Lampka i ładowarka na dynamo

Data: 2015-06-26 06:05:56
Autor: Piecia aka dracorp
Lampka i ładowarka na dynamo
Witam
Nosze sie z zamiarem kupna lampki, przedniej i tylnej, na dynamo, plus ladowarka (tzn. cos co mi wyprostuje i ustabilizuje przebieg z dynama).
Co do lampki to sie zastanawiam nad ktoras z "BUSCH & MULLER". Co do tylu to jeszcze nie jestem pewien czy nie lepiej zostawic stara na baterie.

Urzadzenia do ladowania telefonu czy tez podtrzymywania nie chce robic samemu, bo aktualnie nie mam na to warunkow, moze jest cos gotowego.

Ewentualnie na co jeszcze zwrocic uwage? Co do lampek to poszukam z podtrzymywaniem swiecenia, zeby nie gasly od razu po zatrzymaniu. A ladowarka?

Nie ukrywam ze wszystko sie rozbije o koncowa kwote.

Pytanie na czym sie jeszcze skupic? Co mozecie polecic od siebie?

Pozdrawiam Piotr

Data: 2015-06-28 22:51:01
Autor: Titus Atomicus
Lampka i ładowarka na dynamo
In article <5bcf58c8-e5c1-4119-a864-a3e4afbf25c3@googlegroups.com>,
 Piecia aka dracorp <piotr.rogoza@wp.eu> wrote:

[...]

E, tylny B&M nie jest tak drogi.

Urzadzenia do ladowania telefonu czy tez podtrzymywania nie chce robic samemu, bo aktualnie nie mam na to warunkow, moze jest cos gotowego.

Ja korzystam z charbike. www.charbike.republika.pl/
Jest kilka modeli...

Ewentualnie na co jeszcze zwrocic uwage? Co do lampek to poszukam z podtrzymywaniem swiecenia, zeby nie gasly od razu po zatrzymaniu.
Chyba wiekszosc B&M ma podtrzymanie...

A ladowarka?

No wlasnie charbike...

Nie ukrywam ze wszystko sie rozbije o koncowa kwote.

Pytanie na czym sie jeszcze skupic? Co mozecie polecic od siebie?

Ja od kilku lat mam z przodu Lumoteq IQ Fly, z tylu Toplight Flat.
Daja rade. Choc ten Fly to minimum. Jak masz kase to kup cos mocniejszego.
I druga uwaga - wszelkie tylne swiatla mocowane na bagazniku sa malo widoczne jak cos wsadzisz na bagaznik (znaczy, na gore, poza sakwami).
Dlatego kombinuje coby zakupic B&M Seculite - mocowane na blotniku...
Trzecia uwaga - warto miec lampke z wylacznikiem, umozliwiajacym natychmiastowe odciecie swiatla. Ja mam lampki 'z podtrzymaniem' bez takiego wylacznika.
I jak skrecam gdzie z drogi w celach biwakowych (incognito) to musze zakrywac lampki, zeby sie zdemaskowac (bo swieca jescze z 5 minut).
--
TA

Data: 2015-06-28 21:41:12
Autor: Piotr Rogoza
Dnia Sun, 28 Jun 2015 22:51:01 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

Ja korzystam z charbike. www.charbike.republika.pl/
Jest kilka modeli...
Pomyślę. W zupełności wystarczy małe pudełko z 5V AC wyjściowym no i trochę większym prądem żebym mógł ładować mojego potwora.

Ja od kilku lat mam z przodu Lumoteq IQ Fly, z tylu Toplight Flat. Daja
rade. Choc ten Fly to minimum. Jak masz kase to kup cos mocniejszego.
Myślę nad Cyo ale dla 80lux to 300zł. W sumie nie dużo ale jak się zsumuje wszystkie rowerowe wydatki to już coś :(

I druga uwaga - wszelkie tylne swiatla mocowane na bagazniku sa malo
widoczne jak cos wsadzisz na bagaznik (znaczy, na gore, poza sakwami).
Dlatego kombinuje coby zakupic B&M Seculite - mocowane na blotniku...
No ale błotnik jest zazwyczaj ciut poniżej bagażnika.

[...]
A czemu to taki problem? Chodzi o nielegalność biwakowania w niektórych miejscach?

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-06-30 03:19:12
Autor: Titus Atomicus
Lampka i ładowarka na dynamo
In article <mmppln$k6e$1@dont-email.me>,
 Piotr Rogoza <imie.nazwisko@wp.eu> wrote:

Dnia Sun, 28 Jun 2015 22:51:01 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

> Ja od kilku lat mam z przodu Lumoteq IQ Fly, z tylu Toplight Flat. Daja
> rade. Choc ten Fly to minimum. Jak masz kase to kup cos mocniejszego.
My¶lę nad Cyo ale dla 80lux to 300zł. W sumie nie dużo ale jak się zsumuje wszystkie rowerowe wydatki to już co¶ :(

Cyo - dobry wybor, ale ten Fly tez moze byc.

> [...]
> Dlatego kombinuje coby zakupic B&M Seculite - mocowane na blotniku...
No ale błotnik jest zazwyczaj ciut poniżej bagażnika.

Ja mam blotnik turystyczny. Znaczy sie - 'pelny'...

> [...]
> I jak skrecam gdzie z drogi w celach biwakowych (incognito) to musze
> zakrywac lampki, zeby sie zdemaskowac (bo swieca jescze z 5 minut).

Mialo byc: zeby sie NIE zdemaskowac.

A czemu to taki problem? Chodzi o nielegalno¶ć biwakowania w niektórych miejscach?

Nie, chodzi o podstawowe zasady bezpieczenstwa.
Jak biwakujesz na dziko, to lepiej, zeby nikt nie widzial twojego biwaku.
Zwlaszcza kiedy sie rozbijasz. Rano, jak sie zwijasz, to co innego.
--
TA

Data: 2015-06-29 06:51:43
Autor: PeJot
Lampka i Ĺ‚adowarka na dynamo
W dniu 2015-06-26 o 15:05, Piecia aka dracorp pisze:
[...]

Power Bank zamiast prÄ…dnicy.

--
P.Jankisz

Data: 2015-06-29 00:04:05
Autor: Piecia aka dracorp
Lampka i ładowarka na dynamo
W dniu poniedziałek, 29 czerwca 2015 06:51:44 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
Power Bank zamiast pr±dnicy.
Jeny, pytania s± odno¶nie pr±dnicy, bo tak sobie zaplanowałem przerobić rower. Power bank i solar mam ale do górala. --
Pozdrawiam Piotr

Data: 2015-06-30 06:37:49
Autor: tadeklodz
Lampka i ładowarka na dynamo
 kup sobie tak± lamkę i masz ładowarkę w niej. W Polsce chyba maj± je w rowery stylowe

http://www.bumm.de/produkte/dynamo-scheinwerfer/lumotec-iq2-luxos.html

Data: 2015-06-30 18:18:44
Autor: Piotr Rogoza
Lampka i ładowarka na dynamo
Dnia Tue, 30 Jun 2015 06:37:49 -0700, tadeklodz napisał(a):

kup sobie takÄ… lamkÄ™ i masz Ĺ‚adowarkÄ™ w niej. W Polsce chyba majÄ… je w
rowery stylowe

http://www.bumm.de/produkte/dynamo-scheinwerfer/lumotec-iq2-luxos.html

Tego się nie doczytałem, dzięki.

--