Łajza Kaczyńska

Data: 2013-01-30 15:28:16
Autor: jan kowalski
Łajza Kaczyńska
On 30 Sty, 20:28, "Grzegorz Z."

Dla Ciebie słitaśny pejsie:
http://www.youtube.com/watch?v=igftCq_A_iQ
Za Pietrzakiem, krótko i treściwie: łżecie skurwysyny.

Data: 2013-01-31 00:41:41
Autor: Lorn
Łajza Kaczyńska
W dniu 2013-01-31 00:28, jan kowalski pisze:
On 30 Sty, 20:28, "Grzegorz Z."

Dla Ciebie słitaśny pejsie:
http://www.youtube.com/watch?v=igftCq_A_iQ
Za Pietrzakiem, krótko i treściwie: łżecie skurwysyny.

Za Pietrzakiem stare prukwy szczają za krzakiem... Wystarczyło, że mu ustój zmienili i puf! Nie ma Pietrzaka. Wypłynął na fali nacjonalizmu. Hehe Biedny dziadunio.

Data: 2013-01-31 00:49:50
Autor: jr
Łajza Kaczyńska

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:kecb3a$prm$1dont-email.me...

| Za Pietrzakiem stare prukwy szczają za krzakiem... Wystarczyło, że mu
| ustój zmienili i puf! Nie ma Pietrzaka. Wypłynął na fali nacjonalizmu.
| Hehe Biedny dziadunio.

Ty w ogóle się nie starzejesz?

Data: 2013-01-31 00:52:41
Autor: Lorn
�ajza Kaczy�ska
W dniu 2013-01-31 00:49, jr pisze:
Uďż˝ytkownik "Lorn"<ateagina@poczta.fm>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci

| Za Pietrzakiem stare prukwy szczaj� za krzakiem... Wystarczy�o, �e mu
| ust�j zmienili i puf! Nie ma Pietrzaka. Wyp�yn�� na fali nacjonalizmu.
| Hehe Biedny dziadunio.

Ty w og�le si� nie starzejesz?

Nie widać po mnie... :>

Data: 2013-01-31 02:38:18
Autor: jr
?ajza Kaczy?ska

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:kecbnu$q6v$1dont-email.me...
> [...]
| > |
| > |

| Nie widać po mnie... :>

Gratulacje

Data: 2013-01-31 02:46:56
Autor: Lorn
?ajza Kaczy?ska
W dniu 2013-01-31 02:38, jr pisze:
Uďż˝ytkownik "Lorn"<ateagina@poczta.fm>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
|>  |
|>  |

| Nie widaďż˝ po mnie... :>

Gratulacje

Dzięki... Wycinaj sygnaturki.

Data: 2013-01-31 09:47:42
Autor: No pasaran
Łajza Kaczyńska
"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag news:kecb3a$prm$1dont-email.me...
[...]

Jakiego nacjonalizmu? Chyba żydowskiego...

Data: 2013-01-31 08:20:31
Autor: Przemysław M.
Łajza Kaczyńska
Dnia Wed, 30 Jan 2013 15:28:16 -0800 (PST), jan kowalski napisał(a):

On 30 Sty, 20:28, "Grzegorz Z."

Dla Ciebie słitaśny pejsie:
http://www.youtube.com/watch?v=igftCq_A_iQ
Za Pietrzakiem, krótko i treściwie: łżecie skurwysyny.

Pietrzak, starzejący się pogrobowiec PRL, płatna tuba KC PZPR (patrz
życiorys Jasia) liże teraz tyłek J.Kaczyńskiemu.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2013-01-31 09:46:55
Autor: No pasaran
Łajza Kaczyńska
"jan kowalski" <donek999bronek@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:e11eb9a5-cb7e-47e1-b9f5-497177349b6bx18g2000yqo.googlegroups.com...
On 30 Sty, 20:28, "Grzegorz Z."

Dla Ciebie słitaśny pejsie:
http://www.youtube.com/watch?v=igftCq_A_iQ
Za Pietrzakiem, krótko i treściwie: łżecie skurwysyny.

Oszołom kompletny, to fakt... Nie ma nic do Marszu Niepodległości polskiego narodu, syjonista pisowski...

Łajza Kaczyńska