Lakers chcą Nasha

Data: 2012-07-04 13:20:17
Autor: wiLQ
Lakers chcą Nasha
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

I ponoć złożyli "strong offer". Ponieważ do dyspozycji mają tylko
minimedium, w grę wchodzi wyłącznie s'n't. Czyżby Suns rozważali
łyknięcie Sessionsa? Bo chyba nie Gasola?

To pewnie na tej samej zasadzie co "Lakers chca sprzedac Artesta za pick
z 1 rundy"... czyli koncert zyczen w LA!

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-07-04 13:39:10
Autor: Tomasz Radko
Lakers chcą Nasha
W dniu 2012-07-04 14:20, wiLQ pisze:
[...]

Też tak sądzę. Zwłaszcza, że Suns dostaną pewnie Dragica, więc po co im
Sessions?

Data: 2012-07-05 13:49:16
Autor: wiLQ
Lakers chcą Nasha

> z 1 rundy"... czyli koncert zyczen w LA!

Też tak sądzę.

A jednak nie byl to koncert zyczen a deszcz pickow...
Bardzo ciekawe i zaskakujace uderzenie.

Data: 2012-07-05 13:54:03
Autor: Tomasz Radko
Lakers chcą Nasha
W dniu 2012-07-05 14:49, wiLQ pisze:
[...]

Przypomina mi się pozyskanie Malone'a. Podobny ruch.

Lakers chcą Nasha