Lakiernik malujący płomienie itp w Warszawie?

Data: 2009-07-20 18:04:17
Autor: Grzybol
Lakiernik malujący płomienie itp w Warszawie?
Użytkownik "zbir" <tzbierski@o2.pl> napisał w wiadomości
Witam, czy ktoś zna jakiegoś lakiernika w warszawie umiejącego malować
płomienie itp, z tym że nie chodzi mi o aerograf tylko umiejętność
używania tych naklejanych pasków lakierniczych, dzięki którym wychodzą
własnie takie różnokolorowe nieregularne kształty...  bo raczej nie
każdy lakiernik to umie? trzeba chyba mieć "ręke" :-)

Było dwóch takich na tej grupie. Ja i maverik. Ja mam daleko, to mi się nie chce jechać do Ciebie. A maverik ma Cię w dupie:-) Nas zresztą też...

--
Grzybol

Lakiernik malujący płomienie itp w Warszawie?