Lambada - piosenka z czasów dzieciństwa...

Data: 2009-07-27 11:24:00
Autor: Tzva Adonai
Lambada - piosenka z czasów dzieciństwa...
Wtedy o wiele intensywniej odbierałem urodę tej blondwłosej
dziewczynki.. ;}... I trochę inaczej odbierałem sens teledysku.. Dziś
już w pełni go rozumiem: ojciec nazista zabrania swojej córce
tańczenia z czarnoskórym chłopcem, uderza ją w twarz, gdy lekceważy
jego napomnienia, jednak uczucie, jakim dziewczynka obdarzyła swojego
przyjaciela są silniejsze od strachu przed ojcem... Gdy po raz kolejny
pojawiają się na parkiecie ojciec wpada w gniew, biegnie ku córce z
agresywnymi zamiarami, ale po drodze zostaje przechwycony przez
czarnoskórą tancerkę, która zaczyna z nim tańczyć.. Cała agresja mija,
ojciec się uśmiecha.. Wniosek: nazizm można czasami zwalczyć przy
pomocy miłości...

Video: http://www.youtube.com/watch?v=5AfTl5Vg73A&feature=related

Data: 2009-07-28 08:43:23
Autor: konserwator

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:7e4a5248-6472-4321-952c-cd41e97dbbf0o15g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

apelujesz wiec by palestynczycy pokochali zydow?

Data: 2009-07-28 11:43:05
Autor: raff
konserwator pisze:
[...]

pokochaja i Zydom wzrosnie demografia.

I wszyscy zadowoleni.

R.

Lambada - piosenka z czasów dzieciństwa...