Lakers i plany transferowe

Data: 2011-02-01 15:41:34
Autor: Tomasz Radko
Lakers i plany transferowe
Kupchak stwierdził, że zacznie się zastanawiać nad zmianami
personalnymi. Bryant jest, niestety, nietykalny (i ma prawo veta).
Zapewne nietykalni są też Bynum, Gasol i Odom, bo są tak produktywni, że
trudno wymyśleć wymianę, na której Lakers byliby do przodu (może Bynum -
Howard ;)

W efekcie wiele aktywów Lakers nie zostaje. Fisher? I nie do ruszenia, i
nikt za niego nic nie odda. Artest? Ma wartość ujemną, acz ponoć Larry
B. ma wrócić do Pacers, być może w którymś momencie wylosuje mu się, że
chce Artesta. Walton? Litości. Ratliff/Smith? Za starzy i nic nie
wnoszÄ…. Caracter/Ebanks? Nic jeszcze nie pokazali. Barnes i Blake?
Barnes jest najlepszym w LAL SF w dodatku z niską płacą, a samym
Fisherem Lakers nie uciÄ…gnÄ…. Nikt im nie da PG lepszego od Blake'a.

Pomóżcie: który zespół mógłby mieć na zbyciu coś, co by się przydało
Lakers, a jednocześnie byłby zainteresowany graczami, których Lakers
mogą oddać? Narzucałby się jakiś kiepski kontrakt, ale Lakers nie bardzo
mają kogo w zamian oddać. I Artest, i Walton mają kontrakty dość długie.
Jakieś pomysły?

Data: 2011-02-01 16:57:53
Autor: wiLQ
Lakers i plany transferowe
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Pomó¿cie: który zespó³ móg³by mieæ na zbyciu co¶, co by siê przyda³o
Lakers, a jednocze¶nie by³by zainteresowany graczami, których Lakers
mog± oddaæ? Narzuca³by siê jaki¶ kiepski kontrakt, ale Lakers nie bardzo
maj± kogo w zamian oddaæ. I Artest, i Walton maj± kontrakty do¶æ d³ugie.
Jakie¶ pomys³y?

Pominales drobiazg, ze pewnie niechetnie przyjma na siebie dodatkowe
wydatki... co wg mnie wyklucza niemal wszystkie wymiany poza FAsami.

Ale gdyby to nie byla prawda to kilka strzalow....

- Jamison i Mo Williams za Artesta, Waltona, Shannona Browna i Fishera?

- Rip Hamilton za Waltona, Shannona Browna i Fishera?

- Posey i Dahtay Jones za Waltona i Shannona Browna?

- Childress i Warrick za Waltona i Shannona Browna?

- Francisco Garcia za Waltona i Shannona Browna lub jakies picki?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-01 18:03:21
Autor: Tomasz Radko
Lakers i plany transferowe
W dniu 2011-02-01 16:57, wiLQ pisze:
[...]

Ten motyw pomijam. Zak³adam, ¿e Buss zaakceptowa³by wydatki. No bez jaj,
je¿eli chcemy siê wzmocniæ, to musimy oddaæ mniej talentu, ni¿ bierzemy.
A w takim razie nie mo¿na oczekiwaæ, ¿e przy tym zaoszczêdzimy finansowo.

Ale gdyby to nie byla prawda to kilka strzalow....

- Jamison i Mo Williams za Artesta, Waltona, Shannona Browna i Fishera?

A po grziba Jamison?

- Rip Hamilton za Waltona, Shannona Browna i Fishera?

Rip? Rili?

- Posey i Dahtay Jones za Waltona i Shannona Browna?

- Childress i Warrick za Waltona i Shannona Browna?

Childress... No to najprêdzej.

- Francisco Garcia za Waltona i Shannona Browna lub jakies picki?

Wiêc mówisz, ¿e James za Waltona, Artesta i Shawa (podpisze kontrakt,
jaki trzeba), raczej odpada?

pzdr

TRad

Data: 2011-02-01 21:15:15
Autor: wiLQ
Lakers i plany transferowe
> [...]

A w takim razie nie mo¿na oczekiwaæ, ¿e przy tym zaoszczêdzimy finansowo.

O ile zgadzam sie, ze w takiej sytuacji motyw dodatkowych wydatkow jest
oczywisty o tyle to wciaz daje dwie opcje: dolozyc sobie pensji
dlugoterminowo albo iles tam baniek w tegorocznym luxury tax.

> Ale gdyby to nie byla prawda to kilka strzalow....

A po grziba Jamison?

Bo jest dostepny i Cavs na pewno chca sie go pozbyc?
Ogolnie ta oferta byla wg mnie najmniej realistyczna bo wlasciwie by
zakladala, ze Cavs sa zdesperowani by sklecic druzyne lepsza od NBDL i
ze nie znalezli nic lepszego. Oba zalozenia bardzo watpliwe.

> - Rip Hamilton za Waltona, Shannona Browna i Fishera?

Rip? Rili?

Wspominalem, ze to byly strzaly? Ot najlatwiej sie kupuje wpadki innych.
Nie mow, ze wsrod GMow nie ma "u nas jego kariera odzyje"...

> - Posey i Dahtay Jones za Waltona i Shannona Browna?

Childress... No to najprêdzej.

Nie ma za co ;-)

> - Francisco Garcia za Waltona i Shannona Browna lub jakies picki?

Wiêc mówisz, ¿e James za Waltona, Artesta i Shawa (podpisze kontrakt,
jaki trzeba), raczej odpada?

To zalezy czy wykluczamy lamanie kosci ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-01 21:28:50
Autor: Tomasz Radko
Lakers i plany transferowe
W dniu 2011-02-01 21:15, wiLQ pisze:

Ale gdyby to nie byla prawda to kilka strzalow....

- Jamison i Mo Williams za Artesta, Waltona, Shannona Browna i Fishera?

A po grziba Jamison?

Bo jest dostepny i Cavs na pewno chca sie go pozbyc?

Ja te¿ jestem dostêpny i znalaz³oby siê kilka osób, które chcia³yby siê
mnie pozbyæ, ale z punktu widzenia Lakers zaanga¿owanie mnie du¿ego
sensu by nie mia³o. No OK, siedz±c na ³awce macha³bym rêcznikiem równie
entuzjastycznie, co Smith.

[...]

Kupchak jest _dobrym_ GMem. A HAmilton nie ma czego od¿ywaæ, zawsze by³
przeceniany.

Ustalmy parametry: niski USG%, niez³a efektywno¶æ. Czyli odwrotno¶æ RIPa
(requiescat in pace w rzeczy samej).

[...]

Ty by¶ od razu ko¶ci ³ama³. A nie wystarczy porwaæ dzieci/wnuków
w³a¶ciciela Heat?

pzdr

TRad

Data: 2011-02-02 13:13:58
Autor: wiLQ
Lakers i plany transferowe

> [...]
mnie pozbyæ, ale z punktu widzenia Lakers zaanga¿owanie mnie du¿ego
sensu by nie mia³o. No OK, siedz±c na ³awce macha³bym rêcznikiem równie

Przepraszam, ze probowalem uwzglednic interes drugiej strony ;-)

Ty by¶ od razu ko¶ci ³ama³. A nie wystarczy porwaæ dzieci/wnuków
w³a¶ciciela Heat?

Lamanie kosci czy serca, ten sam mechanizm ;-)

--
pzdr
wiLQ

Lakers i plany transferowe