Lakierowanie felg

Data: 2010-03-29 16:16:11
Autor: krz
Lakierowanie felg
Maciek wrote:
Witam

Tak mnie naszło, żeby sobie zregenerować felgi stalowe, bo rdza je
nadżera i trafiłem na odwieczny problem wyboru metody. Jedni mówią, że
jak lakierować felgi to tylko proszkowo inni, że tylko tradycyjnie (na
mokro). Jakoś nie jestem do proszku przekonany, bo widziałem jak
oponiarz napie*ał młotem w moje felgi, żeby je wyprostować. Lakier
wprawdzie w większości został, czyli raczej proszkowo nie były malowane,
ale rysy do gołego metalu zostały. Dodać do tego kamienie itp i z
proszku pewnie za dużo by nie zostało :-) A może niepotrzebnie się
przejmuję i proszek da radę, albo jest jakaś reguła typu: proszek na
aluminiowe, stalowe - tradycyjnie, czy coś w tym stylu?

Wiesz w ogóle co to jest malowanie proszkowe?

Data: 2010-03-29 16:29:39
Autor: Maciek
Lakierowanie felg
W dniu 2010-03-29 16:16, krz pisze:
Wiesz w ogóle co to jest malowanie proszkowe?
A może coś w temacie?

Maciek

Data: 2010-03-29 21:59:58
Autor: KJ Siła Słów
Lakierowanie felg
Maciek pisze:
W dniu 2010-03-29 16:16, krz pisze:
Wiesz w ogóle co to jest malowanie proszkowe?
A może coś w temacie?

Przecież Ci w temacie napisał.

Np.
http://www.cemak.pl/index.php?go=lakierowanie-proszkowe

KJ

Data: 2010-03-29 22:31:18
Autor: Maciek
Lakierowanie felg
W dniu 2010-03-29 21:59, KJ Siła Słów pisze:
Wiesz w ogóle co to jest malowanie proszkowe?
A może coś w temacie?
Przecież Ci w temacie napisał.
No i fajnie, a ja pytam jak się to sprawdza na felgach, zwłaszcza
stalowych, które być może po sezonie będą wymagały puknięcia młotem,
albo w trakcie sezonu dostaną parę razy kamieniem. Jak się sprawdza na
pukniętej ramie mojego moto to wiem.
Maciek

Data: 2010-03-30 09:34:37
Autor: Agent
Lakierowanie felg

--
Pukania młotem to nic nie wytrzyma a na kamienie to proszek napewno jest bardziej odporny niż na mokro

Data: 2010-03-30 11:35:15
Autor: Maciek
Lakierowanie felg
W dniu 2010-03-30 09:34, Agent pisze:
Pukania młotem to nic nie wytrzyma a na kamienie to proszek napewno jest bardziej odporny niż na mokro
No tak, ale proszek przy pukaniu młotem ma tendencję do odpryskiwania
jakoś tak bardziej niż na mokro. Rzekłbym, że miejsce puknięcia
odpryskuje razem z sąsiedztwem :-)

Maciek

Lakierowanie felg