Lakers

Data: 2009-04-02 23:42:32
Autor: wiLQ
Lakers
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

2. Gasol. Jedyny niesprawiający zawodu ostatnimi czasy gracz LAL. W mojej opinii MVP zespołu. Ale: jest nieziemsko exploatowany. Np. wczoraj zagrał całe 44 minuty (co BTW obala tezę, że Jackson odpuścił mecz, tak jak ten z Atlantą. Jackson bardzo chciał mecz wygrać (nawet zarobił dacha), do samego końca grał pierwszym składem). I to widać, wystarczy popatrzeć, ile czasu zabiera mu powrót pod własny kosz w czwartej kwarcie.

Sadzisz, ze Phil go posadzi na kilka gier czy ograniczy minuty?

W tym sezonie i Farmar, i Vujacic powinni skorzystac z powrotu Bynuma, którego będzie trzeba podwajać.

Huh? Kto bedzie podwajal Bynuma?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-02 23:59:37
Autor: Tomasz Radko
Lakers
wiLQ pisze:
[...]

Z wypowiedzi Jacksona wynika, że ani jedno, ani drugie. Jedyna nadzieja, to powrót Bynuma.

W tym sezonie i Farmar, i Vujacic powinni skorzystac z powrotu Bynuma, którego będzie trzeba podwajać.

Huh? Kto bedzie podwajal Bynuma?

Przeciwnicy.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-03 15:39:24
Autor: wiLQ
Lakers

Przeciwnicy.

Kto konkretnie? Spurs? Rockets? Hornets? Nuggets? Blazers? Jazz? Mavs?
Celtics? Cavs? Magic? Ej, powaznie, zakladajac powrot tymczasowych
polamancow nie wiem dlaczego, ktorakolwiek z nich mialaby to robic.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-03 07:10:55
Autor: sooobi
Lakers
On 3 Kwi, 15:39, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Celtics? Cavs? Magic? Ej, powaznie, zakladajac powrot tymczasowych
polamancow nie wiem dlaczego, ktorakolwiek z nich mialaby to robic.

Nie dziwie Ci sie, tez nie widze powodow dla ktorego mieliby go
podwajac.

pzdr

Data: 2009-04-03 16:48:07
Autor: Tomasz Radko
Lakers
wiLQ pisze:
[...]

Kto w lidze (może poza Blazers - i Cavs ze zdrowym Walace'm) ma rezerwowego centra, który potrafi utrzymać Bynuma 1/1?

pzdr

TRad

Data: 2009-04-03 08:14:30
Autor: sooobi
Lakers
On 3 Kwi, 16:48, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> [...]

Kto w lidze (może poza Blazers - i Cavs ze zdrowym Walace'm) ma
rezerwowego centra, który potrafi utrzymać Bynuma 1/1?

Bynuma w obecnej formie? KAZDY

pzdr

Data: 2009-04-03 22:56:00
Autor: wiLQ
Lakers

> [...]

Kto w lidze (może poza Blazers - i Cavs ze zdrowym Walace'm) ma rezerwowego centra, który potrafi utrzymać Bynuma 1/1?

Ach, czyli zakladasz, ze Bynum bedzie wchodzil z lawki, a nie wroci do
pierwszej piatki kosztem Odoma... --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-03 23:30:24
Autor: Tomasz Radko
Lakers
wiLQ pisze:
[...]

To nie ulega kwestii. Jackson musiałby zwariować, żeby tuż przed p-o zrobić tak znaczącą zmianę, pomijając już kwestię łapania kondycji i timingu przez Bynuma. Oczywiście jeżeli seria z Mavs zacznie się od szybkiego 3-0 dla Dallas... Rozpaczliwe sytuacje wymagają rozpaczliwych metod.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-03 23:45:19
Autor: wiLQ
Wakacyjna wersja FB?
wiLQ napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Szybka poprawka:

> Możemy przyjąć 0 jako np. 1 mecz a przy ujemnych wartość bezwzgledną.

... wiec moze 0 = mecz zmarnowany na lawce?

Mozna po prostu wywalic jedna, np najwieksza, z wylosowanych liczb z
puli, wtedy zero juz nie wyjdzie i bedzie to wciaz losowe.

--
pzdr
wiLQ

Lakers