Lampa do Maserati.

Data: 2009-05-03 14:49:31
Autor: Zaic
Lampa do Maserati.
Witam
Poszukuję przedniej lampy prawej do Maserati Gibli II.
Lampa tak wygląda:
http://www.maserati.org.au/images/MaseratiPhotos/ROAD_Cars/Racing/Racing_Maser.jpg

Będę wdzięczny za jakiekolwiek info, namiary, sugestie.
Dziękuję z góry za jakiekolwiek info.
Pozdrawiam
Marcin

Data: 2009-05-03 15:14:09
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Lampa do Maserati.
Zaic pisze:
[...]

Ja bym szukał na zachodnich ebayach. W tym, również na angielskim.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-05-03 15:14:44
Autor: JKK
Lampa do Maserati.

Użytkownik "Zaic" <zaic102@interia.eu> napisał w wiadomości news:gtk40l$n79$1atlantis.news.neostrada.pl...
Będę wdzięczny za jakiekolwiek info, namiary, sugestie.

Przez jakieś zagraniczne forum / fan club ?

Pzdr

JKK

Data: 2009-05-03 21:28:05
Autor: jerzu
Lampa do Maserati.
On Sun, 3 May 2009 14:49:31 +0200, "Zaic" <zaic102@interia.eu> wrote:

Poszukuję przedniej lampy prawej do Maserati Gibli II.

ja bym szukał do Ghibli, może będzie szybciej.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-03 22:09:51
Autor: Przemek V
Lampa do Maserati.

[...]

Nie wiem czy to akurat twój model ale najlepiej napisz im maila. Jeśli ktoś ma to najprędzej oni:

http://www.eurospares.co.uk/partsListing.asp?M=3&Mo=395&A=2&B=21447&S=&ID4=931781

Parę Ghibli na szrocie mają ZTCW http://www.eurospares.co.uk/breaking.asp

Data: 2009-05-03 22:20:42
Autor: Zaic
Lampa do Maserati.
Dzięki za info.
Jest jakaś nadzieja.
Pozdrawiam
Marcin

Data: 2009-05-03 23:12:59
Autor: Pa_blo
Lampa do Maserati.

> [...]

http://www.maserati.org.au/images/MaseratiPhotos/ROAD_Cars/Racing/Racing_Maser.jpg
> Będę wdzięczny za jakiekolwiek info, namiary, sugestie.

Jakis czas temu ogladalem program o schrottcie z klamotami do "wypasionych" wloskich bryczek. Wymieniali, ze specjalizuja sie w Maserati, Ferrari i Lamborghini. Znajduja sie gdzies pod Londynem.

Byl nawet wywiad z jednym pacjentem ktory przyjechal po klamoty do Ferrari i wstydzil sie przyznac, ze chodzi mu o koszta... Zaslanial sie terminem sprowadzenia (30 dni) w serwisie, mimo, ze przyjechal identycznym - sprawnym - Ferrari. No bo to wstyd miec takie autko i kupowac uzywane klamoty za 1/4 ceny...

Picasso

Data: 2009-05-04 21:36:45
Autor: Przemek V
Lampa do Maserati.

Użytkownik "Pa_blo" <misiaczek@pysiaczek.pl> napisał w wiadomości news:gtl1gu$rmr$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

Jakis czas temu ogladalem program o schrottcie z klamotami do "wypasionych" wloskich bryczek. Wymieniali, ze specjalizuja sie w Maserati, Ferrari i Lamborghini. Znajduja sie gdzies pod Londynem.

Pewnie właśnie ten. Za dużo ich nie ma.

[...]

Nie chodzi o cenę tylko o to, że do aut powyżej 20 lat bardzo wielu części po prostu nie ma. Stąd takie szroty i auta do rozbiórki w stanie minimalnie uszkodzonym. Już lekko puknięte pełnoletnie Ferrari jest często więcej warte w częściach niż w całości.

Data: 2009-05-04 22:38:02
Autor: JKK
Lampa do Maserati.
Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:gtng82$qli$1atlantis.news.neostrada.pl...

Już lekko puknięte pełnoletnie Ferrari jest często więcej warte w częściach niż w całości.
I tu mi się przypomniał pewien stary znajomy,
który onegdaj podobne zdanie wygłosił o ... Simsonie :-)

Pzdr

JKK

Data: 2009-05-05 00:53:51
Autor: Pa_blo
Lampa do Maserati.

[...]

Te zaleznosc rozumiem, ale ten gosc szukal czesci do nadpalongo tylu jakiegos modelu z lat 90. Sam przyznal, ze czesci sa dostepne w serwisie ale trzeba czekac "az" 30 dni na sprowadzenie...

BTW uwazam za cnote zdobyc cos za ulamek "normalnej" ceny wkladajac w to kawalek wlasnej pracy... niektorzy, niestety sie tego wstydza...

Picasso

Data: 2009-05-05 08:42:40
Autor: xs
Lampa do Maserati.
Pa_blo <misiaczek@pysiaczek.pl> napisał(a):
Zaslanial sie terminem sprowadzenia (30 dni) w serwisie, mimo, ze przyjechal identycznym - sprawnym - Ferrari. No bo to wstyd miec takie autko i kupowac uzywane klamoty za 1/4 ceny...

Ale Ty glupoty opowiadasz, chyba ze widziales inny program. Facet szukal czesci do kultowego i legendarnego F40, ktory juz jest youngtimerem (stad termin ocziwkania w okolicach miesiaca na graty z fabryki), a przyjechal "zwyklym" 348 czyli prawie najtanszym Ferrari ;) Miedzy F40, a 348 roznica jest taka jak miedzy Audi S3 i Audi R8. Dlaczego wolal kupic na szrocie? Moze mial jakas firmowa pojezdzawke na torze dla Ferrari i innych starych supersportowych samochodow (b.popularne w UK) i nie mogl czekac na czesci, moze chcial miec samochod uruchomiony za kilka dni? Nie wiem i mnie to nie obchodzi, koles na pewno mial kupe kasy i chcialbym jezdzic jak on po szrotach gdzie kazda czesc kosztuje prawie tyle co Fiat Panda w kredycie na 10 lat (lol).

Data: 2009-05-05 11:23:31
Autor: Pa_blo
Lampa do Maserati.

Użytkownik "xs" <xsystoff.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtou60$dfv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja tam sie nie znam :)
Z Ferrari jest troche tak jak z Chinczykami... dla przecietnego europejczyka wszyscy Chinczycy sa identyczni ;)

[...]

Moze i tak bylo ale o tym nic nie wspomnial...

Picasso

Data: 2009-05-06 09:11:26
Autor: xs
Lampa do Maserati.
Pa_blo <misiaczek@pysiaczek.pl> napisał(a):
Z Ferrari jest troche tak jak z Chinczykami... dla przecietnego europejczyka wszyscy Chinczycy sa identyczni ;)

Hehehe, no to prawda, te "zwykle" sa ciezko odroznialne na pierwszy rzut oka ;)

Moze i tak bylo ale o tym nic nie wspomnial...

Tlumacz jak zawsze ma swoja wersje zupelnie jak z tytulami filmow ;)

Ale te czesci byly mega drogie, wszystko po kilka tysiecy funtow :/

Data: 2009-05-06 23:06:12
Autor: Przemek V
Lampa do Maserati.

Użytkownik "xs" <xsystoff.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtrk7u$sea$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zobacz w jakim stanie np to auto zostało "zezłomowane" - czyli wartość części przewyższała koszty naprawy i cenę do uzyskania za naprawione auto. 95% aut w statystycznym polskim komisie była w swoim życiu w gorszym stanie. U nas byłaby - lekko zarysowana do poprawek kosmetycznych, silnik pali i jeździ.

http://www.eurospares.co.uk/breaking2.asp?page=69#

Data: 2009-05-07 13:53:42
Autor: kamil
Lampa do Maserati.

"Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> wrote in message news:gtsulf$gn3$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Roboczogodziny drogie, na wyspach 10-latku nikt nie remontuje silnika, bo drugi samochod za 800 funtow kupi, a remont wyniesie go 1000.

Druga sprawa to nawet male stluczki - znow auto warte 800, a nowy zderzak i lampa + lakierowanie wg wyceny u dealera - 600. Bierzesz z ubezpieczalni 600 a samochod na zlom i jeszcze moze ze stowke chlopaki dadza ci ze dwie stowki za czesci.

Tu po prostu w 10-latki nikt nie inwestuje, bo i tak za rok bedzie warte tygodniowke.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-08 00:10:06
Autor: Przemek V
Lampa do Maserati.

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:gtulko$fuv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jak do kwot dorzucisz jedno zero (np Mondial) lub dwa (jakieś 330 GTC albo Dino) to będzie się zgadzało. Z niektórych tygodniówkami pewnie też.

Data: 2009-05-08 10:03:19
Autor: Pa_blo
Lampa do Maserati.

Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:gtsulf$gn3$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Gdyby takie samochody byly dostepne w ogolnej sprzedazy, to byc moze ktos by to kupil i naprawil. Dodatkowo wlasciciel skladu prawdopodobnie ma swoje znajomosci i pierwszenstwo przy takich bryczkach w kazdej ubezpieczalni. Dochodzi do tego wszystkiego niszowosc calego ineresu, gdyby mial wieksza konkurencje, to juz takie ryzykowne decyzje, jak zakup samochodu bez ogladania zdjec, nie mialyby miejsca. Sam przyznal, ze kupil calosc za 17 a silnik sprzeda za 22... a gdzie zawieszenie, skrzynia, wydech, elektronika. Biorac pod uwage, ze to wloszczyzna, to pewnie blizej jej z awaryjnoscia do Fiata niz do Lexusa... choc moge sie mylic :) Ostatecznie, jesli ktos kupi takiego rozbitka, to i tak pojdzie do niego po klamoty. Rozbite auta i uzywane czesci ida ze soba w parze, w przeciwnym przypadku ubezpieczalnia nie wystawialaby rozbitego samochodu na sprzedaz.

Picasso

Lampa do Maserati.