Lakers przegrali przez Kobe.

Data: 2009-06-09 23:14:30
Autor: Leszczur
Lakers przegrali przez Kobe.
5-10 FT? Cienias.

Data: 2009-06-10 09:25:01
Autor: Hubertus Blues
Lakers przegrali przez Kobe.
Leszczur pisze:
5-10 FT? Cienias.

To zabawne. Jackson zapytany o to na konferencji prasowej poszedł w żarty.

Swoja drogą G2 Magic przegrali również* przez nie trafione wolne. W koncówce Q3 i w Q4 mieli "niezła serię":
Gortat 0-2
Nelson 0-2
Turkoglu 1-2
5 kolejnych wolnych spudłowanych!
Potem:
Howard 2-2
Lewis 2-2
Howard 2-2

Dziwnie się to układa

* a przede wszystkim przez brak wsparcia dla Big3 ze strony reszty zespołu. Spalili się wszyscy młodzi. Przecież oba layupy z kocówki Lee trafiłby w 9 na 10 przypadków. Ten jeden nie trafił bo to Finały, jego pierwsze, ich pierwsze.

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-06-10 10:14:06
Autor: TheBest
Lakers przegrali przez Kobe.
Leszczur pisze:
5-10 FT? Cienias.
to jest pikus ale ostatnie 3 minuty to zagral taka padake ze szok, i ta strata w ostatniej minucie...

Data: 2009-06-10 01:19:15
Autor: L'e-szczur
On 10 Cze, 10:14, TheBest <colb...@gazeta.pl> wrote:
Leszczur pisze:> 5-10 FT? Cienias.

to jest pikus ale ostatnie 3 minuty to zagral taka padake ze szok, i ta
strata w ostatniej minucie...

A tam. Strata w ostatniej minucie byla tyle samo warta co kazda z
trzech pozostalych. :-)
Ale gdyby ktos mi powiedzial przed meczem, ze Howard bedzie mial o
polowe wyzszy FT% przy 16 probach niz Kobe przy 10 to bym go wysmial i
poszczul moimi slimakami.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-10 12:57:43
Autor: wiLQ
TheBest napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> 5-10 FT? Cienias.
to jest pikus ale ostatnie 3 minuty to zagral taka padake ze szok, i ta strata w ostatniej minucie...

Jak na najlepszego "closera" w lidze przystalo!
Choc po takich meczach dziwnym trafem sie o tym nie wspomina.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-10 13:00:35
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:
[...]

To bzdura z tym closerem. Oglądałem tylko pierwszą połowę. Lakers i w pierwszej, i w drugiej kwarcie zagrali dwa za jeden i dostawali piłkę mając koło 10 sekund na akcję. I zagrali za każdym razem to samo: clear out, Bryant solo.

Dwie akcje niczego nie dowodzą, sa tylko ilustracją pewnego zjawiska. W tego typu akcjach Lakers mają o wiele gorsze TS%, niż grając systemowo.

No ale to jest podejście numerkowca. Czuciowcy uważają, że w takich sytuacjach potrzebny jest kluczszuter i nie ma przebacz.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-10 04:05:03
Autor: L'e-szczur
On 10 Cze, 13:00, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
No ale to jest podejście numerkowca. Czuciowcy uważają, że w takich
sytuacjach potrzebny jest kluczszuter i nie ma przebacz.

A ze w Lakers nie gra Carmelo to te rzuty musi oddawac Kobe. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-10 13:32:29
Autor: wiLQ
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Choc po takich meczach dziwnym trafem sie o tym nie wspomina.

To bzdura z tym closerem.

Tym bardziej, ze sama koncepcja wywodzi sie chyba z baseballa... gdzie
tez wydaje mi sie byc strasznie naciagana.

--
pzdr
wiLQ

Lakers przegrali przez Kobe.