Lampka RX5 Premium Roxim z Cykloturu

Data: 2011-10-20 19:00:58
Autor: Ryszard Mikke
Lampka RX5 Premium Roxim z Cykloturu
Krees <krees_wawa@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Znalazłem takie coś w Cykloturze: http://tinyurl.com/62kc5cm

Polecam filmik z "klimatycznym" podkładem muzycznym. Wgniata w fotel ;).

Swoją drogą, to czy ktoś używa tę lampkę? Ciekawi mnie, jak wypadłaby ta
lampka w porównaniu z innymi, naprawdę dobrymi światełkami.

Porownywalna (troche mocniejsza - 60 lux) Cyo pozwala juz jechac przez krzaki.

--
rmikke

Data: 2011-10-20 19:20:39
Autor: Krees
Ryszard Mikke <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Porownywalna (troche mocniejsza - 60 lux) Cyo pozwala juz jechac przez krzaki.

Masz na myśli lampę Lumoteca zasilaną prądnicą?

--   Pozdrawiam
Krees

Data: 2011-10-20 19:30:14
Autor: Ryszard Mikke
Krees <krees_wawa@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Ryszard Mikke <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Porownywalna (troche mocniejsza - 60 lux) Cyo pozwala juz jechac przez krzaki
.
> Masz na myśli lampę Lumoteca zasilaną prądnicą?

Te wlasnie. Mam kolo siebie kawalek zupelnie ciemnego terenu i spokojnie da
sie przejechac, z dosc komfortowa widocznoscia.

--
rmikke

Data: 2011-10-20 19:42:05
Autor: Krees
> [...]

Te wlasnie. Mam kolo siebie kawalek zupelnie ciemnego terenu i spokojnie da
sie przejechac, z dosc komfortowa widocznoscia.

Dzięki. Niestety, nie mam prądnicy w piaście, a byłby to ciekawy pomysł.

--   Pozdrawiam
Krees

--

Lampka RX5 Premium Roxim z Cykloturu