Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Lamborghini Ferrari i inne super

Lamborghini Ferrari i inne super

Data: 2010-07-11 12:01:15
Autor: kugel
Lamborghini Ferrari i inne super
Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało supersamochodów? I owszem , drogich aut jeździ dużo (np. Bemntleye) i to czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super sportowych aut to w zasadzie trafiają się głównie Porsche. Czemu tak jest? Czy te super są tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

kugel

Data: 2010-07-11 11:03:41
Autor: Waldek Godel
Lamborghini Ferrari i inne super
Dnia Sun, 11 Jul 2010 12:01:15 +0200, kugel napisał(a):

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało supersamochodów? I owszem , drogich aut jeĽdzi dużo (np. Bemntleye) i to czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super sportowych aut to w zasadzie trafiaj± się głównie Porsche. Czemu tak jest? Czy te super s± tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

IdĽ, kup sobie z dwa, zmień t± niekorzystn± sytuację. Nie czekaj..

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2010-07-11 12:23:05
Autor: elmer radi radisson
Lamborghini Ferrari i inne super
On 2010-07-11 12:01, kugel wrote:

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodĂłw? I owszem , drogich aut jeĹşdzi duĹĽo (np. Bemntleye) i to
czasem droĹĽszych niĹĽ kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super
sportowych aut to w zasadzie trafiają się głównie Porsche. Czemu tak
jest? Czy te super są tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

Po co miec wieloryba, jesli masz stulitrowe akwarium?


--

memento lorem ipsum

Data: 2010-07-11 12:25:57
Autor: Yogi\(n\)
Lamborghini Ferrari i inne super
Użytkownik "kugel" <skrzynka@szpickop.pl> napisał w wiadomości news:4c399660$0$17082$65785112news.neostrada.pl...
Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało supersamochodów? I owszem , drogich aut jeździ dużo (np. Bemntleye) i to czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super sportowych aut to w zasadzie trafiają się głównie Porsche. Czemu tak jest? Czy te super są tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

Może nie kazdy (spośród tych zamozniejszych) lubi dzwonienie zębami?

--
Yogi(n)

Data: 2010-07-11 12:46:45
Autor: Katanka
Lamborghini Ferrari i inne super
kugel wrote:
Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodĂłw? I owszem , drogich aut jeĹşdzi duĹĽo (np. Bemntleye) i
to czasem droĹĽszych niĹĽ kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z
super sportowych aut to w zasadzie trafiają się głównie Porsche.
Czemu tak jest? Czy te super sÄ… tak niewygodne , czy teĹĽ upierdliwe w
obsłudze?

Może dlatego, że te Porsche, których faktycznie tak dużo jeździ, są o wiele tańsze niż te super samochody o których piszesz? Zakładam, że mozna juz kupic jakieś fajne Porsche za około 300 tysięcy. Ile może kosztowac najtańsza Ferrarka?

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl

Data: 2010-07-11 19:34:18
Autor: to
Lamborghini Ferrari i inne super
Katanka wrote:

MoĹĽe dlatego, ĹĽe te Porsche, ktĂłrych faktycznie tak duĹĽo jeĹşdzi, sÄ… o
wiele tańsze niż te super samochody o których piszesz? Zakładam, że
mozna juz kupic jakieś fajne Porsche za około 300 tysięcy. Ile może
kosztowac najtańsza Ferrarka?

Używane Porsche wyglądające dla 95% przechodniów jak każde inne można kupić za 50 tys. Za swoje Mondeo miałbyś takie dwa. ;-)

--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

Data: 2010-07-12 08:23:12
Autor: Katanka
Lamborghini Ferrari i inne super
to wrote:
Katanka wrote:

MoĹĽe dlatego, ĹĽe te Porsche, ktĂłrych faktycznie tak duĹĽo jeĹşdzi, sÄ… o
wiele tańsze niż te super samochody o których piszesz? Zakładam, że
mozna juz kupic jakieś fajne Porsche za około 300 tysięcy. Ile może
kosztowac najtańsza Ferrarka?

UĹĽywane Porsche wyglÄ…dajÄ…ce dla 95% przechodniĂłw jak kaĹĽde inne moĹĽna
kupić za 50 tys. Za swoje Mondeo miałbyś takie dwa. ;-)

Tematem się nie interesowałem, bo Porsche jest dla mnie koszmarnie brzydkie. Ale masz rację, Porsche dla każdego laika (dla mnie też) każde z brzegu wygląda jak dowolne inne, więc pewnie dlatego po Bielsku jeździ tyle porschaków, a innych super-samochodów nie ma prawie wcale.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl

Data: 2010-07-11 20:44:42
Autor: DoQ
Lamborghini Ferrari i inne super
Katanka pisze:

Może dlatego, że te Porsche, których faktycznie tak dużo jeździ, są o wiele tańsze niż te super samochody o których piszesz? Zakładam, że mozna juz kupic jakieś fajne Porsche za około 300 tysięcy. Ile może kosztowac najtańsza Ferrarka?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13621459


Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-11 19:23:07
Autor: to
Lamborghini Ferrari i inne super
DoQ wrote:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13621459

To znajdź jeszcze takie za 50 tys. A używanego Boxstera można kupić spokojnie w takiej cenie, czyli za równowartość nowego Logana. Dla laika bez różnicy -- to Porsche i to Porsche.

--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

Data: 2010-07-11 21:25:24
Autor: DoQ
Lamborghini Ferrari i inne super
to pisze:

To znajdź jeszcze takie za 50 tys. A używanego Boxstera można kupić spokojnie w takiej cenie, czyli za równowartość nowego Logana. Dla laika bez różnicy -- to Porsche i to Porsche.

A co ci nie pasuje w tym za 285kpln?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13443010
Jeszcze jeden z 2003r.


Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-11 19:33:19
Autor: to
Lamborghini Ferrari i inne super
DoQ wrote:

A co ci nie pasuje w tym za 285kpln?

To, ze kosztuje ~300 tys.

--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

Data: 2010-07-11 21:36:28
Autor: DoQ
Lamborghini Ferrari i inne super
to pisze:
DoQ wrote:

A co ci nie pasuje w tym za 285kpln?

To, ze kosztuje ~300 tys.

Tia, powiedzial Kulczyk dla ktorego F360 to nie ferrari.


Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-07-11 19:40:37
Autor: to
Lamborghini Ferrari i inne super
DoQ wrote:

To, ze kosztuje ~300 tys.

Tia, powiedzial Kulczyk dla ktorego F360 to nie ferrari.

Ale w tym podwątku było o tym, co jest tańsze. Porsche nie wyglądające na zabytek kupi się za 50 tys. albo i taniej, a co do Ferrari to niestety bez 200-300 tys. nie ma co nawet szukać w zasadzie. Chyba, ze ktoś trafi na okazję.

--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

Data: 2010-07-11 13:13:33
Autor: Daniel
Lamborghini Ferrari i inne super
W dniu 11.07.2010 12:01, kugel pisze:
Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodĂłw? I owszem , drogich aut jeĹşdzi duĹĽo (np. Bemntleye) i to
czasem droĹĽszych niĹĽ kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super
sportowych aut to w zasadzie trafiają się głównie Porsche. Czemu tak
jest? Czy te super są tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?


A widzisz gdzieĹ› drogi w naszym kraju, po ktĂłrych takim samochodem moĹĽna
by jeździć i mieć z tego frajdę zarazem?

Pozdrawiam
Daniel

Data: 2010-07-11 13:23:19
Autor: Andrzej Lawa
Lamborghini Ferrari i inne super
kugel pisze:
Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów?

A widziałe¶ kiedy¶ polskie drogi?

Data: 2010-07-11 17:07:22
Autor: Michal
Lamborghini Ferrari i inne super
Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów?

A widziałe¶ kiedy¶ polskie drogi?

a guzik prawda...

super aut jest sporo...
sam wrocek - kilka R8, RS6, Veyron, Galardo, Ferrarke ustrzelic tez mozna...
bentlejów jak psów, jakies DB9
tylko ze nawet jak ktos czyms takim jezdzi to nie jezdzi na codzien po zakupy do warzywniaka ;)

M __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5249 (20100703) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

Data: 2010-07-11 12:21:38
Autor: hamberg
Lamborghini Ferrari i inne super
super aut jest sporo...
sam wrocek - kilka R8, RS6, Veyron, Galardo, Ferrarke ustrzelic tez mozna...

no faktycznie rs6 to taka super fura ;P

W jeleniej gorze ostatnio na jeleniogorskich tablicach spotkale F430 :D

Data: 2010-07-11 21:30:16
Autor: neoniusz
Lamborghini Ferrari i inne super
Uzytkownik "hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> napisal w wiadomosci news:1d385b59-e657-4066-90e0-8ece55302f04g19g2000yqc.googlegroups.com...
super aut jest sporo...
sam wrocek - kilka R8, RS6, Veyron, Galardo, Ferrarke ustrzelic tez mozna...

no faktycznie rs6 to taka super fura ;P

No skoro 500tys. zl to dla ciebie malo, to zazdroszcze.

Data: 2010-07-11 23:22:56
Autor: Maciej Browarczyk
Lamborghini Ferrari i inne super
hamberg pisze:

no faktycznie rs6 to taka super fura ;P

Fajnie, a masz pojecie o czym piszesz czy tylko tak "klikash" ?
Najszybsze seryjnie produkowane kombi, w dniu premiery kosztowalo ~750tys zl, pozniej kolo ~650tys zl, 4,6s do 100km/h przy wadze 2025kg i budzie kombi, tani i wolny? Nie wydaje mi sie, zasluguje na miano supersamochodu jak nic. Szybki dupowoz to S6.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-07-11 22:29:32
Autor: to
Lamborghini Ferrari i inne super
Maciej Browarczyk wrote:

Fajnie, a masz pojecie o czym piszesz czy tylko tak "klikash" ?
Najszybsze seryjnie produkowane kombi, w dniu premiery kosztowalo
~750tys zl, pozniej kolo ~650tys zl, 4,6s do 100km/h przy wadze 2025kg i
budzie kombi, tani i wolny? Nie wydaje mi sie, zasluguje na miano
supersamochodu jak nic. Szybki dupowoz to S6.

Szybki może na prostej. Koło supersamochodu to on nawet nie stał. ;-) Po za tym jest brzydki jak każde audi.

--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

Data: 2010-07-12 08:30:46
Autor: Yakhub
Lamborghini Ferrari i inne super
Dnia 11 Jul 2010 22:29:32 GMT, to napisał(a):

Maciej Browarczyk wrote:

Fajnie, a masz pojecie o czym piszesz czy tylko tak "klikash" ?
Najszybsze seryjnie produkowane kombi, w dniu premiery kosztowalo
~750tys zl, pozniej kolo ~650tys zl, 4,6s do 100km/h przy wadze 2025kg i
budzie kombi, tani i wolny? Nie wydaje mi sie, zasluguje na miano
supersamochodu jak nic. Szybki dupowoz to S6.

Szybki może na prostej. Koło supersamochodu to on nawet nie stał. ;-) Po za tym jest brzydki jak każde audi.

DGCC...

--
Yakhub

Data: 2010-07-12 14:23:26
Autor: Jurand
Lamborghini Ferrari i inne super

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c3a45cc$0$17089$65785112news.neostrada.pl...
Maciej Browarczyk wrote:

Fajnie, a masz pojecie o czym piszesz czy tylko tak "klikash" ?
Najszybsze seryjnie produkowane kombi, w dniu premiery kosztowalo
~750tys zl, pozniej kolo ~650tys zl, 4,6s do 100km/h przy wadze 2025kg i
budzie kombi, tani i wolny? Nie wydaje mi sie, zasluguje na miano
supersamochodu jak nic. Szybki dupowoz to S6.

Szybki może na prostej. Koło supersamochodu to on nawet nie stał. ;-) Po
za tym jest brzydki jak kaĹĽde audi.

Powiedział co wiedział ;)
Skoro to auto jest szybkie tylko na prostej, to powiedz mi, dlaczego starszy model (450-konny) na Nurburgringu osiągnął czas 8:22, zbliżając się do czasu Ferrari F355, Chevrolet Corvette Z05, czy też Porsche 996 C2, a będąc odrobinę lepszy od Porsche Carrera 4 czy też Imprezy WRX STI?

8:07 -- - Ferrari 550 Maranello (06/199
8:09 -- - Ferrari 360 Modena (10/1999)
8:09 -- - Lamborghini Diablo SV (no ABS?)
8:12 -- - Mercedes Benz SL55 AMG (04/2002)
8:12 -- - Porsche 993 Turbo
8:13 -- - Lotus Esprit Sport 350, 354 PS (05/1999)
8:13 -- - Dodge Viper SRT-10, 506 PS (10/2004)
8:13 -- - BMW M5 (E60) (12/2004)
8:15 -- - Ruf 911 CTR 2, 520 PS
8:15 -- - Porsche 911 Carrera 2 (997) (Walter Rohrl - WHEELS June 2004)
8:17 -- - Aston Martin Vanquish (2003)
8:17 -- - Porsche 996 C2
8:18 -- - BMW Z8, 400 PS (08/2000)
8:18 -- - Chevrolet Corvette Z05 Commemorative Edition, 344 PS (09/2003)
8:18 -- - Ferrari F355 (06/1997)
8:20 -- - Audi RS6 (2002)
8:22 -- - BMW E46 M3 (12/2000)
8:22 -- - Mercedes-Benz C55 (07/2004)
8:23 -- - Aston Martin DB7 GT (2003)
8:23 -- - Porsche 996 Carrera 4
8:24 -- - Subaru Impreza WRX STi (2004)

Jurand.GIF89a

Data: 2010-07-12 17:34:04
Autor: to
Lamborghini Ferrari i inne super
Jurand wrote:

8:20 -- - Audi RS6 (2002)

To jest to stare przecieĹĽ, a nie aktualny mastodont.

--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

Data: 2010-07-12 19:37:55
Autor: Jurand
Lamborghini Ferrari i inne super

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c3b520c$0$17104$65785112news.neostrada.pl...
Jurand wrote:

8:20 -- - Audi RS6 (2002)

To jest to stare przecieĹĽ, a nie aktualny mastodont.

Aktualny "mastodont" ma 580 KM, zamiast 450...

Jurand.

Data: 2010-07-11 23:37:25
Autor: Andrzej Lawa
Lamborghini Ferrari i inne super
Maciej Browarczyk pisze:
hamberg pisze:

no faktycznie rs6 to taka super fura ;P

Fajnie, a masz pojecie o czym piszesz czy tylko tak "klikash" ?
Najszybsze seryjnie produkowane kombi, w dniu premiery kosztowalo
~750tys zl, pozniej kolo ~650tys zl, 4,6s do 100km/h przy wadze 2025kg i
budzie kombi, tani i wolny? Nie wydaje mi sie, zasluguje na miano
supersamochodu jak nic. Szybki dupowoz to S6.


Je¶li jakikolwiek kombi to dla ciebie supersamochód, to może czas już
pomy¶leć o domu starców? ;->

Data: 2010-07-11 23:44:56
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Lamborghini Ferrari i inne super
Dnia 11.07.2010 Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał/a:
Maciej Browarczyk pisze:
hamberg pisze:

no faktycznie rs6 to taka super fura ;P

Fajnie, a masz pojecie o czym piszesz czy tylko tak "klikash" ?
Najszybsze seryjnie produkowane kombi, w dniu premiery kosztowalo
~750tys zl, pozniej kolo ~650tys zl, 4,6s do 100km/h przy wadze 2025kg i
budzie kombi, tani i wolny? Nie wydaje mi sie, zasluguje na miano
supersamochodu jak nic. Szybki dupowoz to S6.


Je¶li jakikolwiek kombi to dla ciebie supersamochód, to może czas już
pomy¶leć o domu starców? ;->

To jest auto ktore potrafi konkurowac z supersamochodami. --
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-07-11 22:30:23
Autor: to
Lamborghini Ferrari i inne super
Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:

To jest auto ktore potrafi konkurowac z supersamochodami.

Chyba od świateł do świateł. ;-)

--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

Data: 2010-07-12 19:24:41
Autor: Andrzej Lawa
Lamborghini Ferrari i inne super
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

Je¶li jakikolwiek kombi to dla ciebie supersamochód, to może czas już
pomy¶leć o domu starców? ;->

To jest auto ktore potrafi konkurowac z supersamochodami.

Pod jakim względem?

Data: 2010-07-12 21:23:17
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Lamborghini Ferrari i inne super
Dnia 12.07.2010 Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał/a:
To jest auto ktore potrafi konkurowac z supersamochodami.

Pod jakim względem?

Osi±gi ma zbliżone ?

--
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-07-12 21:30:13
Autor: Andrzej Lawa
Lamborghini Ferrari i inne super
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
Dnia 12.07.2010 Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał/a:
To jest auto ktore potrafi konkurowac z supersamochodami.
Pod jakim względem?

Osi±gi ma zbliżone ?

I co z tego?

Władujesz odpowiednio mocy i "maluch" będzie miał zbliżone osi±gi. Albo
"Syrenka".

Nazwiesz taki twór "supersamochodem"? ;->

Data: 2010-07-12 22:11:27
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Lamborghini Ferrari i inne super
Dnia 12.07.2010 Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał/a:
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
Dnia 12.07.2010 Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał/a:
To jest auto ktore potrafi konkurowac z supersamochodami.
Pod jakim względem?

Osi±gi ma zbliżone ?

I co z tego?

Władujesz odpowiednio mocy i "maluch" będzie miał zbliżone osi±gi. Albo
"Syrenka".

Jeżeli dla Ciebie osi±gi = moc to my¶lę, że nie mamy o czym dalej
rozmawiać.
Nazwiesz taki twór "supersamochodem"? ;->

W najlepszym wypadku nazwę Twój tok my¶lenia uproszczonym :->

--
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-07-12 22:19:13
Autor: Jotte
Lamborghini Ferrari i inne super
W wiadomo¶ci news:slrni3mtnf.thf.karmmniechloru.net Adam 'Chloru'
Drzewososki <karmmnie@chloru.net> pisze:

Osi±gi ma zbliżone ?
I co z tego?
Władujesz odpowiednio mocy i "maluch" będzie miał zbliżone osi±gi. Albo
"Syrenka".
Jeżeli dla Ciebie osi±gi = moc to my¶lę, że nie mamy o czym dalej
rozmawiać.
Nazwiesz taki twór "supersamochodem"? ;->
W najlepszym wypadku nazwę Twój tok my¶lenia uproszczonym :->
Nie wiesz kim jest troll Lawa (po polsku Ława)?
On prowokuje ochroniarzy przed hipermarketem, potem bierze po ryju (przynajmniej tak twierdził) i zakłada sprawę s±dow± jazgocz±c jak to go sponiewierano. Wytacza proces (albo tylko tak gada) i incydent nagła¶nia (znajdziesz w necie).
Ale jako¶ nie nagła¶nia co dalej, a to już kilka lat, ryj się pewnie wygoił.
Toteż odreagowuje na newsach i pewnie w inny sposób.

--
Jotte

Data: 2010-07-12 23:00:37
Autor: Andrzej Lawa
Lamborghini Ferrari i inne super
Jotte pisze:

W najlepszym wypadku nazwę Twój tok my¶lenia uproszczonym :->
Nie wiesz kim jest troll Lawa (po polsku Ława)?
On prowokuje ochroniarzy przed hipermarketem, potem bierze po ryju

Twoja matka bierze w ryj po 10 złotych za numerek.

Data: 2010-07-12 23:12:32
Autor: Andrzej Lawa
Lamborghini Ferrari i inne super
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

Władujesz odpowiednio mocy i "maluch" będzie miał zbliżone osi±gi. Albo
"Syrenka".

Jeżeli dla Ciebie osi±gi = moc to my¶lę, że nie mamy o czym dalej
rozmawiać.

No to sprecyzuj, jakie "osi±gi" masz na my¶li - porównywalne
przy¶pieszenie i prędko¶ć maksymaln± osi±gniesz spokojnie. Kwestia
dopilnowania przeniesienia napędu.

Zachowanie się na zakrętach? Trochę pracy nad zawieszeniem i "skorup±" i
też się da.

Przy okazji i cenę osi±gniesz pewnie zbliżon± - w końcu to będzie ręczna
robota ;)

Nazwiesz taki twór "supersamochodem"? ;->

W najlepszym wypadku nazwę Twój tok my¶lenia uproszczonym :->

No to powoli zaczynasz zbliżać do zrozumienia, dlaczego żadne kombi
nigdy nie będzie supersamochodem ;)

Zrozum, że termin "supersamochód" oznacza nie tylko przy¶pieszenie,
prędko¶ć, zachowanie na zakrętach itepe.

Poogl±daj sobie parę odcinków TopGear - te ¶wiry ładnie tłumacz±, czym
jest supersamochód ;)

Od musi mieć nie tylko "parametry" ale także odpowiedni wygl±d i styl.

Nie musi mieć zawieszenia odpowiedniego na warszawskie drogi.

Nie może mieć nadwozia kombi :-P

Musi być egzotyczny.

Może być niepraktyczny ;->

Być może mylisz okre¶lenie "supersamochód" z "samochodem, który jest
super" ;) ale to, wbrew pozorom, zupełnie różne rzeczy.

Data: 2010-07-12 23:28:21
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Lamborghini Ferrari i inne super
Dnia 12.07.2010 Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

Być może mylisz okre¶lenie "supersamochód" z "samochodem, który jest
super" ;) ale to, wbrew pozorom, zupełnie różne rzeczy.

Nie nazwalem AFAIR RS6 supersamochodem tylko napisalem, ze moze z takimi konkurowac. Wyszedl z Ciebie zacietrzewiony, slepy troll.
Egzemplarz do wypchania trocinami i postawienia na polce obok takich
slaw jak Plasczyc czy Zaciek Marebski. --
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-07-12 23:37:48
Autor: Andrzej Lawa
Lamborghini Ferrari i inne super
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
Dnia 12.07.2010 Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał/a:
Być może mylisz okre¶lenie "supersamochód" z "samochodem, który jest
super" ;) ale to, wbrew pozorom, zupełnie różne rzeczy.

Nie nazwalem AFAIR RS6 supersamochodem tylko napisalem, ze moze z takimi konkurowac.

To pisałe¶ nie na temat.

Wyszedl z Ciebie zacietrzewiony, slepy troll.
Egzemplarz do wypchania trocinami i postawienia na polce obok takich
slaw jak Plasczyc czy Zaciek Marebski.

A z ciebie wyszedł niewydarzony "spin doctor", co najpierw nie rozumie
tematu w±tku, a potem usiłuje się wykręcić.

Za¶ je¶li chodzi o "konkurowanie", to - jak wykazali chłopaki z Top Gear
- równie dobrze mógłby¶ wyskoczyć w w±tku o _supersamochodach_ z np.
AH-64 (który "objechał" Exige) czy z Harrierem (wprawdzie przetestowali
go na torze tylko pod względem możliwo¶ci "objechania" Saaba 9-5, ale...).

Data: 2010-07-12 23:39:27
Autor: Jotte
Lamborghini Ferrari i inne super
W wiadomo¶ci news:slrni3n27l.thf.karmmniechloru.net Adam 'Chloru'
Drzewososki <karmmnie@chloru.net> pisze:

Wyszedl z Ciebie zacietrzewiony, slepy troll.
Nie teraz wylazł.
On był tym odpadem od zawsze, sprawdĽ sobie.
Rodziny, w szczególno¶ci za¶ matki może tykać zupełne gówno.
I on tym gównem jest.
Od pocz±tku.

--
Jotte

Data: 2010-07-13 00:15:58
Autor: Jurand
Lamborghini Ferrari i inne super
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomo¶ci news:4c3b8540$1news.home.net.pl...

Nazwiesz taki twór "supersamochodem"? ;->

W najlepszym wypadku nazwę Twój tok my¶lenia uproszczonym :->

No to powoli zaczynasz zbliżać do zrozumienia, dlaczego żadne kombi
nigdy nie będzie supersamochodem ;)

Zrozum, że termin "supersamochód" oznacza nie tylko przy¶pieszenie,
prędko¶ć, zachowanie na zakrętach itepe.

Poogl±daj sobie parę odcinków TopGear - te ¶wiry ładnie tłumacz±, czym
jest supersamochód ;)

Od musi mieć nie tylko "parametry" ale także odpowiedni wygl±d i styl.

Jak dla mnie RS6 ma i odpowiedni wygl±d i odpowiedni styl. Zapewnia osi±gi Ferrari, nie będ±c przy tym tak "nachalnym" dla postronnych osób. Być może tym "¶wirom z Top Gear" supersamochód kojarzy się wył±cznie ze szpanem.

Jurand.

Data: 2010-07-13 01:41:25
Autor: Andrzej Lawa
Lamborghini Ferrari i inne super
Jurand pisze:

Jak dla mnie RS6 ma i odpowiedni wygl±d i odpowiedni styl. Zapewnia
osi±gi Ferrari, nie będ±c przy tym tak "nachalnym" dla postronnych osób.
Być może tym "¶wirom z Top Gear" supersamochód kojarzy się wył±cznie ze
szpanem.

Ale wła¶nie supersamochód _powinien_ być w pewnym sensie nachalny!
Oczywi¶cie też z wyczuciem, bo inaczej dostajesz oble¶ny dresowóz ;->

RS6 to bardziej co¶ w temacie S-Klasse. Szybka, luksusowa limuzyna.
Przynajmniej we wersji "saloon", bo kombiak to jak dla mnie takie
ni-pies-ni-wydra. Bardzo szybki samochód dla przeciętnej bogatej
rodziny? ;-> Sposób na najszybsze dotarcie z cała rodzink± i bagażami na
wczasy? Sposób na przej¶cie kryzysu wieku ¶redniego w tajemnicy przed
żon±? ;->

Jak chcesz mieć supersamochód od Audi, to będzie to raczej R8 (swoj±
drog± chciałbym zobaczyć i usłyszeć wersję dieslowsk± ;-> )

Nie mówię, że RS6 to zły samochód, pod pewnymi czysto racjonalnymi (a
racjonalizm i supersamochód nie id± w parze ;-> ) względami może nawet
lepszy od np. Diablo, ale to zupełnie inna klasa pojazdów. Nie wyższa,
nie niższa - zupełnie inna.

Data: 2010-07-13 12:39:31
Autor: kamil
Lamborghini Ferrari i inne super


"Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> wrote in message news:slrni3keqo.thf.karmmniechloru.net...
Dnia 11.07.2010 Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał/a:
Maciej Browarczyk pisze:
hamberg pisze:

no faktycznie rs6 to taka super fura ;P

Fajnie, a masz pojecie o czym piszesz czy tylko tak "klikash" ?
Najszybsze seryjnie produkowane kombi, w dniu premiery kosztowalo
~750tys zl, pozniej kolo ~650tys zl, 4,6s do 100km/h przy wadze 2025kg i
budzie kombi, tani i wolny? Nie wydaje mi sie, zasluguje na miano
supersamochodu jak nic. Szybki dupowoz to S6.


Je¶li jakikolwiek kombi to dla ciebie supersamochód, to może czas już
pomy¶leć o domu starców? ;->

To jest auto ktore potrafi konkurowac z supersamochodami.

A zona organisty potrafi pewnie konkurowac w lozku z gwiazda porno. Ale gwiazdy porno to z niej nie zrobi.



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-11 23:54:46
Autor: Jurand
Lamborghini Ferrari i inne super

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomo¶ci news:4c3a3995$1news.home.net.pl...
Maciej Browarczyk pisze:
hamberg pisze:

no faktycznie rs6 to taka super fura ;P

Fajnie, a masz pojecie o czym piszesz czy tylko tak "klikash" ?
Najszybsze seryjnie produkowane kombi, w dniu premiery kosztowalo
~750tys zl, pozniej kolo ~650tys zl, 4,6s do 100km/h przy wadze 2025kg i
budzie kombi, tani i wolny? Nie wydaje mi sie, zasluguje na miano
supersamochodu jak nic. Szybki dupowoz to S6.


Je¶li jakikolwiek kombi to dla ciebie supersamochód, to może czas już
pomy¶leć o domu starców? ;->

Daj mi takie RS6 i weĽ sobie wybierz dowolny "supersamochód", wg swoich kryteriów. Potem pojedziemy sobie pozwiedzac stolicę. A potem zadzwonimy po pomoc drogow±, żeby Cię zabrała z Twoim supersamochodem i zawiozła do serwisu, gdzie wymieni± urwane elementy podwozia.

Jurand.

Data: 2010-07-12 09:46:18
Autor: PSYLO
Lamborghini Ferrari i inne super
W dniu 2010-07-11 23:54, Jurand pisze:
Daj mi takie RS6 i weĽ sobie wybierz dowolny "supersamochód", wg swoich
kryteriów. Potem pojedziemy sobie pozwiedzac stolicę. A potem zadzwonimy
po pomoc drogow±, żeby Cię zabrała z Twoim supersamochodem i zawiozła do
serwisu, gdzie wymieni± urwane elementy podwozia.

Podsumowuj±c - supersamochód to wg Ciebie taki, który ma wielki bagażnik (powinna się zmie¶cić lodówka) i zawieszenie zrobione z my¶l± o dziurawych drogach podczas odwożenia dzieci do przedszkola ;)

--
PSYLO

Data: 2010-07-12 09:52:23
Autor: Gabriel 'wilk'
Lamborghini Ferrari i inne super
Użytkownik PSYLO napisał:

W dniu 2010-07-11 23:54, Jurand pisze:

Daj mi takie RS6 i weĽ sobie wybierz dowolny "supersamochód", wg swoich
kryteriów. Potem pojedziemy sobie pozwiedzac stolicę. A potem zadzwonimy
po pomoc drogow±, żeby Cię zabrała z Twoim supersamochodem i zawiozła do
serwisu, gdzie wymieni± urwane elementy podwozia.


Podsumowuj±c - supersamochód to wg Ciebie taki, który ma wielki bagażnik (powinna się zmie¶cić lodówka) i zawieszenie zrobione z my¶l± o dziurawych drogach podczas odwożenia dzieci do przedszkola ;)
Czyli Hammer'ek bylby jak znalazl :-)
ps. jakos po aglomeracji slaskiej (i nie tylko pewnie) pomyka od kilku lat DB9. Auto jednego z bankierow/bankowcow w Katowicach (uzywany jako auto na codzien czyt. lato/zima/deszcz, nawet chyba ma fotelik dla dziecka :-) ) i nadal jedzi o wlasnych silacha a nie na lawecie :-)
pozdrawiam

--
Mówić prawdę i umieć prawd± żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2010-07-12 14:17:51
Autor: Jurand
Lamborghini Ferrari i inne super

Użytkownik "PSYLO" <PSYLO.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c3ac847$0$17098$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-07-11 23:54, Jurand pisze:
Daj mi takie RS6 i weĽ sobie wybierz dowolny "supersamochód", wg swoich
kryteriów. Potem pojedziemy sobie pozwiedzac stolicę. A potem zadzwonimy
po pomoc drogow±, żeby Cię zabrała z Twoim supersamochodem i zawiozła do
serwisu, gdzie wymieni± urwane elementy podwozia.

Podsumowuj±c - supersamochód to wg Ciebie taki, który ma wielki bagażnik (powinna się zmie¶cić lodówka) i zawieszenie zrobione z my¶l± o dziurawych drogach podczas odwożenia dzieci do przedszkola ;)

Nie. Supersamochód to wg mnie co¶ takiego, co oprócz osi±gów zapewnia także odpowiedni± trakcję. Dla przykładu - supersamochodami nie s± dla mnie stare amerykańskie sportowe auta, które dysponowały potężnymi mocami i ... brakiem trakcji w sytuacjach podbramkowych.
To, że RS6 jest kombi, to już jest detal - równie dobrze mógłby to być sedan, co nie zmieniałoby faktu, że również zakwalifikowałbym to auto do tej samej ligi co Porsche. Ale oczywi¶cie Ty możesz oceniać sobie tylko i wył±cznie wygl±d samochodu i dla Ciebie RS6 to jest zwykłe kombi, a dowolna 911-ka, nawet z najsłabszym silnikiem, to będzie supersamochód.

Jurand.

Data: 2010-07-12 14:27:12
Autor: Brzezi
Lamborghini Ferrari i inne super
pon, 12 lip 2010 o 14:17 GMT, Jurand napisał(a):

To, że RS6 jest kombi, to już jest detal

Ale przeciez tez sa sedany

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-12 23:04:18
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Lamborghini Ferrari i inne super
W dniu 2010-07-12 14:27, Brzezi pisze:
pon, 12 lip 2010 o 14:17 GMT, Jurand napisał(a):

To, że RS6 jest kombi, to już jest detal

Ale przeciez tez sa sedany

_R_S6?


--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój."

Data: 2010-07-12 23:14:59
Autor: Brzezi
Lamborghini Ferrari i inne super
pon, 12 lip 2010 o 23:04 GMT, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

W dniu 2010-07-12 14:27, Brzezi pisze:
pon, 12 lip 2010 o 14:17 GMT, Jurand napisał(a):

To, że RS6 jest kombi, to już jest detal

Ale przeciez tez sa sedany

_R_S6?

Przeciez piszemy o RS6

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-13 12:41:37
Autor: kamil
Lamborghini Ferrari i inne super
"Jurand" <jurand@interia.pl> wrote in message news:i1f14r$3r5$1news.onet.pl...

Nie. Supersamochód to wg mnie co¶ takiego, co oprócz osi±gów zapewnia także odpowiedni± trakcję. Dla przykładu - supersamochodami nie s± dla mnie stare amerykańskie sportowe auta, które dysponowały potężnymi mocami i ... brakiem trakcji w sytuacjach podbramkowych.
To, że RS6 jest kombi, to już jest detal - równie dobrze mógłby to być sedan, co nie zmieniałoby faktu, że również zakwalifikowałbym to auto do tej samej ligi co Porsche. Ale oczywi¶cie Ty możesz oceniać sobie tylko i wył±cznie wygl±d samochodu i dla Ciebie RS6 to jest zwykłe kombi, a dowolna 911-ka, nawet z najsłabszym silnikiem, to będzie supersamochód.


http://en.wikipedia.org/wiki/Supercar

"Supercar is a term used most often to describe an ultra-high-end "exotic" automobile, whose performance is superior to that of its contemporaries"



RS6 ani nie jest ultra-high-end, ani nie jest egzotyczny, ani w sumie jakos wybitnie szybki nie jest (osiagi na pozomie Evo czy GT-Ra za ulamek jego ceny.



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-13 16:06:56
Autor: Brzezi
Lamborghini Ferrari i inne super
wto, 13 lip 2010 o 13:41 GMT, kamil napisał(a):

Nie. Supersamochód to wg mnie co¶ takiego, co oprócz osi±gów zapewnia także odpowiedni± trakcję. Dla przykładu - supersamochodami nie s± dla mnie stare amerykańskie sportowe auta, które dysponowały potężnymi mocami i ... brakiem trakcji w sytuacjach podbramkowych.
To, że RS6 jest kombi, to już jest detal - równie dobrze mógłby to być sedan, co nie zmieniałoby faktu, że również zakwalifikowałbym to auto do tej samej ligi co Porsche. Ale oczywi¶cie Ty możesz oceniać sobie tylko i wył±cznie wygl±d samochodu i dla Ciebie RS6 to jest zwykłe kombi, a dowolna 911-ka, nawet z najsłabszym silnikiem, to będzie supersamochód.


http://en.wikipedia.org/wiki/Supercar

"Supercar is a term used most often to describe an ultra-high-end "exotic" automobile, whose performance is superior to that of its contemporaries"



RS6 ani nie jest ultra-high-end, ani nie jest egzotyczny, ani w sumie jakos wybitnie szybki nie jest (osiagi na pozomie Evo czy GT-Ra za ulamek jego ceny.

Nie jest szybki? przeciez ma silnik z lambo.
Rozmawialem z kolega ktory jezdzil i RS6 i R8, bez zawahani wybralby RS6,
bo znacznie lepiej mu sie nim jezdzilo, i podobno ma tez lepsze osiagi

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-13 16:44:49
Autor: Jurand
Lamborghini Ferrari i inne super

Użytkownik "Brzezi" <brzezi@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:slrn.pl.i3oso0.2cd.brzezibrzezi.chello.pl...
wto, 13 lip 2010 o 13:41 GMT, kamil napisał(a):

Nie. Supersamochód to wg mnie co¶ takiego, co oprócz osi±gów zapewnia
także odpowiedni± trakcję. Dla przykładu - supersamochodami nie s± dla
mnie stare amerykańskie sportowe auta, które dysponowały potężnymi mocami
i ... brakiem trakcji w sytuacjach podbramkowych.
To, że RS6 jest kombi, to już jest detal - równie dobrze mógłby to być
sedan, co nie zmieniałoby faktu, że również zakwalifikowałbym to auto do
tej samej ligi co Porsche. Ale oczywi¶cie Ty możesz oceniać sobie tylko i
wył±cznie wygl±d samochodu i dla Ciebie RS6 to jest zwykłe kombi, a
dowolna 911-ka, nawet z najsłabszym silnikiem, to będzie supersamochód.


http://en.wikipedia.org/wiki/Supercar

"Supercar is a term used most often to describe an ultra-high-end "exotic"
automobile, whose performance is superior to that of its contemporaries"



RS6 ani nie jest ultra-high-end, ani nie jest egzotyczny, ani w sumie jakos
wybitnie szybki nie jest (osiagi na pozomie Evo czy GT-Ra za ulamek jego
ceny.

Nie jest szybki? przeciez ma silnik z lambo.

Ma silnik z Lambo + 2 kompresory!

Jurand

Data: 2010-07-12 19:35:27
Autor: Andrzej Lawa
Lamborghini Ferrari i inne super
Jurand pisze:

Daj mi takie RS6 i weĽ sobie wybierz dowolny "supersamochód", wg swoich
kryteriów. Potem pojedziemy sobie pozwiedzac stolicę. A potem zadzwonimy
po pomoc drogow±, żeby Cię zabrała z Twoim supersamochodem i zawiozła do
serwisu, gdzie wymieni± urwane elementy podwozia.

A gdzie ja pisałem, że ja w ogóle bym chciał tzw. supersamochód?

To po pierwsze.

Po drugie, je¶li za kryterium bycia supersamochodem przyjmiemy
przydatno¶ć na warszawskich ulicach, to najlepszymi supersamochodami
będ±... skutery oraz enduro ;->

Data: 2010-07-11 23:51:29
Autor: Jurand
Lamborghini Ferrari i inne super

Uzytkownik "hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> napisal w wiadomosci news:1d385b59-e657-4066-90e0-8ece55302f04g19g2000yqc.googlegroups.com...
super aut jest sporo...
sam wrocek - kilka R8, RS6, Veyron, Galardo, Ferrarke ustrzelic tez mozna...

no faktycznie rs6 to taka super fura ;P

Nie, to taki dupowóz dla starych dziadków, którzy nie przekraczaja 60 km/h na autostradzie i maja zbedne pól banki na zakup tego auta w salonie.

Jurand.

Data: 2010-07-11 16:10:54
Autor: Waldek Godel
Lamborghini Ferrari i inne super
Dnia Sun, 11 Jul 2010 17:07:22 +0200, Michal napisał(a):


__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5249 (20100703) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

Mógłby¶ sobie proszę posprz±tać w komputerze, żeby¶ nie ¶miecił grupy
reklamami?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2010-07-11 19:30:00
Autor: Michal
Lamborghini Ferrari i inne super
Mógłby¶ sobie proszę posprz±tać w komputerze, żeby¶ nie ¶miecił grupy
reklamami?

sam se posprzataj bo wysylasz dokladnie to samo :-))))

<LOL>


-- Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5249 (20100703) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com



__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5249 (20100703) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

Data: 2010-07-11 18:41:37
Autor: Waldek Godel
Lamborghini Ferrari i inne super
Dnia Sun, 11 Jul 2010 19:30:00 +0200, Michal napisał(a):

sam se posprzataj bo wysylasz dokladnie to samo :-))))


Uważasz, że to jest ¶mieszne? Niespecjalnie, bardziej szczeniackie.


__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5249 (20100703) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

Wci±ż ¶miecisz.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2010-07-11 17:21:31
Autor: PSYLO
Lamborghini Ferrari i inne super
W dniu 2010-07-11 17:07, Michal pisze:
a guzik prawda...
super aut jest sporo...
sam wrocek - kilka R8, RS6, Veyron, Galardo, Ferrarke ustrzelic tez

Dokładnie. Nawet w niewielkim Rzeszowie trafisz na nowe Ferrari, Lamborghini, SLS AMG itp. Oczywi¶cie nie ma ich tyle, co Fiatów Panda, ale to chyba do¶ć zrozumiałe.

--
PSYLO

Data: 2010-07-11 19:33:52
Autor: elmer radi radisson
Lamborghini Ferrari i inne super
On 2010-07-11 17:07, Michal wrote:

super aut jest sporo...
sam wrocek - kilka R8, RS6, Veyron, Galardo, Ferrarke ustrzelic tez
mozna...
bentlejów jak psów, jakies DB9
tylko ze nawet jak ktos czyms takim jezdzi to nie jezdzi na codzien po
zakupy do warzywniaka ;)

Akurat Wroclaw to jest jeszcze dosc przyzwoite miejsce na posiadanie
takiego wozka. Nie mowie o tych nie wyremontowanych brukowanych
uliczkach, ale jest i sama A4 jak i rzut kamieniem na niemieckie
autostrady gdzie mozna dac bez wzglednej krepacji po garach. A juz
taka stolica to praktycznie odpada. Albo proby koncza sie na garbie
a potem filarze wiaduktu..



--

memento lorem ipsum

Data: 2010-07-11 21:27:48
Autor: Andrzej Lawa
Lamborghini Ferrari i inne super
Michal pisze:
Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów?

A widziałe¶ kiedy¶ polskie drogi?

a guzik prawda...

Czyli nie widziałe¶.

super aut jest sporo...
sam wrocek - kilka R8, RS6, Veyron, Galardo, Ferrarke ustrzelic tez
mozna...
bentlejów jak psów, jakies DB9
tylko ze nawet jak ktos czyms takim jezdzi to nie jezdzi na codzien po
zakupy do warzywniaka ;)

Patrz wyżej. Jakby drogi były w miarę przyzwoite, to posiadacze takich
autek mogliby i na co dzień nimi poszpanować. A tak, biedacy, musz±
tylko "na specjalne okazji i dobrane trasy".

Data: 2010-07-11 18:19:15
Autor: Jotte
Lamborghini Ferrari i inne super
W wiadomości news:4c399660$0$17082$65785112news.neostrada.pl kugel
<skrzynka@szpickop.pl> pisze:

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało supersamochodów?
A kogo to obchodzi?
Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głową, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o idiotyzmach.

--
Jotte

Data: 2010-07-11 20:35:57
Autor: moje_przedmioty
Lamborghini Ferrari i inne super

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomo¶ci news:i1cqtj$g27$1news.dialog.net.pl...
W wiadomo¶ci news:4c399660$0$17082$65785112news.neostrada.pl kugel
<skrzynka@szpickop.pl> pisze:

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało supersamochodów?
A kogo to obchodzi?
Ludzie kombinuj± jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głow±, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o idiotyzmach.

Jacy ludzie??

Data: 2010-07-11 21:03:27
Autor: Jotte
Lamborghini Ferrari i inne super
W wiadomo¶ci news:i1d2ul$k3q$1news.onet.pl moje_przedmioty
<fotkom@poczta.onet.pl> pisze:

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało supersamochodów?
A kogo to obchodzi?
Ludzie kombinuj± jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głow±, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o idiotyzmach.
Jacy ludzie??
Żywi.

--
Jotte

Data: 2010-07-12 08:21:10
Autor: Katanka
Lamborghini Ferrari i inne super
Jotte wrote:
W wiadomości news:4c399660$0$17082$65785112news.neostrada.pl kugel
<skrzynka@szpickop.pl> pisze:

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodĂłw?
A kogo to obchodzi?

Np. mnie :)

Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak
zapewnić sobie dach nad głową, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o
idiotyzmach.

No to niech kombinują, ale tutaj jest grupa na której siedzą fanatycy motoryzacji, więc co ich to obchodzi. Na pl.soc.ciezkie.czasy z takimi tekstani, nie na grupie o samochodach.

PS. Kurwa, ludziom się w głowach poprzewracało. Chcą naprawiać świat na grupie o samochodach. To juz mnie tak nie wkurwiał tekst o "zielonych" autach.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl

Data: 2010-07-12 09:07:38
Autor: Arek M
Lamborghini Ferrari i inne super

Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak
zapewnić sobie dach nad głową, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o
idiotyzmach.

No to niech kombinujÄ…, ale tutaj jest grupa na ktĂłrej siedzÄ… fanatycy motoryzacji,

Dla ktorych boxter to to samo co 911 albo rs6 to takie superauto jak ferrari ?? :D

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-07-12 09:25:57
Autor: Katanka
Lamborghini Ferrari i inne super
Arek M wrote:
Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak
zapewnić sobie dach nad głową, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o
idiotyzmach.

No to niech kombinujÄ…, ale tutaj jest grupa na ktĂłrej siedzÄ… fanatycy
motoryzacji,

Dla ktorych boxter to to samo co 911 albo rs6 to takie superauto jak
ferrari ?? :D

No bo motoryzacja to szerokie pojęcie i nie każdy się może interesować wszystkimi dziedzinami/markami :) Podobnie jak nie każdy maniam WRC zna się na WTCC i odwrotnie :)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl

Data: 2010-07-12 10:52:36
Autor: kamil
Lamborghini Ferrari i inne super
"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:i1ec8c$mhf$1inews.gazeta.pl...



Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak
zapewnić sobie dach nad głową, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o
idiotyzmach.

No to niech kombinują, ale tutaj jest grupa na której siedzą fanatycy motoryzacji, więc co ich to obchodzi. Na pl.soc.ciezkie.czasy z takimi tekstani, nie na grupie o samochodach.

Jacy fanatycy, Katanka? Z piec osob jest faktycznie zainteresowanych motoryzacja, reszta pewnie najchetniej zmienilaby nazwe grupy na pl.misc.samochody.jak.najtaniej.przejechac.kilometr..



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-12 18:17:54
Autor: Jotte
Lamborghini Ferrari i inne super
W wiadomości news:i1ec8c$mhf$1inews.gazeta.pl Katanka
<katanka24@interia.pl> pisze:

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodĂłw?
A kogo to obchodzi?
Np. mnie :)
A kto ty jesteĹ›?

tutaj jest grupa na ktĂłrej siedzÄ… fanatycy motoryzacji
Fanatyk to nie jest pozytywne określenie.
Ale tu jest - jak obserwuję - większość takich, co nie zasługują na użyte przez ciebie obraźliwe określenie "fanatyk".
Pisz raczej "pozytywnie zakręcony" z tym, że to do nielicznych pasuje.

Na pl.soc.ciezkie.czasy z takimi
tekstani,  nie na grupie o samochodach.
Nie tobie mi radzić. Tam zamieszczam komentarze, gdzie mi się spodoba.

PS. Kurwa, ludziom się w głowach poprzewracało.
Tu się zgodzę - niektórym nawet tak bardzo się poprzewracało, że ludźmi są już tylko z nazwy i czysto biologicznej przynależności do gatunku.

Chcą naprawiać świat na
grupie o  samochodach. To juz mnie tak nie wkurwiaĹ‚ tekst o "zielonych"
autach.
SÄ…dzisz, ĹĽe kogoĹ› istotnego obchodzi co ciÄ™ wkurwia?

--
Jotte

Data: 2010-07-13 07:56:36
Autor: Katanka
Lamborghini Ferrari i inne super
Jotte wrote:

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak
mało supersamochodów?
A kogo to obchodzi?
Np. mnie :)
A kto ty jesteĹ›?

Grupowicz grupy o samochodach, a nie o cięzkich czasach i o tym jak ludzie mają cięzko i w ogóle ...

Ale tu jest - jak obserwuję - większość takich, co nie zasługują na
użyte przez ciebie obraźliwe określenie "fanatyk".
Pisz raczej "pozytywnie zakręcony" z tym, że to do nielicznych pasuje.

Zgodam pozytywnie zakręcony pasuje lepiej.

Na pl.soc.ciezkie.czasy z takimi
tekstani,  nie na grupie o samochodach.
Nie tobie mi radzić. Tam zamieszczam komentarze, gdzie mi się spodoba.

No to nie najlepiej o tobie świadczy, skoro zamieszczasz na grupie o samochodach takie głodne kawałki.

Chcą naprawiać świat na
grupie o  samochodach. To juz mnie tak nie wkurwiaĹ‚ tekst o
"zielonych" autach.
SÄ…dzisz, ĹĽe kogoĹ› istotnego obchodzi co ciÄ™ wkurwia?

Sadzisz, że kogos na grupie o samochodach interesuje co miałeś do powiedzenia w temacie super-samochodów, cytuję
"A kogo to obchodzi? Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głową, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o idiotyzmach."


--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl

Data: 2010-07-13 08:38:00
Autor: Andrzej Lawa
Lamborghini Ferrari i inne super
Katanka pisze:

Sadzisz, że kogos na grupie o samochodach interesuje co miałe¶ do
powiedzenia w temacie super-samochodów, cytuję
"A kogo to obchodzi? Ludzie kombinuj± jak przeżyć do pierwszego do
pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głow±, wykupić leki, a ty tu,
bęcwale, o idiotyzmach."

Widać jego "leki" mu się skończyły, ma mega-zjazd i musi odreagować ;->

Data: 2010-07-13 09:53:38
Autor: Katanka
Lamborghini Ferrari i inne super
Andrzej Lawa wrote:
Katanka pisze:

Sadzisz, że kogos na grupie o samochodach interesuje co miałe¶ do
powiedzenia w temacie super-samochodów, cytuję
"A kogo to obchodzi? Ludzie kombinuj± jak przeżyć do pierwszego do
pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głow±, wykupić leki, a ty tu,
bęcwale, o idiotyzmach."

Widać jego "leki" mu się skończyły, ma mega-zjazd i musi odreagować
;->

No i do tego "bęcwale" :) Wyjeżdza z prywat±, a sam gani kilka moich słów nie na temat.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl

Data: 2010-07-13 19:56:52
Autor: Jotte
Lamborghini Ferrari i inne super
W wiadomo¶ci news:i1h61n$2od$1inews.gazeta.pl Katanka
<katanka24@interia.pl> pisze:

Sadzisz, że kogos na grupie o samochodach interesuje co miałe¶ do
powiedzenia w temacie super-samochodów, cytuję
"A kogo to obchodzi? Ludzie kombinuj± jak przeżyć do pierwszego do
pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głow±, wykupić leki, a ty tu,
bęcwale, o idiotyzmach."
Widać jego "leki" mu się skończyły, ma mega-zjazd i musi odreagować
;->
No i do tego "bęcwale" :)
Lubię nazywać rzeczy po imieniu, choć bywa to szorstkie.

Wyjeżdza z prywat±, a sam gani kilka moich
słów nie na  temat.
Ty sobie zobacz z jakim kałem gadasz:
news:4c3b8276$1news.home.net.pl
news:4c3aafa0news.home.net.pl
news:i1fta4$69m$1news.dialog.net.pl

Fajnie było pogadać z łajnem?

--
Jotte

Data: 2010-07-13 19:45:49
Autor: Jotte
Lamborghini Ferrari i inne super
W wiadomości news:i1gv6a$ae2$1inews.gazeta.pl Katanka
<katanka24@interia.pl> pisze:

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak
mało supersamochodów?
A kogo to obchodzi?
Np. mnie :)
A kto ty jesteĹ›?
Grupowicz grupy o samochodach, a nie o cięzkich czasach i o tym jak
ludzie majÄ…  ciÄ™zko i w ogĂłle ...
Nie o to pytałem...
Ale - witam.

Nie tobie mi radzić. Tam zamieszczam komentarze, gdzie mi się spodoba.
No to nie najlepiej o tobie świadczy, skoro zamieszczasz na grupie o
samochodach  takie gĹ‚odne kawaĹ‚ki.
A ty siÄ™ kaĹĽdego zdaniem przejmujesz, czy przebierasz?

Chcą naprawiać świat na
grupie o  samochodach. To juz mnie tak nie wkurwiaĹ‚ tekst o
"zielonych" autach.
SÄ…dzisz, ĹĽe kogoĹ› istotnego obchodzi co ciÄ™ wkurwia?
Sadzisz, że kogos na grupie o samochodach interesuje co miałeś do
powiedzenia w  temacie super-samochodĂłw,
Ciebie zainteresowało na pewno i to bardzo - przecież zareagowałeś, a nikt cię nie zmuszał.
A ilu przeczytaĹ‚o, ho, ho.  :)
I może komuś coś w rozumie nawet drgnęło, jak myślisz?

cytujÄ™
"A kogo to obchodzi? Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do
pierwszego,  jak zapewnić sobie dach nad gĹ‚owÄ…, wykupić leki, a ty tu,
bÄ™cwale, o  idiotyzmach."
Przecież wiem, co napisałem.

--
Jotte

Data: 2010-07-13 12:35:38
Autor: kamil
Lamborghini Ferrari i inne super


"Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> wrote in message news:i1ff8p$tm9$1news.dialog.net.pl...

tutaj jest grupa na ktĂłrej siedzÄ… fanatycy motoryzacji
Fanatyk to nie jest pozytywne określenie.
Ale tu jest - jak obserwuję - większość takich, co nie zasługują na użyte przez ciebie obraźliwe określenie "fanatyk".
Pisz raczej "pozytywnie zakręcony" z tym, że to do nielicznych pasuje.

Bo ty taki krejzol pozytywnie zakrecony jestes, a co!



Pozdrawiawm
Kamil

Data: 2010-07-12 09:37:39
Autor: hants
Lamborghini Ferrari i inne super
"Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> wrote in message news:i1cqtj$g27$1news.dialog.net.pl...


Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głową, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o idiotyzmach.

Od razu przypomniał mi się taki stary dowcip:

Emeryt w USA, w weekend bierze butelkÄ™ whisky i jedzie* na ryby.
Emeryt we Francji - butelkÄ™ wina i idzie na panienki.
Emeryt w Polsce - butelkÄ™ moczu i zasuwa do przychodni.


-
* pl misc SAMOCHODY.. w końcu.

Data: 2010-07-12 18:19:58
Autor: Jotte
Lamborghini Ferrari i inne super
W wiadomości news:4c3ad439$1news.home.net.pl hants <marcin@hants.pl>
pisze:

Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głową, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o idiotyzmach.
Od razu przypomniał mi się taki stary dowcip:
Emeryt w USA, w weekend bierze butelkÄ™ whisky i jedzie* na ryby.
Emeryt we Francji - butelkÄ™ wina i idzie na panienki.
Emeryt w Polsce - butelkÄ™ moczu i zasuwa do przychodni.
:))

* pl misc SAMOCHODY.. w końcu.
No właśnie - PL. W PL przez wątkoczyńcę zadane pytanie jest aroganckim idiotyzmem.

--
Jotte

Data: 2010-07-12 19:58:25
Autor: kugel
Lamborghini Ferrari i inne super


* pl misc SAMOCHODY.. w końcu.
No właśnie - PL. W PL przez wątkoczyńcę zadane pytanie jest aroganckim
idiotyzmem.


No wĹ‚aĹ›nie. PoniewaĹĽ moje pytanie dotyczyĹ‚o samochodĂłw ktĂłre , oceniajÄ…c po poziomie merytorycznym niektĂłrych wypowiedzi , wiÄ™kszość z osĂłb zabierajÄ…cych gĹ‚os widziaĹ‚a jedynie na ekranie telewizora (i zapewne z tego powodu wynika ich frustracja), to myĹ›lÄ™ , ĹĽe pora zakoĹ„czyć ten temat.  CIACH


kugel

Data: 2010-07-12 20:05:39
Autor: Jotte
Lamborghini Ferrari i inne super
W wiadomości news:4c3b57c0$0$17083$65785112news.neostrada.pl kugel
<skrzynka@szpickop.pl> pisze:

myślę
KĹ‚amiesz.

--
Jotte

Data: 2010-07-13 12:37:52
Autor: kamil
Lamborghini Ferrari i inne super


"Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> wrote in message news:i1ff8q$tm9$2news.dialog.net.pl...
W wiadomości news:4c3ad439$1news.home.net.pl hants <marcin@hants.pl>
pisze:

Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głową, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o idiotyzmach.
Od razu przypomniał mi się taki stary dowcip:
Emeryt w USA, w weekend bierze butelkÄ™ whisky i jedzie* na ryby.
Emeryt we Francji - butelkÄ™ wina i idzie na panienki.
Emeryt w Polsce - butelkÄ™ moczu i zasuwa do przychodni.
:))

* pl misc SAMOCHODY.. w końcu.
No właśnie - PL. W PL przez wątkoczyńcę zadane pytanie jest aroganckim idiotyzmem.

Zajmij sie moze czytaniem wspomnien kombatantow, to jest grupa motoryzacyjna a nie pl.uojezu.jak.nam.w.kraju.zle.




Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-13 19:48:19
Autor: Jotte
Lamborghini Ferrari i inne super
W wiadomości news:i1hj6i$ho1$1inews.gazeta.pl kamil <kamil@spam.com>
pisze:

No właśnie - PL. W PL przez wątkoczyńcę zadane pytanie jest aroganckim idiotyzmem.
Zajmij sie moze czytaniem wspomnien kombatantow, to jest grupa
motoryzacyjna  a nie pl.uojezu.jak.nam.w.kraju.zle.
Sam decyduję co będę czytał, tobie nic do tego.
Czasem lubię poczytać głupoty - przecież przeczytałem twojego posta, nie?

--
Jotte

Data: 2010-07-11 19:29:24
Autor: Jurand
Lamborghini Ferrari i inne super

Użytkownik "kugel" <skrzynka@szpickop.pl> napisał w wiadomości news:4c399660$0$17082$65785112news.neostrada.pl...
Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało supersamochodów? I owszem , drogich aut jeździ dużo (np. Bemntleye) i to czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super sportowych aut to w zasadzie trafiają się głównie Porsche. Czemu tak jest? Czy te super są tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

Brak sensownych serwisów, brak możliwości normalnej jazdy tym po naszych drogach (miałem kiedyś obniżonego SL500, nie dało się tym przejechać np. dużej części progów zwalniających), za to alternatywne samochody typu Audi RS6, BMW M3, pozwalają na zakosztowanie osiągów niedostępnych przeciętnemu śmiertelnikowi bez obawy o urwanie połowy podwozia o garb na jezdni.

Jurand.

Data: 2010-07-12 22:10:42
Autor: megrims
Lamborghini Ferrari i inne super
W dniu 2010-07-11 12:01, kugel pisze:
Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodĂłw? I owszem , drogich aut jeĹşdzi duĹĽo (np. Bemntleye) i to
czasem droĹĽszych niĹĽ kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super
sportowych aut to w zasadzie trafiają się głównie Porsche. Czemu tak
jest? Czy te super są tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

kugel

czy C63AMG to taki trochÄ™ supersamochĂłd?? :D

Po poznaniu parÄ™ jeĹşdzi

Data: 2010-07-12 23:06:47
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Lamborghini Ferrari i inne super
W dniu 2010-07-12 22:10, megrims pisze:
W dniu 2010-07-11 12:01, kugel pisze:
Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów? I owszem , drogich aut jeĽdzi dużo (np. Bemntleye) i to
czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super
sportowych aut to w zasadzie trafiaj± się głównie Porsche. Czemu tak
jest? Czy te super s± tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

kugel

czy C63AMG to taki trochę supersamochód?? :D

Po poznaniu parę jeĽdzi

Ja tam bym wolał jedno ze swoich drobnych marzeń je¶li chodzi o gwiazdę: SL73 AMG. Jaki¶ taki ładniejszy jest. :-P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój."

Data: 2010-07-13 00:47:52
Autor: Chris
Lamborghini Ferrari i inne super
W dniu 2010-07-12 22:10, megrims pisze:

czy C63AMG to taki trochÄ™ supersamochĂłd?? :D

A Audi Q7 W12 ?? stoi taki u mnie na parkingu firmowym ..

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

Data: 2010-07-13 07:50:55
Autor: Arek M
Lamborghini Ferrari i inne super

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodĂłw? I owszem , drogich aut jeĹşdzi duĹĽo (np. Bemntleye) i to
czasem droĹĽszych niĹĽ kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super
sportowych aut to w zasadzie trafiają się głównie Porsche. Czemu tak
jest? Czy te super są tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

kugel

czy C63AMG to taki trochÄ™ supersamochĂłd?? :D

Po poznaniu parÄ™ jeĹşdzi

skoro wg tutejszych 'fanatykĂłw motoryzacji' jest nim RS6 to chyba c63AMG tez sie Ĺ‚apie :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-07-19 20:35:49
Autor: Przemek V
Lamborghini Ferrari i inne super

Użytkownik "kugel" <skrzynka@szpickop.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c399660$0$17082$65785112news.neostrada.pl...
Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało supersamochodów? I owszem , drogich aut jeĽdzi dużo (np. Bemntleye) i to czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super sportowych aut to w zasadzie trafiaj± się głównie Porsche. Czemu tak jest? Czy te super s± tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

W±tek już raczej zdechł ale dla porz±dku - tak da się jeĽdzić Ferrari po Polsce, jest w DC gdzie serwisować, s± modele (odpukać) bezawaryjne, bez sensu jest jeĽdzić na codzień ale można. W innych krajach europejskich jest podobnie. Przejechane ponad 20 tys km po Polsce i ok. 8 tys km. po Europie w 3,5 roku. Zawieszenie cały czas jest w stanie nienagannym.

Lamborghini Ferrari i inne super

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona