Lama: zmiana trybu sieci albo zmiana operatora

Data: 2013-01-25 11:53:46
Autor: Gadacz
Lama: zmiana trybu sieci albo zmiana operatora
Mam abonament w Play. Niestety (Polak mądry po szkodzie) mieszkam w miejscu gdzie zasięg PLAY nie jest najlepszy, tzn. jest ok (prawie pełny, bez jednej kreski), jeżeli słuchawka jest w trybie GSM only. Jeżeli jest w automacie GSM/WCDMA to zazwyczaj mam jedną kreskę, co praktycznie uniemożliwia rozmowę.
Jestem też w bliskim zasięgu Orange. Maszt widzę przez okno, w linii prostej jakieś 2km bez żadnego pagórka. Przy ręcznym wyborze Orange, mam pełny zasięg nawet w automacie GSM/WCDMA.

Zastanawiam się, czy jest jakiś sposób zautmoatyzowania przestawiania trybu sieci lub operatora, tak żeby po powrocie z pracy nie robić tego ręcznie, np. przy użyciu Lama (moja słuchawka ma Gingerbreada, ale wkrótce powinna dostać update do JB).

Oczywiście prostym rozwiązaniem było by przejście do Orange, ale tak czy inaczej będę wdzięczny za podpowiedź z Lamą, bo mam jeszcze kilka miesięcy w Play.

Data: 2013-01-27 19:58:13
Autor: yabba
Użytkownik "Gadacz" <javabegginer@gmail.com> napisał w wiadomości news:1c20070e-9b8e-4178-8e89-c4ea6b4a496fgooglegroups.com...
[...]

A co przeszkadza, żeby na stałe mieć włączone Orange?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2013-01-28 08:19:20
Autor: ddddddd
W dniu 2013-01-27 19:58, yabba pisze:
[...]

dołączam się do pytania

A co przeszkadza, żeby na stałe mieć włączone Orange?

np. to że w domu wystarczyłoby mi 2G i niepotrzebnie telefon przełącza się na 3G przy słabym zasięgu, no i orange łapie najlepiej u mnie w domu, ale np. u teściowej najlepiej plus...

Lukasz

Data: 2013-03-06 17:21:27
Autor: yabba
Użytkownik "ddddddd" <lukasz@bezspamubojczuk.wytnijbezspamu.net.pl> napisał w wiadomości news:ke58pp$h5h$1dont-email.me...
[...]

OK. Rozumiem.
Też mam Play i ustawiony roaming na Plusa. Czasem jednak Plusa nie ma i muszę ręcznie przełączać na Orange.

--
Pozdrawiam,

yabba

Lama: zmiana trybu sieci albo zmiana operatora