Lakierowanie felg

Data: 2010-03-29 17:16:51
Autor: Lewis
Lakierowanie felg
Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hoqcic$fm4$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam
Tak mnie naszło, żeby sobie zregenerować felgi stalowe, bo rdza je
nadżera i trafiłem na odwieczny problem wyboru metody. Jedni mówią, że
jak lakierować felgi to tylko proszkowo inni, że tylko tradycyjnie (na

Priviet!

Kup sobie taki spray do usuwania lakieru, najelepiej ze dwa. Spryskaj tym felgi poczekaj z 30min usuń stary lakier, przetrzyj skorodowane miejsca papierem ściernym do czystego metalu, dobrze odtłuść całą felgę kup jakiś dobry podkład i lakier najlepiej czarny i do dzieła w ciągu dnia powinieneś się spokojnie wyrobić.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)