Lampka przednia Cateye hack mocowania

Data: 2011-04-04 08:06:05
Autor: Pr0NET
Lampka przednia Cateye hack mocowania
Mam problem z EL-135 dwa lata wytrzymała i połamał się język przy
lampce który trzyma ja na sankach ;). To pewnie znany problem bo jak
teraz patrz na to mocowanie to jest głupie, lampka wysuwa się w
dodatku do przodu przez co dwa razy glebowała. Myślałem żeby przykleić
może na stałe, z drugiej strony specjalnie zawsze ją zabierałem żeby
nikt nie zajumał.

Mam też tylne oświetlenie tej marki i wypadł włącznik, teraz używam
wykałaczki ;d. Badziewie straszne.

Przy okazji jakieś oświetlenie do 100 zł jest godny polecenia?

Data: 2011-04-04 13:40:50
Autor: mihau
On 4 Kwi, 17:06, Pr0NET <bol...@gmail.com> wrote:

Mam problem z EL-135 dwa lata wytrzymała i połamał się język przy
lampce który trzyma ja na sankach ;)

Może przewierć obudowę i przykręć śrubą?

Przy okazji jakieś oświetlenie do 100 zł jest godny polecenia?

Nowe EL-135? Teraz ma mocniejszą diodę.
Przepraszam, że brzmi jak reklama, ale to prawda. Ja mam model sprzed
pół roku, moja dziewczyna - najświeższy. I ten nowy świeci znacznie
mocniej.

--
mihau

Data: 2011-04-05 01:31:48
Autor: Pr0NET
On 4 Kwi, 22:40, mihau <michal.sala...@gmail.com> wrote:
> [...]

Przepraszam, że brzmi jak reklama, ale to prawda. Ja mam model sprzed
pół roku, moja dziewczyna - najświeższy. I ten nowy świeci znacznie

Sprzed dwóch lub trzech lat.

Uchwyt jest ok, złamał się element przy samej lampce ;/. Może nie
nadaję się do ciągłego wypinania lampki bo materiał nie wytrzymuje.

Data: 2011-04-04 20:22:20
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Pr0NET pisze:
[...]

Zależy ile daleś za lampkę, jak dużo to opłaci Ci się pewnie sam uchwyt kupić: http://www.krajek.pl/User.do?a=16&FIdProduktu=&FNazwaProduktu=cat&FOpisProduktu=&FKatalogProduktu=-1&FProducentProduktu=-1&FCenaOd=&FCenaDo=&FSortowanie=2&x=40&y=7

pozdr.
w.

Lampka przednia Cateye hack mocowania