Lamanie praw czlowieka w Bibliotece Bogatynskiej cd>>>>

Data: 2011-09-22 04:10:35
Autor: muto2100
Lamanie praw czlowieka w Bibliotece Bogatynskiej cd>>>>
Dzien dobry .Pisze do panstwa w sprawie zblizajacych sie wyborow
i zdrzen ktore w zwiazku z tym dotykaja mnie w Bibliotece
Publicznej w Bogatyni.Jestem zaangazowany w kampanie wyborcza do
Sejmu po stronie PiS.Dzialam glownie na Forach Internetowych
..Uzywajac Internet w Bibliotece miejskiej napotykam na
wiele szykan i i utrudnien ze strony pracownikow Biblioteki
w Bogatyni trwa to okolo 2 miesiace z rozna czestotliwoscia
..Glownym problem teraz jest blokowanie grafiki i stron graficznych
przez kogos kto ma lub uzywa password menager do
wprowadzania zmian w ustawieniu programu Firefox, rowniez
ustawienia Proxy sa zmienione i zablokowane a potem niema
tych ustawien w pasku menu, co wiec blokuje calkowicie mnie
przed uzywaniem grafiki , pracownicy Biblioteki maja dostep
do password menager i oni to moga robic ale twierdza ze to
nie oni i wymiguja sie ze cokolwiek maja do czynnienia!Cos
podobne do Afery hazardowej Miro i Zbycho 7 ministrow traci
prace a winnych niema wg PO!

W Sierpniu ograniczono ilosc godzin Internetu do 1-2 godzin dziennie
pod pozorem slabego przeplywu Internetu.Trwalo to okolo 2
tygodnie.Rowniez w Sierpniu bylem monitorowany w Internecie i
sprawdzano moja aktywnosc Internetowa, zas na moje prosby,zazalenia i
uwagi nikt z pracownikow niereagowal!Rowniez psychicznie probowano
mnie molestowac bo tzw nieznani sprawcy wrecz zagladali mi do
komputera, a niebyli to dzieci!Prosze Panstwa wg polskiego prawa mam
prawo do wolnosc slowa i wypowiedzi a co za tym idzie do korzystania z
Internetu w Bibliotece Publicznej.Do dzisiaj umiescilem okolo 70.000
wpisow przez okres 12 lat na 5 forach ale po powrocie do Polski prawie
4 lata temu JESTEM poraz pierwszy przesladowany w swoim zyciu za swoje
przekonania polityczne!Tak prosze panstwa sam spotykam sie teraz w
Polsce z formami terroryzmu , o ktorym nigdy niemyslalem ze mnie
dotknie w Polsce, myslalem niedawno ze to jakis wyglup z tym najazdem
ABW na dom tego studenta o 6 rano a tu prosze i mnie formy terroru
dotykaja rowniez!

Data: 2011-09-22 13:49:19
Autor: Zahir

Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał w wiadomości news:ada10e5f-4187-4c95-8046-7039cf87759aw8g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Rozpłakałem się nad twoim losem. Jakiż ty jesteś biedny i pokrzywdzony. Nie dość skukinsynu, że wykorzystujesz publiuczne zasoby do prywatnej walki i ośliniania psp to jeszcze masz pretensję, że cię nie lubią? Ty sępie!

--
Zahir

Data: 2011-09-22 17:22:40
Autor: Marek Czaplicki
muto2100 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 22 wrzesień 2011 13:10:

[...]

Parlamentarny Zespół d.s. Promocji Wolności Przekazu i Poszanowania Zasad Dialogu Społecznego w Komunikacji
http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/zesp?OpenAgent&82

Data: 2011-09-23 17:10:26
Autor: pluton
Lamanie praw czlowieka w Bibliotece Bogatynskiej cd>>>>
i zdrzen ktore w zwiazku z tym dotykaja mnie w Bibliotece
Publicznej w Bogatyni.

Przenies sie do Zlotoryi.

Nullification

Lamanie praw czlowieka w Bibliotece Bogatynskiej cd>>>>