Lakiery na motocykle

Data: 2012-03-10 08:31:34
Autor: GT colors
Lakiery na motocykle
Witam wszystkich,Właśnie otworzyłem mieszalnię lakierów która specjalizuje się miedzy innymi w doborze lakierów motocyklowych.Posiadam około 2 tysiecy wzorników kolorów motocyklowych oraz niezliczoną ilość receptur na motocykle.Jestem w stanie dorobić każdy kolor: akryl, baza, perła, xyrallic, atrament.Jeżeli nie ma jakiegoś koloru we wzorniku to go stworzę.Swoją przygodę z kolorami zacząłem prawie 20 lat temu więc mam duże doświadczenie w tym temacie.Mieszalnia dorabia też inne kolory (samochodowe, przemysłowe, korporacyjne)

Data: 2012-03-10 08:34:56
Autor: GT colors
Lakiery na motocykle
Witam jeszcze raz (wyrzuciło mnie w trakcie pisania wątku)Podaję namiary dla zainteresowanych:GT colorsGrzegorz Turekul. Radosna 1Złotniki 62-002 (koło Poznania)tel. 530 536 535mail: gtcolors@yahoo.com

Lakiery na motocykle