Lakierowanie motocykla okolice Lublina (Zamosc)

Data: 2013-04-29 11:39:08
Autor: maciek.oleksiak
Lakierowanie motocykla okolice Lublina (Zamosc)
Witam.

Potrzebuje rekomendacji co do lakierni, ktorej warto powierzyc plastiki.
Wszystko idzie w jeden kolor i mam juz kupiony oryginalny lakier. Moze ktos polecic lakiernie w ktorej porzadnie zrobia robote, nie zapomna o podkladzie i nie przeocza krawedzi podczas lakierowania itd?
Najwygodniej byloby w okolicach Zamoscia ale region lubelski tez mam w zasiegu.
Prosze o namiary do miejsc sprawdzonych.

Dzieki

MAciek

Data: 2013-04-30 16:57:06
Autor: maverik
Lakierowanie motocykla okolice Lublina (Zamosc)

Uzytkownik <maciek.oleksiak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2bcce9e8-f0ad-4369-9e2e-b3e336e0d08agooglegroups.com...
[...]

jesli w gre wchodzi wysylka daj znac na prv, zajmuje sie tym 13 lat

pozdrawiam

Data: 2013-06-05 07:16:58
Autor: maciek.oleksiak
On Tuesday, 30 April 2013 15:57:06 UTC+1, maverik  wrote:
> [...]

> Prosze o namiary do miejsc sprawdzonych.

jesli w gre wchodzi wysylka daj znac na prv, zajmuje sie tym 13 lat

Czesc, ja w sprawiem lakierowania motocykla.
Potrzebyje polakierowac calosc oprocz zbiornika. Mam lakier (oryginalny wodny)
Plastiki beda potrzebowac troche szlifowania i szpachlowania, jest tez pare drobnych pekniec do pospawania.
Daj znac gdzie to robisz i jakie koszty wchodza w gre. Motocykl to Honda Blackbird.
Pozdrawiam
Maciek

Lakierowanie motocykla okolice Lublina (Zamosc)