Lampka CatEye HL-EL540 (RC) w porównaniu z innymi

Data: 2013-07-05 12:15:27
Autor: piecia aka dracorp
Lampka CatEye HL-EL540 (RC) w porównaniu z innymi
Witam
Miał ktoś może do czynienia z lampką CatEye HL-EL540 (lub HL-EL540RC) i może powiedzieć coś o niej w porównaniu z innymi lampka?

Swoją Sigmę Pava sprezentowałem ale przez jakiś czas ją używałem to mam jakiś odnośnik. Niestety w ręce Dominika powyższa lampka jeszcze nie trafiła.

--
piecia aka dracorp

Lampka CatEye HL-EL540 (RC) w porównaniu z innymi