Lampka na bagaznik

Data: 2011-05-04 23:28:32
Autor: kamtzu
Lampka na bagaznik
Szukam dobrej lampki mocowanej do bagaznika. Nie chce takiej na sztyce z 2 powodow:
1) czasami jezdze z sakwami  ktore moglyby ja zaslonic
2) nie chce mi sie za kazdym razem "pod sklepem" jej zdejmowac w obawie przed zlodziejami.

Najlepiej na 2xAAA lub AA oraz z migającym trybem (ale niekoniecznie). Nie musi byc super mocna jak slynna WALLe ale te z allegro http://allegro.pl/listing.php/search?string=baga*&category=16427&order=t&price_from=&price_to= jakos mnie nie przekonują.

Wczesniej mialem https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=1766 + samorobne mocowanie do bagaznika. Swiecila wystarczajaco (rowerzysta za mna narzekal ze razi) ale mocowanie niechcaco stracilem i wole teraz jakies fabryczne rozwiazanie.

Podeslijcie cos albo poradzcie co wybrac z Allegro.

Data: 2011-05-04 22:43:34
Autor: m4rkiz
Lampka na bagaznik
Użytkownik "kamtzu" <a@a.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ipsgg9$i12$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

punktu pierwszego to nie doradze, natomiast co do lampek na sztycy,
zwlaszcza tanich to juz dawno przestalem sie przejmowac i montuje je
(o ile sa wysuwane w gore) pod samym siodelkiem tak ze bez narzedzi
sie odczepic nie da, a i w takiej konfiguracji to i przyslaniac nic
nie powinno bo wysoko bedzie

wiekszosc lampek ma klips w komplecie, wiec w razie potrzeby i na
bagaznik przewiesisz bez wiekszych problemow

Data: 2011-05-05 01:12:30
Autor: Michał Pysz
Lampka na bagaznik
W dniu 2011-05-04 23:28, kamtzu pisze:
[...]

Każda lampka CatEye. Do takiej lampki kupujesz mocowanie na bagażnik i gotowe.

Mocowanie ma otwory takie jak blaszka z tyłu bagażnika:
http://www.discountcyclesdirect.co.uk/images/CA5342250.JPG

mp.

Lampka na bagaznik