Lambda - uniwersalna czy oryginal?

Data: 2011-07-26 09:22:01
Autor: furi
Lambda - uniwersalna czy oryginal?
Witam
Padla mi lambda w Volvo s40 T4 2001 rok (2.0T benzyna 200KM). Poradzcie czy w tym silniku mozna bez problemu stosowac lambdy uniwersalne, czy lepiej doplacic do oryginalnej. Sada jest 4-przewodowa.
Pozdrawiam

Data: 2011-07-26 11:20:40
Autor: to
Lambda - uniwersalna czy oryginal?
begin furi
Padla mi lambda w Volvo s40 T4 2001 rok (2.0T benzyna 200KM). Poradzcie
czy w tym silniku mozna bez problemu stosowac lambdy uniwersalne, czy
lepiej doplacic do oryginalnej. Sada jest 4-przewodowa. Pozdrawiam

Będzie działać tylko oryginalna sąda i tylko taka kupiona w ASO, w sądzie lub w sadzie.

PS. Pamiętaj, żeby miała certyfikat Unii Europejskiej.

Data: 2011-07-26 12:54:09
Autor: furi
W dniu 2011-07-26 12:20, to pisze:

Będzie działać tylko oryginalna sąda i tylko taka kupiona w ASO, w sądzie
lub w sadzie.

PS. Pamiętaj, żeby miała certyfikat Unii Europejskiej.

No dobra, popelnilem glupi blad w pisowni, moja wina, zaluje.
Wystarczylo napisac krotkie "sonda a nie sada" ale ty profesorze Miodku musiales ten fakt wykorzystac w celu dowartosciowania sie . Stworzyc ladne zdanie wykorzystujace podobienstwo slow oraz brak polskich ogonkow w moim poscie. Pokazac jakim wspanialym straznikiem poprawnosci uzywania jezyka polskiego jestes. Musisz byc z siebie dumny.

Teraz prosba: Jesli nie wiesz nic na temat zachowania sONd lambda w silniku o ktory pytalem wez idz gdzies indziej tropic bledy ortograficzne i nie zasmiecaj watku - proponuje postawic wyzej poprzeczke - w internecie jest za latwo, wez slownik jezyka polskiego i tam szukaj bledow, znalezienie jakiegos bedzie zdecydowanie wiekszym osiagnieciem niz wykrycie literowki na grupie dyskusyjnej.
pozdrawiam

Data: 2011-07-26 14:03:26
Autor: RoMan Mandziejewicz
Lambda - uniwersalna czy oryginal?
Hello furi,

Tuesday, July 26, 2011, 1:54:09 PM, you wrote:

Będzie działać tylko oryginalna s±da i tylko taka kupiona w ASO, w s±dzie
[...]

http://rtfm.killfile.pl/#lajza

Do poprawnego napisania słowa "sonda" nie potrzeba ani jednej polskiej
literki.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-07-28 22:52:05
Autor: DoQ
W dniu 26-07-2011 13:20, to pisze:

Będzie działać tylko oryginalna s±da i tylko taka kupiona w ASO, w s±dzie
lub w sadzie.

IMO i tak nic nie przebije SANDALANDA :)))
http://allegro.pl/show_item.php?item=1639747859

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-26 13:07:01
Autor: Amir
> [...]
czy w tym silniku mozna bez problemu stosowac lambdy uniwersalne, czy lepiej doplacic do oryginalnej. Sada jest 4-przewodowa.

Pewnie od modelu to zależy

np do forda sprawowała się dobrze zamiennik

do Opla  2.0 16V
kombinowałem z zamiennikiem od 120zł
skończyłem na cyrkonowej za 400zł
po pol roku dalej ¶wiecić zaczęła lampka

oryginalna koszstowała 550zł :)
koszty kombinowania + zamiennik przerosły cene oryginalnej

Data: 2011-07-26 12:34:09
Autor: furi
Lambda - uniwersalna czy oryginal?
W dniu 2011-07-26 12:07, Amir pisze:

oryginalna koszstowa�a 550z� :)
koszty kombinowania + zamiennik przeros�y cene oryginalnej

Wlasnie tego sie obawiam, silnik raczej malo popularny, mechanik nie jest w stanie powiedziec ze 100% pewnoscia czy uniwersalna nie bedzie powodowac bledow.
Moze ktorys z grupowiczow mial do czynienia z ta awaria w tym silniku i poradzi czy ryzykowac uniwersalna czy lepiej od razu dolozyc do oryginala i nie miec powtorki z rozrywki za 3 miesiace.
pozdrawiam

Data: 2011-07-26 15:25:54
Autor: z
furi pisze:
Moze ktorys z grupowiczow mial do czynienia z ta awaria w tym silniku i poradzi czy ryzykowac uniwersalna czy lepiej od razu dolozyc do oryginala i nie miec powtorki z rozrywki za 3 miesiace.

U mnie (Almera LPG) oryginalny Bosch wytrzymuje kilka miesięcy. Kupiłem trzy sztuki i wystarczy.

Data: 2011-07-26 13:37:13
Autor: Olo
W dniu 2011-07-26 10:22, furi pisze:
[...]

s±da najlepiej orygin±ł

Data: 2011-07-26 11:39:52
Autor: to
Lambda - uniwersalna czy oryginal? (ORT)
begin Olo
sÄ…da najlepiej oryginÄ…Ĺ‚

OrginÄ…Ĺ‚!

Data: 2011-07-26 13:50:32
Autor: RoMan Mandziejewicz
Lambda - uniwersalna czy oryginal?
Hello Olo,

Tuesday, July 26, 2011, 1:37:13 PM, you wrote:

[...]

Jaki "oryginał"? Powinno być "orginał", żeby byc końsekwentnym.

--
Best regards,

Data: 2011-07-26 14:55:46
Autor: Sebastian Kaliszewski
RoMan Mandziejewicz wrote:
[...]

Nie "końsekwentnym" tylko "k±sekwętnym" ;)

\SK

Data: 2011-07-26 14:31:52
Autor: komar
[...]

"sąda" z punto powinna pasować, zobacz czy jakiś sąsiad nie ma.

NMSP

Lambda - uniwersalna czy oryginal?