Lampka przednia na dynamo.

Data: 2017-10-06 21:55:34
Autor: Jacek
Lampka przednia na dynamo.
W dniu 06.10.2017 o 00:22, Andrzej W. pisze:
https://www.axel-sport.pl/lampka-rowerowa-przednia-2k-jy-7006.html
Ja kupiłem do roweru żony rok temu prawie identyczną, ale bez podtrzymania i bez automatu. Świeci fajnie, wiązka jest ukształtowana z sensem.
Poprzednio miała taką:
https://ctbike.pl/busch-muller-lumotec-lyt-plus-lampa-przednia.html
i ta nowa chińska świeci lepiej, mimo, że jest 4 x tańsza.
Jacek

Data: 2017-10-09 04:29:37
Autor: mmateusz
Lampka przednia na dynamo.
W dniu piątek, 6 października 2017 21:55:36 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
Ja kupiłem do roweru żony rok temu prawie identyczną, ale bez podtrzymania i bez automatu. Świeci fajnie, wiązka jest ukształtowana z sensem.

a jak to sie ma do zwykłej halogenowej lampki zasilanej na dynamo 3W ?
--
mm

Data: 2017-10-10 21:08:34
Autor: Jacek
Lampka przednia na dynamo.
W dniu 09.10.2017 o 13:29, mmateusz pisze:

a jak to sie ma do zwykłej halogenowej lampki zasilanej na dynamo 3W ?
Nie mam porównania do takiej lampki. Mogę porównać do halogenowej na 2 baterie R20 i z żarówką 2,8V, która świeci podobnie jasno, ale daje światło typowo żarówkowe, nie takie niebieskie, jak ta LEDowa
Jacek

Lampka przednia na dynamo.