Lakiernik malujący płomienie itp w Warszawie?

Data: 2009-07-20 19:13:50
Autor: Robert Rędziak
Lakiernik malujący płomienie itp w Warszawie?
On Mon, 20 Jul 2009 05:48:09 -0700 (PDT), zbir <tzbierski@o2.pl> wrote:
Witam, czy ktoś zna jakiegoś lakiernika w warszawie umiejącego malować
płomienie itp,

 Gryzonie mogą być (http://rodents.pl)?

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-07-20 21:05:18
Autor: Jasio
Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości news:slrnh69gfe.con.rekinlazarus.wkurw.org...
On Mon, 20 Jul 2009 05:48:09 -0700 (PDT), zbir wrote:
Witam, czy ktoś zna jakiegoś lakiernika w warszawie umiejącego malować
płomienie itp,

Gryzonie mogą być (http://rodents.pl)?

Oglądałem z prawdziwą przyjemnością stronę.
HDka z przyjemnością póki się nie okazało, że płomienie jednak zielone.

Aha, jak widać taśmę wysokotemperaturową [jakkolwiek ona się fachowo nazywa] da się zakończyć ładnie bez miedzianych drucików.

http://www.sanmedia.home.pl/garaz/index.php?option=com_content&task=view&id=79

A żeby tak "kundlono" WSKi to nie mam nic przeciwko:
http://www.sanmedia.home.pl/garaz/index.php?option=com_content&task=view&id=77

Chociaż dział "oferta" to jakiś żart chyba, skoro muszę się tam zalogować - to stronę polecam, można zobaczyć, że Polacy nie gęsi.

--
Jasio
vx etz

Lakiernik malujący płomienie itp w Warszawie?