Lampa Uk na Europejska

Data: 2012-04-26 20:02:34
Autor: Arni
Lampa Uk na Europejska
On 26.04.2012 19:54, kogucicho007 wrote:
Witam chciałbym wymienić lampę u siebie w fzs 600 99.r i moje pytanie
brzmi czy da się przestawić to żeby nie raziło innych użytkowników? Czy
wystarczy zmienić odbłyśnik albo ustawić go jakoś byłbym wdzięczny za
pomoc z góry dzięki

zamykam temat

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

Data: 2012-04-26 15:19:55
Autor: Contravene
Lampa Uk na Europejska
W dniu czwartek, 26 kwietnia 2012 20:02:34 UTC+2 użytkownik Arni napisał:
zamykam temat

Jesteś miszczem, zasługujesz na swojego Jaszczembia ;)

Pozdrawiam,
Contravene
VFR VTEC

Data: 2012-04-26 20:06:45
Autor: AZ
Lampa Uk na Europejska
On 04/26/2012 08:02 PM, Arni wrote:
[...]

No. Dałbym jeszcze warna bo się gość nie przywitał ani nie napisał nic
o sobie w powitalni.

--
Artur
ZZR 1200