Lampka przednia na dynamo.

Data: 2017-10-06 03:05:42
Autor: zbrochaty
Lampka przednia na dynamo.
Co możecie polecić w cenie do 100 PLN za zestaw przód/tył, podtrzymanie i czujnik?

Strasznie kombinujesz. Czujniki, podtrzymanie?

Kupiłem lampkę chińska za 30-35 zł w sklepie rowerowym za rogiem, b. podobna do tej:
https://s26.postimg

Do tego kupujesz bateryjną Walle 1 lub podobną za 40 zł. Tylna wymaga wymiany baterii raz albo dwa razy na rok. Przypinasz ją 4 trytytkami. Nie potrzebne potrzymanie, bo ma baterie. Nikt jej nie ukradnie, parkowałem rower na ulicy przez 7 miesięcy - nie zginęła.

Zasilanie tylko przedniej lampy z prądnicy daje to, ze napięcie jest minimalnie wyższe co powoduje, ze jadąc 3-4 kmh/h świeci b. jasno prawie bez migotania.
Przełącznik ustawiasz na ON i tak zostawiasz. Sa tez lampy bez wyłącznika - tańsze i lepsze bo jeden element mniej do zepsucia.
Jeździłem w lesie po zmroku i b. dobrze oświetla. Na co dzień mam ustawioną dokładnie równolegle do drogi, aby być maksymalnie widocznym...

Data: 2017-10-06 03:09:24
Autor: zbrochaty
Lampka przednia na dynamo.
Data: 2017-10-06 13:04:16
Autor: Andrzej W.
Lampka przednia na dynamo.
W dniu 2017-10-06 o 12:05, zbrochaty@gmail.com pisze:
Strasznie kombinujesz. Czujniki, podtrzymanie?

Podtrzymanie tylnej lampy jest moim zdaniem bardzo ważne, a czujnik oświetlenia w przedniej to wygoda.
Tylna lampka na baterię jest świetna pod warunkiem, że się ją włączy a potem wyłączy o czym niestety zdarza się zapominać.
Chcę to już zrobić tak by mieć spokój i nie musieć słuchać, że mej lepszej połówce jest za ciemno albo za niewygodnie.
Po prostu ma być P&P, wsiada i jedzie...

--
AWa.

Data: 2017-10-06 05:30:31
Autor: zbrochaty
Lampka przednia na dynamo.
[...]

Żaden czujnik nie włączy lampy gdy słonce nisko za plecami, a kierowcy pod światło cie nie widzą...
Żadna jedno-diodowa lampa tylna do prądnicy nie zwraca uwagi tak jak mocno-migająca.
A jak zapomni to co się stanie? Czasem rano w garażu wyłączam migającą lampkę, która migała przez cała noc, najwyżej zmienię baterię 3x w roku a nie dwa.

Chcę to już zrobić tak by mieć spokój i nie musieć słuchać,

Nieumiejętność włączenia tylnej lampki i gderanie.... brzmi to, jakby chodziło o teściową... :)
Wtedy oszczędź na lampkach i doradź czarne eleganckie ubranie :)

Data: 2017-10-06 08:53:56
Autor: przemek.jedrzejczak
Lampka przednia na dynamo.
Czujnik też mnie nie przekonuje ;-) mam zapięty przód i tył na stałe więc wsiadam i jadę nie zastanawiając się czy tył włączałem. Baterie w wallym (syn ma jakiegoś klona) to aaa i padną po 4 tygodniach a nie 4 miesiącach więc lepiej dodać mały sprytny sensor ruchu jak w B&M Ixon i wtedy może być bateryjka. Wally mocno daje jak świeci ale ten toplight tez dobrze odbija światło. Optymalnie to powinien być Wally z większą powierzchnią odblasku i czujnikiem ruchu ;-)

Data: 2017-10-06 12:26:45
Autor: zbrochaty
Lampka przednia na dynamo.
Czujnik też mnie nie przekonuje ;-) mam zapięty przód i tył na stałe więc wsiadam i jadę

lepiej dodać mały sprytny sensor

Optymalnie to powinien być Wally z większą powierzchnią odblasku i czujnikiem ruchu ;-)

Czyli czujnik - nie, a sensor (ruchu) - tak.
Z tym, że sensor to też czujnik :)

Data: 2017-10-06 17:24:42
Autor: ToMasz
Lampka przednia na dynamo.
W dniu 06.10.2017 o 14:30, zbrochaty@gmail.com pisze:
[...]

jeżeli koledzy Cię przekonali do lamp bez bajerków, to ja Ci mogę "załatwić":
axa sprint, za 40zł led
sigma vario za 30zł halogen
Spanninga microFF basic goldenline za 30zł halogen
Proszę o wybaczenie reklamy, ale nawet jeśli nie skorzystasz, to już wiesz jakie są ceny w tanim, stacjonarnym sklepie na śląsku
ToMasz

Lampka przednia na dynamo.