Lampa R1100rt.

Data: 2011-02-24 23:57:16
Autor: kapec
Lampa R1100rt.
Witam Szanowne Kolezenstwo.
Jako zem swiezy w temacie BMW (nie moto ogolnie), chcialbym zapytac kolegow o rzecz nastepujaca. Moto BMW R1100 RT, pobity jest klosz kierunkowskazu tylniego, ktory jak powszechnie wiadomo jest w tym modelu lampa zespolona. Czesci jak na lekarstwo, w alledrogo nie namierzylem ani sztuki. Wiec zapytuje: czy da sie kupic sam taki klosz? Toz z czegos jednak musza ta lampe skladac. A jezeli sie nie da, to gdzie koledzy beemkowcy sie zaopatruja w czesci? A moze komus zbywa taka lampa? Moze byc nawet czesc lampy, byle sam pomarancz kierunku prawego byl sprawny.
Bardzo serdecznie dziekuje za uwage i pozdrawiam
kapec

Data: 2011-02-24 23:59:44
Autor: Kuczu
Lampa R1100rt.

www.ebay.de

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-02-25 03:12:30
Autor: Carramba
Lampa R1100rt.
Czesci jak na lekarstwo, w alledrogo nie namierzylem ani sztuki. Wiec zapytuje:
czy da sie kupic sam taki klosz?

Ja jestem z Lublina i czę¶ci do F650 kupowałem w salonie BMW na zemborzyckiej, nie było problemu z najmniejszymi duperelami, a i ceny jakies znosne byly. Teraz mam TDM900 zatem nie jestem na biezaco. Ale moze zadzwon i sie dowiedz, mysle ze nie bedzie tak drogo, jak sie spodziewasz.

Data: 2011-02-25 11:03:57
Autor: mst
Lampa R1100rt.
Dnia pięknego Thu, 24 Feb 2011 23:57:16 +0100 osobnik zwany kapec
wystukał:

[...]

popatrz tu:
http://www.boxer-parts.eu/
sÄ… fiszki katalogowe i dostaniesz cenÄ™.
popytaj też w salonach BMW, o dziwo takie części są taniutkie.
Za klosz kierunkowskazu do mojego zapłaciłem ok. 30zł.

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-02-25 12:52:36
Autor: kapec
Lampa R1100rt.

popytaj też w salonach BMW, o dziwo takie czę¶ci s± taniutkie.

Klopot polega na tym, ze niestety jest to element nierozbieralny (teoretycznie) i nie mozna kupic samego klosza a za lampe winszuja sobie 360zl. Znalazlem na ebayu uzywke za 60 ojro z wysylka, jak nie wpadne na pomysl jak klosik zdobyc bede musial zakupic.
Kapec

Data: 2011-02-25 13:02:06
Autor: mst
Lampa R1100rt.
Dnia pięknego Fri, 25 Feb 2011 12:52:36 +0100 osobnik zwany kapec
wystukał:

a fucktycznie :(

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-02-25 16:07:53
Autor: kapec
Lampa R1100rt.
Przy okazji zapytam o jeszcze jeden detal. Mianowicie chodzi o zamkniecia kufrow. Czy to jest jakas bolaczka? Znalazlem 3 sztuki w ogloszeniach, wszystkie z wyjetym mechanizmem zamykania. A tymczasem potrzebny mi jest ten element, ktory wychodzi z kufra "od tylu" lapiac za rame przy opuszczaniu raczki. Oczywiscie na podanej stronie element ten wystepuje jako calosc i kosztuje pincet :(
Kapec

--

Lampa R1100rt.