Lampka RX5 Premium Roxim z Cykloturu

Data: 2011-10-20 18:13:59
Autor: Krees
Lampka RX5 Premium Roxim z Cykloturu
Znalazłem takie coś w Cykloturze: http://tinyurl.com/62kc5cm

Polecam filmik z "klimatycznym" podkładem muzycznym. Wgniata w fotel ;).

Swoją drogą, to czy ktoś używa tę lampkę? Ciekawi mnie, jak wypadłaby ta
lampka w porównaniu z innymi, naprawdę dobrymi światełkami.

--   Pozdrawiam
Krees

Data: 2011-10-20 19:00:58
Autor: Ryszard Mikke
Krees <krees_wawa@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Porownywalna (troche mocniejsza - 60 lux) Cyo pozwala juz jechac przez krzaki.

--
rmikke

Data: 2011-10-20 19:20:39
Autor: Krees
Ryszard Mikke <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Porownywalna (troche mocniejsza - 60 lux) Cyo pozwala juz jechac przez krzaki.

Masz na myśli lampę Lumoteca zasilaną prądnicą?

--   Pozdrawiam
Krees

Data: 2011-10-20 19:30:14
Autor: Ryszard Mikke
Krees <krees_wawa@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Ryszard Mikke <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Porownywalna (troche mocniejsza - 60 lux) Cyo pozwala juz jechac przez krzaki
.
> Masz na myśli lampę Lumoteca zasilaną prądnicą?

Te wlasnie. Mam kolo siebie kawalek zupelnie ciemnego terenu i spokojnie da
sie przejechac, z dosc komfortowa widocznoscia.

--
rmikke

Data: 2011-10-20 19:42:05
Autor: Krees
> [...]

Te wlasnie. Mam kolo siebie kawalek zupelnie ciemnego terenu i spokojnie da
sie przejechac, z dosc komfortowa widocznoscia.

Dzięki. Niestety, nie mam prądnicy w piaście, a byłby to ciekawy pomysł.

--   Pozdrawiam
Krees

Data: 2011-10-20 22:44:41
Autor: XWindowsMen
On 20.10.2011 20:13, Krees wrote:

Polecam filmik z "klimatycznym" podkładem muzycznym. Wgniata w fotel ;).

Fakt, miło się ogląda... przy okazji podejdę do tematu "z d^&*y strony". Ile max. mogę wyciągnąć z lampki za 50-70 PLN'ow? Jaka firma, system, "soczewki", baterie/aku... co polecacie, za czym się rozglądać?
Teraz mam coś za 20 PLN... szału nie ma... chciałbym coś lepszego... ale śmigam w mieście, także bez przesady... raz, że nie mam więcej dudków, a dwa więcej raczej nie potrzebuję - choć jak od czasu do czasu wjedzie się w ciemny zaułek chciałoby się poczuć namiastkę bezpieczeństwa :)

Data: 2011-10-20 22:04:47
Autor: Ryszard Mikke
XWindowsMen <xwindowsUSUNTOCODUZEmen@gmail.com> napisał(a):
> [...]

Teraz mam coś za 20 PLN... szału nie ma... chciałbym coś lepszego... ale śmigam w mieście, także bez przesady... raz, że nie mam więcej dudków, a dwa więcej raczej nie potrzebuję - choć jak od czasu do czasu wjedzie się w ciemny zaułek chciałoby się poczuć namiastkę bezpieczeństwa :)

Moim skromnym - pozbieraj troche i kup cos, co swieci, np. reklamowana tu
niedawno MagicShine 820. Widzę na stronie
http://sklep.poltronic.eu/go/_info/?id=68128 ze promocja sie skonczyla i
lampki sie wyczerpaly, ale beda znowu. W ganicach dwoch stow - bomba.

Za 70zl mozesz kupic np. Cateye 130, pewnie bedzie lepsza, niz to, co masz w
tej chwili, ale przekonalem sie, ze to tez jest lampka do pokazywania, gdzie
jest rower, a nie do oswietlania czegos.

A tak na marginesie, slaba lampka jest w ciemnym zaulku widoczna znacznie
lepiej, niz na oswietlonej ulicy. To na ulicy grozi Ci, ze ktos Cie nie
zauwazy z powodu kiepskiej lampki.

--
rmikke

Data: 2011-10-21 08:56:18
Autor: Rowerex
On 20 Paź, 23:04, "Ryszard Mikke" <rmi...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]

O ile widzę, to cała strona zmieniła wygląd. O lampkach już ani
słowa... Przeoczenie czy celowe działanie?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-10-21 19:48:50
Autor: Dominik Mirowski
Lampka RX5 Premium Roxim z Cykloturu
Rowerex wyklepał(a) :

O ile widzę, to cała strona zmieniła wygląd. O lampkach już ani
słowa... Przeoczenie czy celowe działanie?

Był stawiany nowy sklep wczoraj - tylko coś nie wyszło i nie dość, że wszystkie lampki były "dostępne" to jeszcze załapały się na 10% rabatu - będzie 3 szczęśliwych użytkowników MJ-858 którzy kupili ją po naprawdę niskiej cenie - ale ze względu na działanie systemu nikt na to nie zwrócił uwagi przed wysyłką - musiałem wycofać wszystko ze sprzedaży do momentu poustawiania wszystkiego tak jak należy.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-10-24 22:00:19
Autor: m4rkiz
Ryszard Mikke wrote:
[...]

dla szukajacych:
lampki sa akurat dostepne z magazynu w uk - brak cla, szybka dostawa, cena 60-63 euro
http://www.dealextreme.com/c/100002

Data: 2011-10-24 22:39:09
Autor: m4rkiz
m4rkiz wrote:
Ryszard Mikke wrote:
[...]

The countries listed below are available for UK warehouse service.
France, Germany, Netherlands, Spain, Denmark, Ireland, Belgium, Switzerland, Italy, Potugal

jak komus zrobilem nadzieje to przepraszam ;)

Data: 2011-10-25 09:01:49
Autor: Dominik Mirowski
Lampka RX5 Premium Roxim z Cykloturu
m4rkiz wyklepał(a) :

[...]

Lampki MJ-858 są na stanie cena ta sama 210 zł brutto - dzisiaj postaram się je przywrócić do sklepu - a jak nie to na allegro :P
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-10-25 07:21:38
Autor: Dominik Mirowski
On 24 Paź, 23:00, "m4rkiz" <m4r...@mail.od.wujka.na.g.com> wrote:

dla szukajacych:
lampki sa akurat dostepne z magazynu w uk - brak cla, szybka dostawa, cena 60-63 eurohttp://www.dealextreme.com/c/100002

Ok już zostało uporządkowane :
http://sklep.poltronic.eu/mj-858-ledowa-lampka-rowerowa.html

pozdrawiam
Dominik

Data: 2011-10-23 19:51:00
Autor: ToMasz
W dniu 20.10.2011 22:44, XWindowsMen pisze:
[...]

może marna porada a może nie. jakoś na początku lata kolega kupował za 8 usd z chin lampkę ktora "daje radę" jakoś testu nie przeprowadził, ale powiedział ze całkiem całkiem. Ja mam kupioną w polsce taką samą - różniącą sie jedynie kolorem obwódki. Moją porównałem ze swiatłami samochodu. Widać ją pomiędzy snopami światła reflektorów. wystarczy? Jeśli tak, to masz fajną lampę za 40zł. (najlepszą bezfirmówkę jaką widziałem) ostatnio porównywałem ją z cateyem - wprawdzie oświetlał tak w różnych punktach, ale słabiutko...
JAk Cię zaintersowałem, to poszukaj w historii z tego roku moich postów o lampach
ToMasz

Data: 2011-10-22 18:34:11
Autor: Ludek Vasta
Przednie lampki na AA/AAA (Re: Lampka RX5 Premium Roxim z Cykloturu)
[...]

Mnie ta lampka zaciekawiła z jednego prostego powodu, mianowicie jest na paluszki AA. Mnie by właśnie interesowała jakaś dobra przednia lampka na paluszki AA/AAA, żeby móc korzystać z ładowarki i akumulatorów (eneloop). Tak więc podepnę się pod ten temat i zapytam, czy jest jakieś zestawienie przednich lamp na paluszki AA/AAA, gdzie można by wyczytać, które są warte uwagi, a które lepiej omijać.

Ludek

Data: 2011-10-23 10:49:36
Autor: Krees
Ludek Vasta <qludek@XXXpoczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Mnie ta lampka zaciekawiła z jednego prostego powodu, mianowicie jest na paluszki AA. Mnie by właśnie interesowała jakaś dobra przednia lampka na paluszki AA/AAA, żeby móc korzystać z ładowarki i akumulatorów (eneloop).

Też zainteresowałem się tą lampką z tego właśnie powodu. Drugim jest kąt
padania światła - teraz używam Sigmy Powerled zmodyfikowanej przez Dominika
Mirowskiego i jestem z niej zadowolony tylko połowicznie. Światło daje mocne,
zasięg jest wystarczający, ale strumień jest zbyt wąski i muszę używać
dodatkowej lampki doświetlającej obszar tuż przed rowerem.
Ta lampka z Cykloturu pod tym względem bije Powerleda na głowę, pytanie tylko,
czy rzeczywiście świeci tak jasno, jak na filmie, czy też filmik jest
"podrasowany".
Wygląda jednak na to, że nikt z preclowiczów jej nie testował :(.

PS Gdybym miał wiedzę Dominika, to chyba bym się skusił, kupił toto i przerobił.

--   Pozdrawiam
Krees --

Data: 2011-10-23 19:25:09
Autor: Dominik Mirowski
Przednie lampki na AA/AAA (Re: Lampka RX5 Premium Roxim z Cykloturu)
Krees wyklepał(a) :

[...]

Powerleda można by obecnie spokojnie zmodować jeszcze raz - wyminić SSC P4 na Cree XP-G i powinno być 50% więcej światła i znacznie większe rozproszenie bo optyka do xpg musi być zupełnie inna.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-10-23 18:03:19
Autor: Krees
Przednie lampki na AA/AAA (Re: Lampka RX5 Premium Roxim z Cykloturu)
Dominik Mirowski <spam.trap@ipv4.pl> napisał(a):
Krees wyklepał(a) :

> [...]

Powerleda można by obecnie spokojnie zmodować jeszcze raz - wyminić SSC P4 na Cree XP-G i powinno być 50% więcej światła i znacznie większe rozproszenie bo optyka do xpg musi być zupełnie inna.

O! A czy podjąłbyś się wykonania takiej modyfikacji i ewentualnie jaki byłby
jej koszt?

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2011-10-23 21:02:00
Autor: Dominik Mirowski
Przednie lampki na AA/AAA (Re: Lampka RX5 Premium Roxim z Cykloturu)
Krees wyklepał(a) :

O! A czy podjąłbyś się wykonania takiej modyfikacji i ewentualnie
jaki byłby jej koszt?

62zł + 7/9 zł przesyłka.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-10-24 07:39:00
Autor: Krees
> [...]
Krees wyklepał(a) :

> O! A czy podjąłbyś się wykonania takiej modyfikacji i ewentualnie

62zł + 7/9 zł przesyłka.

Super. Odezwę się na priva.

--   Pozdrawiam
Krees

Data: 2011-10-23 19:15:20
Autor: Arbiter

Użytkownik "Krees" <krees_wawa@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j7pod7$igg$1inews.gazeta.pl...
Znalazłem takie coś w Cykloturze: http://tinyurl.com/62kc5cm

http://www.youtube.com/watch?v=QB19gybW7mw

filmik pokazuje, że odpowiednio długi czas naświetlania potrafi ze "świeczki" zrobić szperacz ;)

Droga ta lampka.

Data: 2011-10-23 18:01:45
Autor: Krees
Arbiter <niemam@hotmail.com> napisał(a):

> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=QB19gybW7mw

filmik pokazuje, że odpowiednio długi czas naświetlania potrafi ze "świeczki" zrobić szperacz ;)

Dlatego właśnie pytałem, czy ktoś ma z nią jakieś doświadczenia, bo filmik,
jak słusznie zauważyłeś, można "podrasować" ;).

Droga ta lampka.

Ano droga, i dlatego byłem ciekaw, czy warta swojej ceny.

--   Pozdrawiam
Krees

--

Lampka RX5 Premium Roxim z Cykloturu