Lamborghini Ferrari i inne super

Data: 2010-07-11 18:19:15
Autor: Jotte
Lamborghini Ferrari i inne super
W wiadomości news:4c399660$0$17082$65785112news.neostrada.pl kugel
<skrzynka@szpickop.pl> pisze:

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało supersamochodów?
A kogo to obchodzi?
Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głową, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o idiotyzmach.

--
Jotte

Data: 2010-07-11 20:35:57
Autor: moje_przedmioty
Lamborghini Ferrari i inne super

U¿ytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisa³ w wiadomo¶ci news:i1cqtj$g27$1news.dialog.net.pl...
W wiadomo¶ci news:4c399660$0$17082$65785112news.neostrada.pl kugel
<skrzynka@szpickop.pl> pisze:

Tak siê czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widaæ tak ma³o supersamochodów?
A kogo to obchodzi?
Ludzie kombinuj± jak prze¿yæ do pierwszego do pierwszego, jak zapewniæ sobie dach nad g³ow±, wykupiæ leki, a ty tu, bêcwale, o idiotyzmach.

Jacy ludzie??

Data: 2010-07-11 21:03:27
Autor: Jotte
Lamborghini Ferrari i inne super
W wiadomo¶ci news:i1d2ul$k3q$1news.onet.pl moje_przedmioty

¯ywi.

--
Jotte

Data: 2010-07-12 08:21:10
Autor: Katanka
<skrzynka@szpickop.pl> pisze:

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów?
A kogo to obchodzi?

Np. mnie :)

Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak
zapewnić sobie dach nad głową, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o
idiotyzmach.

No to niech kombinują, ale tutaj jest grupa na której siedzą fanatycy motoryzacji, więc co ich to obchodzi. Na pl.soc.ciezkie.czasy z takimi tekstani, nie na grupie o samochodach.

PS. Kurwa, ludziom się w głowach poprzewracało. Chcą naprawiać świat na grupie o samochodach. To juz mnie tak nie wkurwiał tekst o "zielonych" autach.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-07-12 09:07:38
Autor: Arek M
[...]

Dla ktorych boxter to to samo co 911 albo rs6 to takie superauto jak ferrari ?? :D

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-07-12 09:25:57
Autor: Katanka
Arek M wrote:
[...]

No bo motoryzacja to szerokie pojęcie i nie każdy się może interesować wszystkimi dziedzinami/markami :) Podobnie jak nie każdy maniam WRC zna się na WTCC i odwrotnie :)

Data: 2010-07-12 10:52:36
Autor: kamil
"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:i1ec8c$mhf$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jacy fanatycy, Katanka? Z piec osob jest faktycznie zainteresowanych motoryzacja, reszta pewnie najchetniej zmienilaby nazwe grupy na pl.misc.samochody.jak.najtaniej.przejechac.kilometr..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-12 18:17:54
Autor: Jotte
Lamborghini Ferrari i inne super
W wiadomości news:i1ec8c$mhf$1inews.gazeta.pl Katanka
<katanka24@interia.pl> pisze:

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów?
A kogo to obchodzi?
Np. mnie :)
A kto ty jesteÅ›?

tutaj jest grupa na której siedzą fanatycy motoryzacji
Fanatyk to nie jest pozytywne określenie.
Ale tu jest - jak obserwuję - większość takich, co nie zasługują na użyte przez ciebie obraźliwe określenie "fanatyk".
Pisz raczej "pozytywnie zakręcony" z tym, że to do nielicznych pasuje.

Na pl.soc.ciezkie.czasy z takimi
tekstani,  nie na grupie o samochodach.
Nie tobie mi radzić. Tam zamieszczam komentarze, gdzie mi się spodoba.

PS. Kurwa, ludziom się w głowach poprzewracało.
Tu się zgodzę - niektórym nawet tak bardzo się poprzewracało, że ludźmi są już tylko z nazwy i czysto biologicznej przynależności do gatunku.

Chcą naprawiać świat na
grupie o  samochodach. To juz mnie tak nie wkurwiaÅ‚ tekst o "zielonych"
autach.
Sądzisz, że kogoś istotnego obchodzi co cię wkurwia?

--
Jotte

Data: 2010-07-13 07:56:36
Autor: Katanka
Jotte wrote:

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak
mało supersamochodów?
A kogo to obchodzi?
Np. mnie :)
A kto ty jesteÅ›?

Grupowicz grupy o samochodach, a nie o cięzkich czasach i o tym jak ludzie mają cięzko i w ogóle ...

Ale tu jest - jak obserwuję - większość takich, co nie zasługują na
użyte przez ciebie obraźliwe określenie "fanatyk".
Pisz raczej "pozytywnie zakręcony" z tym, że to do nielicznych pasuje.

Zgodam pozytywnie zakręcony pasuje lepiej.

Na pl.soc.ciezkie.czasy z takimi
tekstani,  nie na grupie o samochodach.
Nie tobie mi radzić. Tam zamieszczam komentarze, gdzie mi się spodoba.

No to nie najlepiej o tobie świadczy, skoro zamieszczasz na grupie o samochodach takie głodne kawałki.

Chcą naprawiać świat na
grupie o  samochodach. To juz mnie tak nie wkurwiaÅ‚ tekst o
"zielonych" autach.
Sądzisz, że kogoś istotnego obchodzi co cię wkurwia?

Sadzisz, że kogos na grupie o samochodach interesuje co miałeś do powiedzenia w temacie super-samochodów, cytuję

Data: 2010-07-13 08:38:00
Autor: Andrzej Lawa
Lamborghini Ferrari i inne super
Katanka pisze:

Sadzisz, ¿e kogos na grupie o samochodach interesuje co mia³e¶ do
powiedzenia w temacie super-samochodów, cytujê
"A kogo to obchodzi? Ludzie kombinuj± jak prze¿yæ do pierwszego do
pierwszego, jak zapewniæ sobie dach nad g³ow±, wykupiæ leki, a ty tu,
bêcwale, o idiotyzmach."

Widaæ jego "leki" mu siê skoñczy³y, ma mega-zjazd i musi odreagowaæ ;->

Data: 2010-07-13 09:53:38
Autor: Katanka
Andrzej Lawa wrote:
Katanka pisze:

[...]

;->

No i do tego "bêcwale" :) Wyje¿dza z prywat±, a sam gani kilka moich s³ów nie na temat.

Data: 2010-07-13 19:56:52
Autor: Jotte
Lamborghini Ferrari i inne super
W wiadomo¶ci news:i1h61n$2od$1inews.gazeta.pl Katanka
<katanka24@interia.pl> pisze:

[...]
Lubiê nazywaæ rzeczy po imieniu, choæ bywa to szorstkie.

Wyje¿dza z prywat±, a sam gani kilka moich
s³ów nie na  temat.
Ty sobie zobacz z jakim ka³em gadasz:

Fajnie by³o pogadaæ z ³ajnem?

--
Jotte

Data: 2010-07-13 19:45:49
Autor: Jotte
Lamborghini Ferrari i inne super
W wiadomości news:i1gv6a$ae2$1inews.gazeta.pl Katanka
<katanka24@interia.pl> pisze:

[...]
ludzie majÄ…  ciÄ™zko i w ogóle ...
Nie o to pytałem...
Ale - witam.

Nie tobie mi radzić. Tam zamieszczam komentarze, gdzie mi się spodoba.
No to nie najlepiej o tobie świadczy, skoro zamieszczasz na grupie o
samochodach  takie gÅ‚odne kawaÅ‚ki.
A ty się każdego zdaniem przejmujesz, czy przebierasz?

[...]
Ciebie zainteresowało na pewno i to bardzo - przecież zareagowałeś, a nikt cię nie zmuszał.
A ilu przeczytaÅ‚o, ho, ho.  :)
I może komuś coś w rozumie nawet drgnęło, jak myślisz?

cytujÄ™
"A kogo to obchodzi? Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do
pierwszego,  jak zapewnić sobie dach nad gÅ‚owÄ…, wykupić leki, a ty tu,
bÄ™cwale, o  idiotyzmach."
Przecież wiem, co napisałem.

--
Jotte

Data: 2010-07-13 12:35:38
Autor: kamil

"Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> wrote in message news:i1ff8p$tm9$1news.dialog.net.pl...

[...]

Bo ty taki krejzol pozytywnie zakrecony jestes, a co!

Pozdrawiawm
Kamil

Data: 2010-07-12 09:37:39
Autor: hants
"Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> wrote in message news:i1cqtj$g27$1news.dialog.net.pl...

Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głową, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o idiotyzmach.

Od razu przypomniał mi się taki stary dowcip:

Emeryt w USA, w weekend bierze butelkÄ™ whisky i jedzie* na ryby.
Emeryt we Francji - butelkÄ™ wina i idzie na panienki.
Emeryt w Polsce - butelkÄ™ moczu i zasuwa do przychodni.

-
* pl misc SAMOCHODY.. w końcu.

Data: 2010-07-12 18:19:58
Autor: Jotte
Lamborghini Ferrari i inne super
W wiadomości news:4c3ad439$1news.home.net.pl hants <marcin@hants.pl>
pisze:

[...]
:))

* pl misc SAMOCHODY.. w końcu.
No właśnie - PL. W PL przez wątkoczyńcę zadane pytanie jest aroganckim idiotyzmem.

--
Jotte

Data: 2010-07-12 19:58:25
Autor: kugel
Lamborghini Ferrari i inne super

* pl misc SAMOCHODY.. w końcu.
No właśnie - PL. W PL przez wątkoczyńcę zadane pytanie jest aroganckim
idiotyzmem.

No wÅ‚aÅ›nie. Ponieważ moje pytanie dotyczyÅ‚o samochodów które , oceniajÄ…c po poziomie merytorycznym niektórych wypowiedzi , wiÄ™kszość z osób zabierajÄ…cych gÅ‚os widziaÅ‚a jedynie na ekranie telewizora (i zapewne z tego powodu wynika ich frustracja), to myÅ›lÄ™ , że pora zakoÅ„czyć ten temat.  CIACH

kugel

Data: 2010-07-12 20:05:39
Autor: Jotte
Lamborghini Ferrari i inne super
W wiadomości news:4c3b57c0$0$17083$65785112news.neostrada.pl kugel
<skrzynka@szpickop.pl> pisze:

myślę
KÅ‚amiesz.

--
Jotte

Data: 2010-07-13 12:37:52
Autor: kamil

pisze:

[...]

Zajmij sie moze czytaniem wspomnien kombatantow, to jest grupa motoryzacyjna a nie pl.uojezu.jak.nam.w.kraju.zle.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-13 19:48:19
Autor: Jotte
Lamborghini Ferrari i inne super
W wiadomości news:i1hj6i$ho1$1inews.gazeta.pl kamil <kamil@spam.com>
pisze:

No właśnie - PL. W PL przez wątkoczyńcę zadane pytanie jest aroganckim idiotyzmem.
Zajmij sie moze czytaniem wspomnien kombatantow, to jest grupa
motoryzacyjna  a nie pl.uojezu.jak.nam.w.kraju.zle.
Sam decyduję co będę czytał, tobie nic do tego.
Czasem lubię poczytać głupoty - przecież przeczytałem twojego posta, nie?

--
Jotte

Lamborghini Ferrari i inne super