Lakiernik maluj±cy p³omienie itp w Warszawie?

Data: 2009-07-20 14:51:24
Autor: Kuczu
Lakiernik maluj±cy p³omienie itp w Warszawie?
zbir pisze:
Witam, czy kto¶ zna jakiego¶ lakiernika w warszawie umiej±cego malowaæ
p³omienie itp, z tym ¿e nie chodzi mi o aerograf tylko umiejêtno¶æ
u¿ywania tych naklejanych pasków lakierniczych, dziêki którym wychodz±
w³asnie takie ró¿nokolorowe nieregularne kszta³ty...  bo raczej nie
ka¿dy lakiernik to umie? trzeba chyba mieæ "rêke" :-)

A myslisz ze ktos kto maluje aerografem to nie maskuje ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-20 05:54:58
Autor: zbir
On 20 Lip, 14:51, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

A myslisz ze ktos kto maluje aerografem to nie maskuje ?

my¶la³em ¿e nie, ale ja tam sie nie znam, wiec jak wnioskuje z Twojej
odp myli³em siê. Zatem kogo w Wwie mozecie poleciæ w sensownych cenach?

Data: 2009-07-20 14:56:52
Autor: gildor
zbir pisze:
[...]

tak to tylko Grzybol potrafi. ale on chyba nie z W-wy jest.

--
gildor
9'99

Data: 2009-07-20 18:04:54
Autor: Grzybol
Lakiernik maluj±cy p³omienie itp w Warszawie?
U¿ytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
tak to tylko Grzybol potrafi. ale on chyba nie z W-wy jest.

¦wiête s³owa... Kiedy w koñcu przyjedziesz do mnie na wódkê??? :-)

--
Grzybol

Data: 2009-07-21 07:32:49
Autor: gildor
Grzybol pisze:
U¿ytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
tak to tylko Grzybol potrafi. ale on chyba nie z W-wy jest.

¦wiête s³owa... Kiedy w koñcu przyjedziesz do mnie na wódkê??? :-)

ale ja nie wiem gdzie do Ciebie.

--
gildor
9'99

Data: 2009-07-20 15:38:47
Autor: Kuczu
zbir pisze:

my¶la³em ¿e nie, ale ja tam sie nie znam, wiec jak wnioskuje z Twojej
odp myli³em siê. Zatem kogo w Wwie mozecie poleciæ w sensownych cenach?

Ja bym Ci polecil Mavericka ale nie wiem czy mi wolno bo on sie na ta grupe obrazil :)