Data: 2011-07-26 13:07:01 | |
Autor: Amir | |
Lambda - uniwersalna czy oryginal? | |
> Padla mi lambda w Volvo s40 T4 2001 rok (2.0T benzyna 200KM). Poradzcie
czy w tym silniku mozna bez problemu stosowac lambdy uniwersalne, czy lepiej doplacic do oryginalnej. Sada jest 4-przewodowa. Pewnie od modelu to zależy np do forda sprawowała się dobrze zamiennik do Opla 2.0 16V kombinowałem z zamiennikiem od 120zł skończyłem na cyrkonowej za 400zł po pol roku dalej ¶wiecić zaczęła lampka oryginalna koszstowała 550zł :) koszty kombinowania + zamiennik przerosły cene oryginalnej |
|
Data: 2011-07-26 12:34:09 | |
Autor: furi | |
Lambda - uniwersalna czy oryginal? | |
W dniu 2011-07-26 12:07, Amir pisze:
Wlasnie tego sie obawiam, silnik raczej malo popularny, mechanik nie jest w stanie powiedziec ze 100% pewnoscia czy uniwersalna nie bedzie powodowac bledow. Moze ktorys z grupowiczow mial do czynienia z ta awaria w tym silniku i poradzi czy ryzykowac uniwersalna czy lepiej od razu dolozyc do oryginala i nie miec powtorki z rozrywki za 3 miesiace. pozdrawiam |
|
Data: 2011-07-26 15:25:54 | |
Autor: z | |
Lambda - uniwersalna czy oryginal? | |
furi pisze:
Moze ktorys z grupowiczow mial do czynienia z ta awaria w tym silniku i poradzi czy ryzykowac uniwersalna czy lepiej od razu dolozyc do oryginala i nie miec powtorki z rozrywki za 3 miesiace. U mnie (Almera LPG) oryginalny Bosch wytrzymuje kilka miesięcy. Kupiłem trzy sztuki i wystarczy. z |
|