Lakier w sprayu do metalu

Data: 2009-08-03 07:11:16
Autor: maanj
Lakier w sprayu do metalu
Witam

Potrzebuje kupic lakier w sprayu do metalu (blacha ocynkowana)
kilkuletnia na zewnątrz - czarny mat, kupilem ostatnio Ecocolor -10 zł 200ml
ale jakie bylo moje zdziwenie jak po pomalowaniu lekko zarysowalem pazokciem i wszytsko schodzi

Pozdrawiam

Data: 2009-08-03 09:40:30
Autor: Jackare
Lakier w sprayu do metalu
Użytkownik "maanj" <aniulat@op.pl> napisał w wiadomości news:h55rki$njh$1news.onet.pl...
Witam

Potrzebuje kupic lakier w sprayu do metalu (blacha ocynkowana)
(..) ale jakie bylo moje zdziwenie jak po pomalowaniu lekko zarysowalem pazokciem i wszytsko schodzi

Musisz dać podkład na metale kolorowe lub specjalny lakier na ocynk.
--
Jackare

Data: 2009-08-03 10:31:49
Autor: Panslavista
Lakier w sprayu do metalu

[...]

Metale kolorowe muszą miec powierchnię pasywowaną. Do tego celu służą
podkłady reaktywne. Pytać w sklepie o podkład na cynk. I postępować w/g
opisu na opakowaniu.

Lakier w sprayu do metalu