Lampka oświetlająca konsolę środkową.

Data: 2010-06-06 12:42:53
Autor: CUT
Lampka oświetlająca konsolę środkową.
W Mercedesach (nie wiem czy wszystkich, w C i E była) jest taka mała lampka w lusterku która subtelnie oświetla konsole środkową. Daje to bardzo przyjemny efekt podczas jazdy nocą. Czy to rozwiązane jest stosowane w samochodach innych marek? (głównie chodzi mi o grupę VW)

Data: 2010-06-06 09:25:26
Autor: Pszemol
"CUT" <CUT@CUT.pl> wrote in message news:4c0b7bac$1news.home.net.pl...
[...]

Ja mam takÄ… lampkÄ™ w Hondzie Accord 2004. Tylko nie w lusterku ale
w suficie. I jest pomaranczowa/zolta, nie czerwona...
To samo mam w Acura TL-S 2007.

Data: 2010-06-06 12:49:18
Autor: Karolek
CUT pisze:
[...]

BMW ma takie podswietlenie.

--
Karolek

Data: 2010-06-06 12:49:52
Autor: Lewis
Użytkownik "CUT" <CUT@CUT.pl> napisał w wiadomości news:4c0b7bac$1news.home.net.pl...
[...]

Audi A8 D2 dla przykładu.

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-06-06 12:54:53
Autor: CUT
Lampka oświetlająca konsolę środkową .
W dniu 2010-06-06 12:49, Lewis pisze:

Audi A8 D2 dla przykładu.

A coś ze średniej ligi? Passat, SuperB, A6?

inne marki?

Data: 2010-06-06 13:42:11
Autor: .Peeter
"CUT" wrote:
A coś ze średniej ligi? Passat, SuperB, A6?

Coś mi świta, że A6 C5 ma takie lampki.

W Passatach nie zwracałem uwagi. :)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-06-06 13:51:45
Autor: lukasz
Lampka o¶wietlaj±ca konsolê ¶rodkow±.

Audi A8 D2 dla przyk³adu.

A co¶ ze ¶redniej ligi? Passat, SuperB, A6?

inne marki?

w audi A4 kombi widzialem czerwone diody w lusterku swiecace na konsolê, faktycznie ladnie to wyglada

Data: 2010-06-06 14:06:23
Autor: Marcin Stankiewicz
Lampka oświetlająca konsolę środkową .
Dnia Sun, 06 Jun 2010 12:54:53 +0200, CUT na pl.misc.samochody napisa³(a):

A co¶ ze ¶redniej ligi? Passat

Wersja W8 posiada³a w standardzie. Ca³o¶æ ³atwa do zaadaptowania w innych
wersjach ni¿ W8.

m.stankiewicz na pomarañczka [ czyli orange ].pl
"Najwiêcej czasu ma cz³owiek, który niczego na pó¼niej nie odk³ada. przys³.
chiñskie"

Data: 2010-06-07 14:10:20
Autor: Wawelski
Lampka o¶wietlaj±ca konsolê ¶rodkow±.

U¿ytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:1iej5tpf7l8nc$.mm5svqqvy6nu$.dlg40tude.net...
[...]

Dok³adnie tak to wygl±da:
http://allegro.pl/item1071110221_super_lampka_vw_golf_vw_passat_a4_octawia.html
lub
http://allegro.pl/item1061660616_n_org_lampka_wnetrza_diodwa_vw_passat_b5_golf.html

Jest te¿ do wersji z szyberdachem, ale dro¿sza.
Audi A6 C6 tez ma takie o¶wietlenie.

Pzdr
     Wawelski

Data: 2010-06-06 14:50:54
Autor: Kwik
CUT pisze:

A coś ze średniej ligi? Passat, SuperB, A6?

inne marki?

Astra H ;-)

Kwik

Data: 2010-06-06 21:06:30
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "CUT" <CUT@CUT.pl> napisał w wiadomości news:4c0b7e7c$1news.home.net.pl...
W dniu 2010-06-06 12:49, Lewis pisze:

Audi A8 D2 dla przykładu.

A coś ze średniej ligi? Passat, SuperB, A6?

inne marki?

nawet Ople Omegi B FL w niektórych wersjach miały takie diodki :)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE

Data: 2010-06-06 15:48:25
Autor: Przemek
Lampka o¶wietlaj±ca konsolê ¶rodkow±.
On 6 Cze, 21:06, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:

nawet Ople Omegi B FL w niektórych wersjach mia³y takie diodki :)

masz mo¿e jakie¶ zdjêcia tego ustrojstwa? Da siê to zaadoptowaæ bez
problemu?

pozdr
Przemek

Data: 2010-06-07 02:59:50
Autor: marko
On 7 Cze, 00:48, Przemek <przemyslaw...@gmail.com> wrote:
> [...]

> nawet Ople Omegi B FL w niektórych wersjach mia³y takie diodki :)

masz mo¿e jakie¶ zdjêcia tego ustrojstwa? Da siê to zaadoptowaæ bez

Witam

Jak je¼dzi³em MLem (pierwsz± generacj± to by³o takie co¶ w lusterku,
teraz w AR159SW te¿ jest tyle ¿e w suficie (czerwone diodki) - bardzo
³adny efekt daj±.

Marek

Data: 2010-06-06 15:59:35
Autor: glang
[...]

SuperB na pewno
pzdr
GL

Data: 2010-06-06 16:15:18
Autor: Rafal
On 06.06.2010 12:42, CUT wrote:
W Mercedesach (nie wiem czy wszystkich, w C i E była) jest taka mała
lampka w lusterku która subtelnie oświetla konsole środkową. Daje to
bardzo przyjemny efekt podczas jazdy nocÄ…. Czy to rozwiÄ…zane jest
stosowane w samochodach innych marek?

Laguna II

> (głównie chodzi mi o grupę VW)

A tego to nie wiem

Data: 2010-06-06 16:23:22
Autor: CUT
W dniu 2010-06-06 12:42, CUT pisze:
[...]

Dzięki wszystkim za odpowiedz :)

Data: 2010-06-07 00:21:21
Autor: Przemysław Czaja
Lampka oświetlająca konsolę środkową.

Użytkownik "CUT"

[...]

Vectra C - pomarańczowa w lusterku

Data: 2010-06-07 12:20:18
Autor: .B:artek.
Lampka o¶wietlaj±ca konsolê ¶rodkow±.
W dniu 06-06-2010 12:42, CUT pisze:
W Mercedesach (nie wiem czy wszystkich, w C i E by³a) jest taka ma³a
lampka w lusterku która subtelnie o¶wietla konsole ¶rodkow±. Daje to
bardzo przyjemny efekt podczas jazdy noc±. Czy to rozwi±zane jest
stosowane w samochodach innych marek? (g³ównie chodzi mi o grupê VW)

Ma Alfa 159.

--
..B:artek.

Data: 2010-06-09 12:59:35
Autor: Karol Y
[...]

Ka¿dy samochód i pare kabli. A kolor ¶wiate³ek mo¿esz dobraæ sobie sam :-)

--
Mateusz Bogusz

Lampka oświetlająca konsolę środkową.