[Oddam] Lampa Canon 420EZ

Data: 2011-10-11 08:54:36
Autor: Andrzej
[Oddam] Lampa Canon 420EZ
Mam do oddania niepełnosprawną lampę Canon 420EZ. Kupiłem ją niegdyś na giełdzie w Stodole. Niby się ładuje, ale nie chce do końca. Zoom i doświetlenie AF działa. Cyfry jej w ogóle nie widzą.

Oddam za darmo w Warszawie (chyba nie warto wysyłać), może ktoś wykorzysta stopkę. Kontakt na priv: Andrzej.Ch [małpa] meil.pw.edu.pl

Andrzej

Data: 2011-10-11 12:38:04
Autor: Andrzej
[Oddam] Lampa Canon 420EZ
[...]