Lampa podświetlenia wnętrza

Data: 2020-01-29 10:02:05
Autor: T.
Lampa podświetlenia wnętrza
W dniu 2020-01-27 o 16:17, kk pisze:
Mam problem z lampką podświetlenia wnętrza w Twizy. Konkretnie, że jej nie ma :-)

Zrobiłbym sobie taką, ale nie wiem ile jeszcze mi zejdzie, więc zapytam czy może są gotowe?

Lampka ma załączać się na pewien czas po wejściu i wyłączać przy wyjściu czyli jak w każdym samochodzie. Tylko w Twizy nie ma czujnika otwarcia drzwi. Możnaby taką lampkę zrobić na to gniazdo zapalniczkowe, że kiedy napięcie pojawia się lub zanika to lampka świeci przez np minutę. No ale ... trzeba zrobić. A może są takie gotowe?

Są np cudowne lampki RGB z pilotem http://niusy.pl/@allegro.pl/aa6 , ale nic nie wskazuje by miały tę podstawową dla mnie funkcjonalność zapalania się przy zmianie zasilania.

Poszukaj tu - może coś Ci podpasuje.
https://pl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20200129010126&SearchText=lampka+gniazdo+zapalniczki
T.

Data: 2020-01-29 22:27:17
Autor: Uncle Pete
Lampa podświetlenia wnętrza
Data: 2020-01-30 19:59:49
Autor: Budzik
Lampa podświetlenia wnętrza
Użytkownik Uncle Pete 433koz@gmail.com ...

Poszukaj tu - może coś Ci podpasuje.
https://pl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_2020012
9010126&SearchText=lampka+gniazdo+zapalniczki T.

Boże, jakie to piękne!
https://pl.aliexpress.com/item/33056510499.html

Pełno tego np w nowych mercach

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2020-01-29 23:01:23
Autor: kk
On 2020-01-29 10:02, T. wrote:
[...]

A nie mógłbyś mi wyszukać? Przecież piszę, że nie mogę znaleźć.

Data: 2020-01-29 23:53:52
Autor: T.
W dniu 2020-01-29 o 23:01, kk pisze:
On 2020-01-29 10:02, T. wrote:
[...]

Chwilowo jestem bardzo zajęty - jest prawie północ a ja jeszcze w pracy. Ale po niedzieli wrócimy może do tematu.
Mówiąc szczerze, to nie bardzo widzę szanse powodzenia, żeby po odłączeniu od zasilania 12 V jeszcze przez jakiś czas świeciło.
Poszukaj jeszcze tu: https://sklep.avt.pl/
Mają różne dziwne "wynalazki" w cenach bardzo atrakcyjnych. Ja np. kupiłem lata temu opóźniacz wyłączenia światła (taki jak w klatkach w blokach) - był mi potrzebny, a oryginalne są drogie. W tym sklepie - kit do montażu albo gotowa płytka 5x taniej.
Możesz tam zadzwonić, żeby się nie naszukać - może coś poradzą.
T.

Data: 2020-01-30 00:47:19
Autor: kk
On 2020-01-29 10:02, T. wrote:
[...]

Nie mógłbyś się zwolnić?

Ale po niedzieli wrócimy może do tematu.

Spoko.

Mówiąc szczerze, to nie bardzo widzę szanse powodzenia, żeby po odłączeniu od zasilania 12 V jeszcze przez jakiś czas świeciło.

Czemu? LEDy nie biorą dużo prądu, trochę poświecą na akumulatorku.

Poszukaj jeszcze tu: https://sklep.avt.pl/

Zmęczony jestem. Chyba pójdę spać.

[...]

Jestem sceptycznie nastawiony. Może rano mój optymizm wzrośnie.

Lampa podświetlenia wnętrza