Lampka na bagażnik rowerowy łatwa w ściąganiu/zakładaniu

Data: 2013-11-28 05:32:02
Autor: zbrochaty
Lampka na bagażnik rowerowy łatwa w ściąganiu/zakładaniu

czy znacie jakąś lampkę na bagażnik rowerowy łatwą w ściąganiu/zdejmowaniu?
Zamierzam zacząć dojeżdżać zimą rowerem do pracy, zostawiając go na zewnątrz.
Nie chciałbym, żeby akumulatorki/baterie się zbyt szybko wyładowywały, dlatego myślałem o zdejmowaniu lampek i braniu ich do środka (tak jak robiłem to z lampką na sztycę. Te lampki, które oglądałem, są przykręcane do bagażnika, co wiąże się jak dla mnie z niepotrzebną robotą z odkręcaniem/przykręcaniem.> Czy też powinienem zignorować problem i liczyć na to, że przez 8 godzin się nie rozładują?
Ewentualnie lampka na plecak?
Jakie macie propozycje?

ja mam do bagaznika zamocowana Mactronic Walle. Zdemontowalem fabryczny zacisk i podstawe lampki zamocowalem za pomoca 3 trytytek do poprzeczki bagaznika. Ta lampka ma taka wlasciwosc, ze za pomoca monety mozna ja odpiac od podstawy i zabrac ze soba (bateria, elektronika i klosz jest razem)
robie tak tylko w przypadku duzych mrozow. Przy lekkim mrozie i plusowych temp nie ma to sensu. Przypieta sprawia wrazenie zamocowanej na stale, inne - z odleglosci 2-3m widac, ze sa demontowalne

Przy okazji masz lampke tylna za mniej miz 50zl jedna z najsilniej swiecacych na rynku
Lampke na plecak czy kask sobie daruj - swieci wszedzie tylko nie tam gdzie powinna, a powinna migac w oczy kierowcom, dzieki temu zwiekszasz szanse przezycia :)
Zbrochaty

Data: 2013-11-28 10:45:19
Autor: Olivander
Lampka na bagażnik rowerowy łatwa w ściąganiu/zakładaniu
a co to za filozofia zrobić zdejmowane mocowanie lampy samodzielnie?

Lampka na bagażnik rowerowy łatwa w ściąganiu/zakładaniu