[Jaka] Lampka do roweru do 280zł ??

Data: 2009-10-21 21:39:36
Autor: aroslaw
[Jaka] Lampka do roweru do 280zł ??
Witam Panowie

Jako że szybko się robi ciemno, a ja dużo czasu wieczorami spędzam na rowerze w związku z tym poszukuje przedniej lampki do roweru do ceny 280zł max.
Obecnie posiadam lampke Sigma Illux, która w typowych ciemnosciach (jazda wałami wzdłuż odry) nie jest zbyt rewelacyjna i wolałbym zakupić drugą, tylko i wyłącznie z firmy Sigma.
Oto moje typy:

Sigma Pava
Sigma Mirage Evo z aku.
Sigma Kalmit

Którą lampkę Panowie proponujecie ??

Data: 2009-10-21 13:04:56
Autor: Jan
Lampka do roweru do 280zł ??
On 21 Paź, 20:39, "aroslaw" <viper...@poczta.onet.pl> wrote:
Sigma Mirage Evo z aku.

Mam Sigmę Mirage Evo z akumulatorem Pb (uwaga: są też lepsze z NiMH),
5watt.

Minusy:
Zamiast oficjalnych 3:30h działa jakieś 2:45h w temp 10st C.
Brak automatycznego samo-wyłączania po naładowaniu. Ryzyko
przeładowania.
Światło jest nieco zbyt skupione na jazdę po korzeniach i liściach w
lesie. Przydałoby się doświetlenie bezpośrednio przed koło.

Plusy:
Ładnie świeci. Jestem raczej zadowolony z mocy.
Ładnie wystarcza na szybkie zjazdy po asfalcie.
Samochody zmieniają światła na krótkie ;-)
Szybko się przekłada między rowerami.

Pozdr,
Janek

Data: 2009-10-21 23:13:53
Autor: Dominik Mirowski
[Jaka] Lampka do roweru do 280zł ??
aroslaw wyklepał(a) :

Sigma Pava

Będzie ok.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-10-22 04:01:05
Autor: looty
Lampka do roweru do 280zł ??
Data: 2009-10-22 21:02:01
Autor: Wojtas
Lampka do roweru do 280zł ??
looty pisze:

Obejrzyj to:
http://www.allegro.pl/item791380371_bocialarka_2_1_na_ssc_u2_uchwyt_row_lad_aut_fv.html

"Fajna" cena. Nie wiem kto chce przepłacać.

Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-10-22 13:28:09
Autor: looty
Lampka do roweru do 280zł ??
On 22 Paź, 21:02, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:

"Fajna" cena. Nie wiem kto chce przepłacać.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16092http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29489

Wojtas, ja sam zamówiłem pierwszą z tych, do których linki podałeś
(czekam już ponad miesiąc:[ ).
Faktycznie DealExtreme jest ciekawą opcją, ale trzeba mieć świadomość,
że nie będzie szybko i nie będzie w 100% pewnie.
900 lumenów (a nawet efektywne 315) za 27$ jest oczywiście kuszące:)
nawet jeśli trzeba dokupić zestaw aku 18650, ładowarkę do nich i
uchwyt.

pozdrawiam

Marcin

Data: 2009-10-22 21:25:40
Autor: czarny_kruk
Lampka do roweru do 280zł ??
Wojtas pisze:
looty pisze:

Obejrzyj to:
http://www.allegro.pl/item791380371_bocialarka_2_1_na_ssc_u2_uchwyt_row_lad_aut_fv.html

"Fajna" cena. Nie wiem kto chce przepłacać.

Moze te tysiace osob ktore kupily juz Bocialarke?
Nie mam z nia nic wspolnego i idealna na pewno nie jest, ale nie kazdemu pasuje brak gwarancji czy czesto niedzialajacy fabrycznie sprzet.
Swoja droga... 900lumenow to miedzy bajki, ta latarka ma 315, wiem bo sam zmierzylem.
Lupine Betty (990EUR) deklaruje, ze ma ich 1500 a ledwo 800 ma w rzeczywistosci.
Warto o tym pamietac, ze sa lumeny i "lumeny".

pzdr.

Data: 2009-10-22 22:14:47
Autor: Wojtas
Lampka do roweru do 280zł ??
czarny_kruk pisze:

Moze te tysiace osob ktore kupily juz Bocialarke?

Ale za czym to niby argument? Chińskie krzesła też się świetnie sprzedają.

Nie mam z nia nic wspolnego i idealna na pewno nie jest, ale nie kazdemu pasuje brak gwarancji czy czesto niedzialajacy fabrycznie sprzet.

I tak taniej wychodzi kupić drugą.

Swoja droga... 900lumenow to miedzy bajki, ta latarka ma 315, wiem bo sam zmierzylem.

A ile ma bocialarka?

Lupine Betty (990EUR) deklaruje, ze ma ich 1500 a ledwo 800 ma w rzeczywistosci.
Warto o tym pamietac, ze sa lumeny i "lumeny".

Co nie zmienia faktu, że kupno bocialarki to przepłacanie za ten sam chiński produkt.

Data: 2009-10-22 22:12:29
Autor: Ryszard Mikke
Lampka do roweru do 280zł ??
Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał(a):
czarny_kruk pisze:

> Moze te tysiace osob ktore kupily juz Bocialarke?

Ale za czym to niby argument? ChiĹ&#65533;skie krzesĹ&#65533;a teĹź siÄ&#65533; Ĺ&#65533;wietnie sprzedajÄ&#65533;
.

> Nie mam z nia nic wspolnego i idealna na pewno nie jest, ale nie kazdemu > pasuje brak gwarancji czy czesto niedzialajacy fabrycznie sprzet.

I tak taniej wychodzi kupiÄ&#65533; drugÄ&#65533;.

> Swoja droga... 900lumenow to miedzy bajki, ta latarka ma 315, wiem bo > sam zmierzylem.

A ile ma bocialarka?

Errr... 315?

rmikke

Data: 2009-10-22 23:39:49
Autor: Świstak
Lampka do roweru do 280zł ??
czarny_kruk wrote:
Swoja droga... 900lumenow to miedzy bajki, ta latarka ma 315, wiem bo sam zmierzylem.
Lupine Betty (990EUR) deklaruje, ze ma ich 1500 a ledwo 800 ma w rzeczywistosci.
Warto o tym pamietac, ze sa lumeny i "lumeny".

A mierzyłeś może Pavę? Ciekawe jak wypada przy reszcie.

Michał

Data: 2009-10-23 11:14:41
Autor: czarny_kruk
Lampka do roweru do 280zł ??
Świstak pisze:
czarny_kruk wrote:
[...]

Nie mierzylem, bo nia nie dysponuje :(

Data: 2009-10-22 21:40:26
Autor: FD
Lampka do roweru do 280zł ??
Wojtas pisze:

"Fajna" cena. Nie wiem kto chce przepłacać.

nie kazdy może/potrafi kupic za granicą....

Data: 2009-10-22 22:17:56
Autor: Wojtas
Lampka do roweru do 280zł ??
FD pisze:

nie kazdy może/potrafi kupic za granicą....

No proszę, nie mówimy o 80 letniej babci co nie ma komputera.

Data: 2009-10-22 17:26:48
Autor: czarny_kruk
[Jaka] Lampka do roweru do 280zł ??
Sigma Pava

Sensowna lampka za sensowna cene.

pzdr.
czarny_kruk

Data: 2009-10-22 21:13:27
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail viper_31@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

jak tu jakis czas temu pytałem to zglosił sie do mnie toosheck i zaproponował zakup lampki na jednej diodzie. (cena ok 150zł)
Kupiłem i jestem bardzo zadowolony - w zestawie akumulatorki, ładowarka.
Polecam.
Na pewno znajdziesz w archiwum.

"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie
ma nieprzerwanie wzrastać."   Alfred Hitchcock

[Jaka] Lampka do roweru do 280zł ??