Lakers i plany transferowe

Data: 2011-02-01 16:57:53
Autor: wiLQ
Lakers i plany transferowe
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Pomóżcie: który zespół mógłby mieć na zbyciu coś, co by się przydało
Lakers, a jednocześnie byłby zainteresowany graczami, których Lakers
mogą oddać? Narzucałby się jakiś kiepski kontrakt, ale Lakers nie bardzo
mają kogo w zamian oddać. I Artest, i Walton mają kontrakty dość długie.
Jakieś pomysły?

Pominales drobiazg, ze pewnie niechetnie przyjma na siebie dodatkowe
wydatki... co wg mnie wyklucza niemal wszystkie wymiany poza FAsami.

Ale gdyby to nie byla prawda to kilka strzalow....

- Jamison i Mo Williams za Artesta, Waltona, Shannona Browna i Fishera?

- Rip Hamilton za Waltona, Shannona Browna i Fishera?

- Posey i Dahtay Jones za Waltona i Shannona Browna?

- Childress i Warrick za Waltona i Shannona Browna?

- Francisco Garcia za Waltona i Shannona Browna lub jakies picki?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-01 18:03:21
Autor: Tomasz Radko
Lakers i plany transferowe
W dniu 2011-02-01 16:57, wiLQ pisze:
[...]

Ten motyw pomijam. Zakładam, że Buss zaakceptowałby wydatki. No bez jaj,
jeżeli chcemy się wzmocnić, to musimy oddać mniej talentu, niż bierzemy.
A w takim razie nie można oczekiwać, że przy tym zaoszczędzimy finansowo.

Ale gdyby to nie byla prawda to kilka strzalow....

- Jamison i Mo Williams za Artesta, Waltona, Shannona Browna i Fishera?

A po grziba Jamison?

- Rip Hamilton za Waltona, Shannona Browna i Fishera?

Rip? Rili?

- Posey i Dahtay Jones za Waltona i Shannona Browna?

- Childress i Warrick za Waltona i Shannona Browna?

Childress... No to najprędzej.

- Francisco Garcia za Waltona i Shannona Browna lub jakies picki?

Więc mówisz, że James za Waltona, Artesta i Shawa (podpisze kontrakt,
jaki trzeba), raczej odpada?

pzdr

TRad

Data: 2011-02-01 21:15:15
Autor: wiLQ
Lakers i plany transferowe
> [...]

A w takim razie nie można oczekiwać, że przy tym zaoszczędzimy finansowo.

O ile zgadzam sie, ze w takiej sytuacji motyw dodatkowych wydatkow jest
oczywisty o tyle to wciaz daje dwie opcje: dolozyc sobie pensji
dlugoterminowo albo iles tam baniek w tegorocznym luxury tax.

> Ale gdyby to nie byla prawda to kilka strzalow....

A po grziba Jamison?

Bo jest dostepny i Cavs na pewno chca sie go pozbyc?
Ogolnie ta oferta byla wg mnie najmniej realistyczna bo wlasciwie by
zakladala, ze Cavs sa zdesperowani by sklecic druzyne lepsza od NBDL i
ze nie znalezli nic lepszego. Oba zalozenia bardzo watpliwe.

> - Rip Hamilton za Waltona, Shannona Browna i Fishera?

Rip? Rili?

Wspominalem, ze to byly strzaly? Ot najlatwiej sie kupuje wpadki innych.
Nie mow, ze wsrod GMow nie ma "u nas jego kariera odzyje"...

> - Posey i Dahtay Jones za Waltona i Shannona Browna?

Childress... No to najprędzej.

Nie ma za co ;-)

> - Francisco Garcia za Waltona i Shannona Browna lub jakies picki?

Więc mówisz, że James za Waltona, Artesta i Shawa (podpisze kontrakt,
jaki trzeba), raczej odpada?

To zalezy czy wykluczamy lamanie kosci ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-01 21:28:50
Autor: Tomasz Radko
Lakers i plany transferowe
W dniu 2011-02-01 21:15, wiLQ pisze:

Ale gdyby to nie byla prawda to kilka strzalow....

- Jamison i Mo Williams za Artesta, Waltona, Shannona Browna i Fishera?

A po grziba Jamison?

Bo jest dostepny i Cavs na pewno chca sie go pozbyc?

Ja też jestem dostępny i znalazłoby się kilka osób, które chciałyby się
mnie pozbyć, ale z punktu widzenia Lakers zaangażowanie mnie dużego
sensu by nie miało. No OK, siedząc na ławce machałbym ręcznikiem równie
entuzjastycznie, co Smith.

[...]

Kupchak jest _dobrym_ GMem. A HAmilton nie ma czego odżywać, zawsze był
przeceniany.

Ustalmy parametry: niski USG%, niezła efektywność. Czyli odwrotność RIPa
(requiescat in pace w rzeczy samej).

[...]

Ty byś od razu kości łamał. A nie wystarczy porwać dzieci/wnuków
właściciela Heat?

pzdr

TRad

Data: 2011-02-02 13:13:58
Autor: wiLQ
Lakers i plany transferowe

> [...]
mnie pozbyć, ale z punktu widzenia Lakers zaangażowanie mnie dużego
sensu by nie miało. No OK, siedząc na ławce machałbym ręcznikiem równie

Przepraszam, ze probowalem uwzglednic interes drugiej strony ;-)

Ty byś od razu kości łamał. A nie wystarczy porwać dzieci/wnuków
właściciela Heat?

Lamanie kosci czy serca, ten sam mechanizm ;-)

--
pzdr
wiLQ

Lakers i plany transferowe