Lamanie praw czlowieka w Bibliotece Bogatynskiej cd>>>>

Data: 2011-09-22 13:49:19
Autor: Zahir
Lamanie praw czlowieka w Bibliotece Bogatynskiej cd>>>>

Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał w wiadomości news:ada10e5f-4187-4c95-8046-7039cf87759aw8g2000yqi.googlegroups.com...
Dzien dobry .Pisze do panstwa w sprawie zblizajacych sie wyborow
i zdrzen ktore w zwiazku z tym dotykaja mnie w Bibliotece
Publicznej w Bogatyni.Jestem zaangazowany w kampanie wyborcza do
Sejmu po stronie PiS.Dzialam glownie na Forach Internetowych

Rozpłakałem się nad twoim losem. Jakiż ty jesteś biedny i pokrzywdzony. Nie dość skukinsynu, że wykorzystujesz publiuczne zasoby do prywatnej walki i ośliniania psp to jeszcze masz pretensję, że cię nie lubią? Ty sępie!

--
Zahir

Lamanie praw czlowieka w Bibliotece Bogatynskiej cd>>>>