Data: 2014-01-26 12:09:27 | |
Autor: AZ | |
Lalunia - part II | |
Dnia 26.01.2014 johnny <johnny@plusnet.pl> napisał/a:
Klamiesz. Od 2 tygodni lezy snieg, pizdzi i mrozi. Patrzyles czy nie da sie ich jakos inaczej poprowadzic? Bo jak chcesz tak jezdzic to moga dlugo nie przezyc te kable. No to musisz zaczac jezdzic z odpowiednimi predkosciami obrotowymi silnika. Po prostu zamulasz i stad te problemy. Albo popracowac nad brzuchem i wtedy cyce na bak ;-) Moze wystarczy je ustawic? Albo po prostu kupic inne? Tak jak wyzej - zamulasz ;-) Naped sie wymienia jak sie zuzyje czyli: - brak mozliwosci mocniejszego naciagniecia lancuchu na wahaczu - lancuch przeskakuje na przedniej zebatce mimo naciagniecia - z lancucha zaczynaja znikac rolki Nie pamietam co to za motur masz, w jego instrukcji powinno byc napisane jak prawidlowo naciagnac lancuch i jak to powinno wygladac. Jak nie masz manuala to daj znac moze sie znajdzie. Tu masz przyklad zuzytej zebatki: <https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/t31/457418_324762004272967_1720386176_o.jpg> Polecam tez zainwestowac w olejarke. Fajna sprawa. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-26 13:33:07 | |
Autor: johnny | |
Lalunia - part II | |
W dniu 2014-01-26 13:09, AZ zakwestionował moją prawdomówność;-):
>> Wykorzystałem piękną pogodę w zeszłym tygodniu i odpaliłem lalunię. Zrobiłem pierwsze 50-60km na nowym nabytku. Klamiesz. Od 2 tygodni lezy snieg, pizdzi i mrozi. AZ-ecie, nie wszyscy tutaj z Biłgoraja tudzież inszych Suwałek ;-) W Cieszynie (to na południu, na mapie na dole) panowała wtedy piękna pogoda. Przejażdzka miała miejsce przy 14stopniach Celsjusza i słoneczku jak w maju. No to musisz zaczac jezdzic z odpowiednimi predkosciami obrotowymi silnika. Tak też myślałem. Nie pamietam co to za motur masz, w jego instrukcji powinno byc napisane A za manula, albo przynajmniej adres z którego mógłbym go ściągnąć byłbym baaardzo wdzięczny. Mój moplik to Kawasaki ER6F z 2006r. Pozdrawiam Johnny |
|
Data: 2014-01-30 14:28:34 | |
Autor: Mariusz Wozniak | |
Lalunia - part II | |
Użytkownik "johnny" <johnny@plusnet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52e50082$0$2208$65785112@news.neostrada.pl...
A za manula, albo przynajmniej adres z którego mógłbym go ściągnąć byłbym baaardzo wdzięczny. Mój moplik to Kawasaki ER6F z 2006r. http://www.xanth.eu.org/ER6F_instrukcja.pdf http://www.xanth.eu.org/ER6F_serwisowka.pdf X. Z750S PS. Żona posiada eERkę, bardzo sobie chwali ;) |
|
Data: 2014-01-26 19:48:04 | |
Autor: Hinek | |
Lalunia - part II | |
Użytkownik "AZ" napisał
500zł + uświnione olejem koło + problem ze schowaniem dozownika... -- Hinek |
|
Data: 2014-01-26 20:09:11 | |
Autor: Baczek | |
Lalunia - part II | |
500zł + uświnione olejem koło + problem ze schowaniem dozownika... Zakupił poprzednik + eee tam, przy zwykłym pryskaniu tez utytłane + miesci sie pod siedzeniem bez problemu = nigdy wiecej sprzeta bez olejarki |
|
Data: 2014-01-27 09:37:54 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Lalunia - part II | |
Baczek <bospak@konto.pl> wrote:
Zakupi³ poprzednik + eee tam, przy zwyk³ym pryskaniu tez utyt³ane + miesci sie pod siedzeniem bez problemu Ile masz dysz? Tzn. ile stron ³añcucha jest smarowanych? -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2014-01-27 09:53:48 | |
Autor: AZ | |
Lalunia - part II | |
On 2014-01-27, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:
Nie wiem ile on ma ale IMHO wszystko co ma jedna dysze albo nawet dwie ale dzialajace w sposob "kapania na lancuch" to bez sens. Spadajaca kropla zostanie rozbita przez szybko poruszajacy sie lancuch i tak powstajeZakupił poprzednik + eee tam, przy zwykłym pryskaniu tez utytłane + miesci sie pod siedzeniem bez problemu chlapanie i utytlanie. Dual Injector Scottoilera dziala tak, ze koncowki "trzymaja" zebatke wiec po zebatce jest rozprowadzaony olej i przenoszony na lancuch. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-27 11:15:50 | |
Autor: Leszek Karlik | |
Lalunia - part II | |
On Mon, 27 Jan 2014 10:53:48 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
[...] Nie wiem ile on ma ale IMHO wszystko co ma jedna dysze albo nawet dwie ale Owszem, jest to bardzo dobry patent, ja mam Loobmana w którym to orginalnie wymyślono (tylko zamiast elektroniki jest pojemnik z guziczkiem) i sprawdza się bardzo dobrze w połączeniu z pilarolem :-)) -- Leszek 'Leslie' Karlik http://leslie.hell.pl/ NTV650 & ST995i |
|
Data: 2014-01-27 14:40:05 | |
Autor: Jacek | |
Lalunia - part II | |
W dniu 2014-01-27 11:15, Leszek Karlik pisze:
się bardzo dobrze w połączeniu z pilarolem :-))Wypasiony olej stosujesz. Ja znowu używam do łańcucha piły Motula 10W40, bo mi zostało 3/4 litra ;-) Jacek |
|
Data: 2014-01-28 11:59:22 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Lalunia - part II | |
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
chlapanie i utytlanie. Dual Injector Scottoilera dziala tak, ze koncowki Pyta³em nie bez powodu, bo robiê olejarkê do moto. Wszystko jest proste (zbiorniczek, zawór, sterownik - ¿adna filozofia), problem mam jedynie z dyszami. Czytam, szukam, widzia³em ju¿ ró¿ne rozwi±zania, ale chcê to zrobiæ dobrze, a nie byle jak (i na pewno smarowanie z obu stron). Widzê, ¿e koñcówki do dual injectora s± tanie: http://allegro.pl/item3886760864.html Ca³a dysza trochê dro¿sza, ale to akceptowalna dla mnie cena, wiêc chyba kupiê: http://allegro.pl/i3887053198.html Jak to wygl±da w praktyce? One siê zu¿ywaj± od tarcia po zêbatce i trzeba je co jaki¶ czas wymieniaæ? S± sprê¿yste? Olej nie ucieka zewnêtrzn± dysz±, gdy moto stoi na kosie (zasysaj±c powietrze wewnêtrzn± dysz±, ustawion± wtedy wy¿ej)? Rozumiem ¿e olej jest gêsty, przek³adniowy (np. 80W90)? -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2014-01-28 12:10:56 | |
Autor: AZ | |
Lalunia - part II | |
On 2014-01-28, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:
A co robisz za sterownik? IMHO to straszny overkill, ja mam srubke i elektrozawor do paliwa stosowany przez gaziarzy sterowany 12V po wlaczeniu silnika. Dodatkowo zawor ma wajche ktora powoduje otwarcie przepluwy wiec przydaje sie przy napelnianiu/odpowietrzaniu ukladu. Mowie to z doswiadczenia po 90 kkm z moim wynalazkiem. No tanie a i tak wystarczaja na dlugo. No ja postanowilem nie kombinowac, bo zajmuje to sporo czasu, efekt nie jest gwarantowany a 100 PLN to nie jakis majatek. Same koncowki sa twarde, elastyczne sa gumki ktore lacza koncowke z dysza i to z ich sila sa one dociskane do zebatki. Koncowki sie scieraja ale ja na te 90 kkm to chyba wymienialem 2 razy. Nie, to jakies bajki. Przeciez koncowka jest docisnieta do zebatki wiec jak ma uciekac? No ja akurat leje Hipola wlasnie 80W90. Jest jeszcze jedna sprawa - w tej dyszy w srodku jest jakas gabeczka, u mnie po 2 latach sie zapchala, ale wystarczylo ja przedmuchac kompresorem :-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-28 12:48:49 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Lalunia - part II | |
Dnia (Tue, 28 Jan 2014 12:10:56 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje: On 2014-01-28, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote: Sterownik IMO równie¿ nie ma sensu. Te¿ mia³em ¶rubkê i elektrozawór w DIY smarownicy. Tak¿e polecam wydaæ pieni±dze na koñcówkê od Scotoilera. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2014-01-29 10:00:18 | |
Autor: Monster | |
Lalunia - part II | |
W dniu 2014-01-28 13:10, AZ pisze:
On 2014-01-28, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:Chyba będzie się podpiąć pod temat z racji powrotu na łańcuch i pomacać to twoje ustrojstwo:-) -- Tomek Ducati 900SS Dniepr z wozem BMW R1100S |
|
Data: 2014-01-29 10:11:42 | |
Autor: AZ | |
Lalunia - part II | |
On 2014-01-29, Monster <alpy2@op.pl> wrote:
Ale to nic jest zadne zaawansowane urzadzenie. Zbiornik na plyn hamulcowy z jakiegos ciagnika (trza znalezc po prostu cos co ma sensowna pojemnoscChyba będzie się podpiąć pod temat z racji powrotu na łańcuch i pomacać to twoje ustrojstwo:-) i bedzie mozna gdzies upchac, elektrozawor do benzyny o taki: <http://media2mi.pl/p/2/347/139/photo-40d57fd1-a055-464e-bd45-fb63a2426a93-for_zoom.jpg> troche wezyka i koncowka Scottoiler Dual Injector i wszystko ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-29 12:23:55 | |
Autor: Monster | |
Lalunia - part II | |
W dniu 2014-01-29 11:11, AZ pisze:
On 2014-01-29, Monster <alpy2@op.pl> wrote:Faktycznie proste:-)Ten elektrozawór upchnę sobie jeszcze do Dnieprasa,za często mi jakieś łajzy kręcą przy kraniku(ma odwrotne położenia,może chcą dobrze) -- Tomek Ducati 900SS Dniepr z wozem BMW R1100S |
|
Data: 2014-02-06 10:27:53 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Lalunia - part II | |
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
A co robisz za sterownik? W sumie ju¿ zrobi³em. Jak wbijesz bieg, to dozuje zgodnie z ustawieniem, jak wbijesz luz, to nie dozuje wcale, a jak prze³±czysz prze³±cznik, to dozuje na maksa (np. na deszcz) - chyba ¿e wbity jest luz (luz ma priorytet nad prze³±cznikiem). Zajmujê siê elektronik±, wiêc nie by³o specjalnie trudno zrobiæ schemat i uk³ad. http://motogof.tumblr.com/post/71359997547/ Ale z tego co widzê (za³o¿y³em ju¿ dual injectora) ¶rednica rurki jest tak ma³a, ¿e pewnie sterownik bêdzie ca³y czas ustawiony na max... Nie, to jakies bajki. Przeciez koncowka jest docisnieta do zebatki wiec jak W sumie zanim sie nie zetrze, to nie przylega równomiernie... ale jak nie kapie, to tym lepiej. No ja akurat leje Hipola wlasnie 80W90. Nie jest za gêsty do tej ¶rednicy rurki w dual injectorze? Jest jeszcze jedna sprawa - w tej dyszy w srodku jest jakas gabeczka, u mnie Zapamiêtam :) thx. -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2014-02-06 11:12:36 | |
Autor: AZ | |
Lalunia - part II | |
On 2014-02-06, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:
No wlasnie o to chodzi, sterownik jest tutaj totalnie bez sensu bo nie da sie nim w zaden bardziej sterowalny sposob ustawiac dawki. Mialem ten kit z AVT o ktorym piszesz, do tego po 2 miesiacach uzywania rozkraczyl sie uzyty tam przekazniki (pewnie od drgan). Olej to nie woda, ma sporo wieksza lepkosc.Nie, to jakies bajki. Przeciez koncowka jest docisnieta do zebatki wiec jak Nie, u mnie dziala :-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-02-07 13:59:20 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Lalunia - part II | |
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
No wlasnie o to chodzi, sterownik jest tutaj totalnie bez sensu bo nie da sie Ja przerobi³em jedynie schemat, przeka¼nika nie dawa³em w ogóle (zamiast niego da³em BD139). Ale je¶li jest tak jak mówisz, to chyba rola sterownika ograniczy siê do podawania oleju, gdy jest wbity bieg... szkoda ¿e ju¿ go zamontoaw³em. -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2014-02-07 14:00:30 | |
Autor: AZ | |
Lalunia - part II | |
On 2014-02-07, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:No zobaczysz, ja napisalem to co zaobserwowalem. Ew. olej o mniejszej lepkosci powinien zmniejszyc bezwladnosc ale nie wiem jak ze smarowaniem wtedy. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-26 22:42:36 | |
Autor: AZ | |
Lalunia - part II | |
On 2014-01-26, Hinek <hinek@fuck.pl> wrote:
Użytkownik "AZ" napisałNo nie wiem, ja swoja zlozylem za ok. 200 PLN, jak sie wybierze normalny olej i dobrze ustawi to kolo wcale nie jest uswinione jakos dramatycznie, no chyba ze ktos ma biala felge. Dozownik jest dobry np. Scotta - Dual Injector. A nawet gdy wydasz na gotowa olejarke 500 PLN to zwroci Ci sie przy pierwszym napedzie. U mnie bylo tak: - smarowanie sprayami - wydane z 500 PLN i naped na smieci po ~30 kkm, - smarowanie olejarka - wydane 200 PLN + 15 PLN na olej, naped wytrzymal chyba 65 kkm, a moze by udalo sie wiecej gdyby zmienic po niewielkim przebiegu przednia zebatke Koszt napedu ~800 PLN. Jak dla mnie sie oplaca, no i nie wiem co to jest smarowanie napedu. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-27 08:18:16 | |
Autor: Hinek | |
Lalunia - part II | |
Użytkownik "AZ" napisał
Ja zapłaciłem ponad 400 PLN. Używałem dwa sezony. Nigdy nie udało mi się tego wyregulować. Albo chlapało olejem, albo nie smarowało wcale. Po dwóch latach koszty wyniosły 400 zł scottoiler - 100 zł olej - 800 zł spodnie. Interes był kiepski. -- Hinek |
|
Data: 2014-01-28 09:13:18 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Lalunia - part II | |
Dnia (Mon, 27 Jan 2014 08:18:16 +0100) ktos podajacy sie za Hinek
wyklawiaturowal co nastepuje: - smarowanie olejarka - wydane 200 PLN + 15 PLN na olej, naped wytrzymalJa zap³aci³em ponad 400 PLN. U¿ywa³em dwa sezony. Nigdy nie uda³o mi siê Przy olejarkach trzeba sobie zadaæ jedno zajebi¶cie proste pytanie: "Czy mam jasne felgi na których widaæ ¶lady oleju? A je¶li tak to czy bêdzie mi przeszkadzaæ na nich syf". Je¶li odpowied¼ jest twierdz±ca to nigdy nie uda siê ustawiæ olejarki tak, ¿eby by³o dobrze. Rozwi±zaniem s± ciemne falegi, lub nie przejmowanie siê syfem i wtedy ka¿da olejarka jest dobra :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2014-01-27 09:27:45 | |
Autor: Jacek | |
Lalunia - part II | |
W dniu 2014-01-26 19:48, Hinek pisze:
500zł + uświnione olejem koło + problem ze schowaniem dozownikaJa tam sobie chwalę. Stara prawda mówi "kto smaruje, ten jedzie" i to się sprawdza. Smaruję też łańcuch w rowerze (ku oburzeniu niektórych) i jak dotąd przejechałem 3500 km, a zużycie wg wskaźnika 25% a według wszelkich danych delikatny łańcuszek powinien dawno być kaputt. W moto o ile nie nastawi się za dużego dawkowania to po spodniach nie chlapie ;-) Jacek |
|
Data: 2014-01-27 11:04:17 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Lalunia - part II | |
W dniu 26-01-2014 19:48, Hinek pisze:
Użytkownik "AZ" napisałEtam. Tez tak myslalem dopoki wlasnorecznie nie zamontowalem olejarki w kacie, jak rany czemu ja sie wczesniej przed tym bronilem. Wozenie sprayu, smarowanie, ujebane wszystko bo na szybko. Dwa dni jazdy i olejarka ustawiona nic nie syfi nic nie leci. -- pozdr Rogal 990 Adv.R http://www.rogal.riders.pl -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2014-01-27 10:14:02 | |
Autor: AZ | |
Lalunia - part II | |
On 2014-01-27, Grzegorz Rogala <alagor@spamfe.o2.pl> wrote:
W dniu 26-01-2014 19:48, Hinek pisze:Dokladnie. Ale dla niektorych smarowanie lancucha to rytual i pozniej widujesz na stacji grupe smarowaczy, wszyscy smaruja, przetaczajaca motocykle, albo jeden opiera na kosie, drugi psiuka i kreci kolem, pozniej tylko 15 min poczekac az rozpuszczalnik odparuje i mozna jechac ;-) Juz abstrahujac od tego ze w przewazajacej wiekszosci moto nie ma gdzie upchac spraya, a tak pod siedzeniem mam OIDP 100 ml zasobnik do ktorego doleje oleju jak mi sie przypomni ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-27 11:19:52 | |
Autor: Kuczu | |
Lalunia - part II | |
W dniu 2014-01-27 11:14, AZ pisze:
Dokladnie. Ale dla niektorych smarowanie lancucha to rytual i pozniej To ja jednak wole motocykle z paskiem -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2014-01-27 10:24:12 | |
Autor: AZ | |
Lalunia - part II | |
On 2014-01-27, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Tez kiedys lancuch dla mnie to byla jakas pomylka. Odkad mam olejarke toDokladnie. Ale dla niektorych smarowanie lancucha to rytual i pozniej po nie wiem co to naped, ostatniego nawet nie naciagnalem ani razu, pewnego dnia przednia zebatka sie skonczyla, zalozylem nowy i zapomnialem znowu, ze jest cos takiego. Jakie sily potrafi przenosic pasek? Sa jakies ograniczenia lub powody dla ktorych nie jest uzywany w sporcie? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-27 11:34:27 | |
Autor: Kuczu | |
Lalunia - part II | |
W dniu 2014-01-27 11:24, AZ pisze:
Jakie sily potrafi przenosic pasek? te nowoczesne? Ogromne Sa jakies ograniczenia lub powody Tego sie nie da rozpiac i zmienic w 2 minuty. A i zebatki sa stosunkowo wieksze i ciezsze. Bo cenowo to bez roznicy praktycznie. Pasek do HD kosztuje w USA 100-110$ czyli porownywalnie do lancucha. Kola pasowe sa jednak drozsze niz zebatki, sporo drozsze. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2014-01-27 10:46:53 | |
Autor: AZ | |
Lalunia - part II | |
On 2014-01-27, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Ano wlasnie. Trza zdejmowac wahacz a i czesto sporty maja wymyslne wahacze przez ktory jest prowadzony lancuch wiec pasek tu odpada. A drogosc zebatek z czego tu wynika? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-27 11:59:17 | |
Autor: Kuczu | |
Lalunia - part II | |
W dniu 2014-01-27 11:46, AZ pisze:
On 2014-01-27, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote: z technologii -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2014-01-27 11:08:10 | |
Autor: AZ | |
Lalunia - part II | |
On 2014-01-27, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
No ale jaka jest ta technologia i czemu jest tak droga? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-27 13:00:24 | |
Autor: Kuczu | |
Lalunia - part II | |
W dniu 2014-01-27 12:08, AZ pisze:
On 2014-01-27, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote: Ze wyciecie zebatki z blachyvlaserem trwa 2 minuty. Potem tokarka zautomatyzowana fazuje krawedzie zebow i gotowe. Golo pasowe robi sie z odlewu lub walka poprzez frezowanie zebow lub ich dlutowanie. Potem toczenie i osadzenie pierscienia lub pierscieni. Dlugo i drogo. Dlatego zebatka kosztuje 50 pln a kolo pasowe kilkaset euro. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2014-01-27 12:10:47 | |
Autor: AZ | |
Lalunia - part II | |
On 2014-01-27, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
No to bez porownania, no ale roznica taka, ze kolo pasowe to przezyje pewnie motocykl. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-27 13:23:44 | |
Autor: Kuczu | |
Lalunia - part II | |
W dniu 2014-01-27 13:10, AZ pisze:
On 2014-01-27, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote: no wlasnie nie -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2014-01-27 12:41:35 | |
Autor: AZ | |
Lalunia - part II | |
On 2014-01-27, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Zuzywa sie paska? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-27 11:49:13 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Lalunia - part II | |
W dniu 27-01-2014 11:19, Kuczu pisze:
To ja jednak wole motocykle z paskiemNie wiem, nie mialem, ale widzialem na wlasne oczy jak Jimmie'mu peka pasek w HD. Zerwanego lancucha odpukac nigdy nie widzialem a zajezdzilem kiedys lancuch w drz tak, ze nie bylo paru rolek tylko prety.. -- pozdr Rogal 990 Adv.R http://www.rogal.riders.pl -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2014-01-27 11:59:55 | |
Autor: Kuczu | |
Lalunia - part II | |
W dniu 2014-01-27 11:49, Grzegorz Rogala pisze:
W dniu 27-01-2014 11:19, Kuczu pisze: no ja widzialem zerwane lancuchy. Nawet takie ktore robily przy tym dziury w bloku silnika. Pasek krzywdy nie zrobi. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2014-01-28 09:09:14 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Lalunia - part II | |
Dnia (Mon, 27 Jan 2014 11:59:55 +0100) ktos podajacy sie za Kuczu
wyklawiaturowal co nastepuje: To ja jednak wole motocykle z paskiemNie wiem, nie mialem, ale widzialem na wlasne oczy jak Jimmie'mu peka Nie musi siê zerwaæ, wystarczy ¿e spadnie z powodu zjechanej zêbatki. Mia³em taki przypadek w DT, spadniêty ³añcuch wywali³ dziurê w karterze. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2014-01-28 09:44:47 | |
Autor: Viking | |
Lalunia - part II | |
W dniu 2014-01-27 11:49, Grzegorz Rogala pisze:
W dniu 27-01-2014 11:19, Kuczu pisze: o to juz drugi raz, ostatnio Jimmie'mu pekł na jesieni. No ale powiedzmy, ze go fantazja poniosła. Natomiast zerwane łańcuchy to dawno widziałem, w Mz ,u kumpla, i w Junaku,( bo koło było xle ustawione):) A tak to nie.. -- z Komsomolskim "Czuwaj" :) Tomek "Four wheels move the body, two wheels move the soul.." XX' Czarnula |
|
Data: 2014-01-28 08:52:04 | |
Autor: AZ | |
Lalunia - part II | |
On 2014-01-28, Viking <vegaserwis@niesmiec02.pl> wrote:
Mi sie kiedys w wuesce zerwal, taki kupowany z metra na skladnicy rolniczej ;-) Zanim zorientowalem sie co sie stalo to podjechal gosc na rowerze z lancuchem i pytaniem "twoj?", po chwili sie okazalo ze lancuch wyszedl dolem przez blok silnika. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-28 11:16:54 | |
Autor: Viking | |
Lalunia - part II | |
W dniu 2014-01-28 09:52, AZ pisze:
On 2014-01-28, Viking <vegaserwis@niesmiec02.pl> wrote: He he, no właśnie. Ale to nic, Panowie mi to się kiedyś jak wracałem z któregoś Zbigowiska kardan w ST zerwał :) Tak,że są rzeczy które się nawet fizjologom nie śniły:) -- z Komsomolskim "Czuwaj" :) Tomek "Four wheels move the body, two wheels move the soul.." XX' Czarnula |
|
Data: 2014-01-28 03:28:55 | |
Autor: zarafiq | |
Lalunia - part II | |
On Tuesday, 28 January 2014 10:16:54 UTC, Viking wrote:
He he, no w³a¶nie. A przy jakim przebiegu je¶li wolno spytaæ? Pozdrawiam, zarafiq |
|
Data: 2014-01-28 20:39:04 | |
Autor: Viking | |
Lalunia - part II | |
W dniu 2014-01-28 12:28, zarafiq pisze:
On Tuesday, 28 January 2014 10:16:54 UTC, Viking wrote:Wolno ,ale tu nie chodzi³o o przebieg.Nie to nie tak ,¿e wa³ sie urwa³;) Po prostu podejrzewam, ¿e odstrzelania z t³umików (a ST na gaznikach napierdziela ¿e szok) czy poluzowa³a siê nakrêtka oski? czy jak? (od tej pory u¿ywam loclite). No wiec ta nakretka by³a lu¼na i po trochu ,trochu tak sie rozlu¼nia³o, a¿ tryby od ataku sie wyrobi³y w przek³adni i tak sie obrobi³y,ze zero jazdy./ w koñcu wysz³o mi taniej ca³± przek³adnie kupic z rozbitka i przywie¼æ z Lublina, niz kupiæ tylko zebatki ataku w boldorze:) Wymiana ca³ej przek³adni max 2 piwa, a rozbieranie ,¿eby wymianieæ te talerze to chyba skrzynka wódki :) -- z Komsomolskim "Czuwaj" :) Tomek "Four wheels move the body, two wheels move the soul.." XX' Czarnula |
|
Data: 2014-01-29 09:55:56 | |
Autor: Monster | |
Lalunia - part II | |
W dniu 2014-01-28 12:28, zarafiq pisze:
On Tuesday, 28 January 2014 10:16:54 UTC, Viking wrote:Doktorski zmieli³ przek³adniê w swojej BMW K1200,chyba po 20kkm,d³u¿ej ruskie wytrzymuj±:-) Osobi¶cie zgubi³em ³añcuch w MZ,ale grzecznie wyszed³ z obudow± tylnej zêbatki.Bratu spad³ w CZ i tak paskudnie siê zablokowa³ ¿e trzeba by³o rozkuwaæ w bodaj¿e trzech miejscach,karter wytrzyma³. -- Tomek Ducati 900SS Dniepr z wozem BMW R1100S |
|
Data: 2014-01-29 22:06:07 | |
Autor: Viking | |
Lalunia - part II | |
W dniu 2014-01-29 09:55, Monster pisze:
W dniu 2014-01-28 12:28, zarafiq pisze: Tak z ciekawostek dropsa , to w³a¶nie o tym samym St mówimy ,co po tej mojej robocie kupi³ ode mnie Doktorski, zanim mia³ to BMW:) -- z Komsomolskim "Czuwaj" :) Tomek "Four wheels move the body, two wheels move the soul.." XX' Czarnula |
|