Lakier na drobne ubytki

Data: 2009-08-21 08:12:41
Autor: jan_ko
Lakier na drobne ubytki
Gdzie mogę kupić niewielką puszkę lakieru samochodowego, żeby wypełnić drobne ubytki ?

Data: 2009-08-21 08:30:47
Autor: MarcinJM
Lakier na drobne ubytki
jan_ko pisze:
Gdzie mogę kupić niewielką puszkę lakieru samochodowego, żeby wypełnić drobne ubytki ?

W sklepie z lakierami samochodowymi?
Tak tylko strzelilem.....

MarcinJM

Data: 2009-08-21 01:50:32
Autor: placek
Lakier na drobne ubytki
On 21 Sie, 08:30, MarcinJM <mar...@inetia.pl> wrote:
jan_ko pisze:

> Gdzie mogę kupić niewielką puszkę lakieru samochodowego, żeby wypełnić
> drobne ubytki ?

W sklepie z lakierami samochodowymi?
Tak tylko strzelilem.....

MarcinJM

Sprawdz sobie w instrukcji pojazdu numer lakieru i udaj się do ASO,
kupisz dokładnie taki sam lakier jak na twoim samochodzie w butelczce
podobnej do lakietru do paznokci - doskonałe do likwidowania małych
ubytków

Data: 2009-08-21 09:03:47
Autor: maanj
Lakier na drobne ubytki

Użytkownik "jan_ko" <janusz.gulko@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h6ldsd$68c$1news.onet.pl...
Gdzie mogę kupić niewielką puszkę lakieru samochodowego, żeby wypełnić drobne ubytki ?

Podjedz do formy ktora miesza lakiery do aut dobiorą lakier i namieszaja ok 50ml- cena 50-90 zł w zaleznosci
od koloru i czy metalik czy nie i od miasta:)

Data: 2009-08-21 20:25:56
Autor: .Peeter
Lakier na drobne ubytki
"maanj" wrote:
50ml- cena 50-90 zł w zaleznosci
od koloru i czy metalik czy nie i od miasta:)

W moim mieście 31zł za 100ml bazy lakieru perłowego, do tego jeszcze
trzeba dokupić klar, żeby pokryć bazę na większych ubytkach. Na drobne
kropeczki wystarczy sama baza.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-08-21 10:48:38