Lampa zespolona przednia

Data: 2010-11-22 09:05:47
Autor: Vlad The Ripper
Lampa zespolona przednia
Seat Toledo II. Plastyki lamp przednich (reflektorów), są trochę zmatowione i planuję wymienić lampy na nowe, H1/H7. Lampy były czyszczone pastą ścierną, ale lekkie zmatowienie pozostało. Mechanik mówi, żeby nie przejmować się, bo kupione lampy za 150-200 zł/szt będą świeciły gorzej niż stare. Na wydatek rzędu 950 zł/szt, w autoryzowanym serwisie, bez wymiany, mnie nie stać. Jakich producentów lamp polecacie, cena w granicach 250-300 zł/szt? Jeżeli w tej cenie nie znacie dobrego wytwórcy, to proszę nie pisać, Wasza opinia będzie dla mnie jednoznaczna.

Albo hella tylko nowe, bo używki pewnie będą gorsze niż masz. Albo tak jak mechanik mówił, nie przejmować się.

Lampa zespolona przednia