Lambda - uniwersalna czy oryginal?

Data: 2011-07-26 13:07:01
Autor: Amir
Lambda - uniwersalna czy oryginal?
> Padla mi lambda w Volvo s40 T4 2001 rok (2.0T benzyna 200KM). Poradzcie
czy w tym silniku mozna bez problemu stosowac lambdy uniwersalne, czy lepiej doplacic do oryginalnej. Sada jest 4-przewodowa.
Pozdrawiam

Pewnie od modelu to zależy

np do forda sprawowała się dobrze zamiennik

do Opla  2.0 16V
kombinowałem z zamiennikiem od 120zł
skończyłem na cyrkonowej za 400zł
po pol roku dalej ¶wiecić zaczęła lampka

oryginalna koszstowała 550zł :)
koszty kombinowania + zamiennik przerosły cene oryginalnej

Data: 2011-07-26 12:34:09
Autor: furi
Lambda - uniwersalna czy oryginal?
W dniu 2011-07-26 12:07, Amir pisze:

oryginalna koszstowa�a 550z� :)
koszty kombinowania + zamiennik przeros�y cene oryginalnej

Wlasnie tego sie obawiam, silnik raczej malo popularny, mechanik nie jest w stanie powiedziec ze 100% pewnoscia czy uniwersalna nie bedzie powodowac bledow.
Moze ktorys z grupowiczow mial do czynienia z ta awaria w tym silniku i poradzi czy ryzykowac uniwersalna czy lepiej od razu dolozyc do oryginala i nie miec powtorki z rozrywki za 3 miesiace.
pozdrawiam

Data: 2011-07-26 15:25:54
Autor: z
furi pisze:
Moze ktorys z grupowiczow mial do czynienia z ta awaria w tym silniku i poradzi czy ryzykowac uniwersalna czy lepiej od razu dolozyc do oryginala i nie miec powtorki z rozrywki za 3 miesiace.

U mnie (Almera LPG) oryginalny Bosch wytrzymuje kilka miesięcy. Kupiłem trzy sztuki i wystarczy.

Lambda - uniwersalna czy oryginal?