Lampka przednia rowerowa

Data: 2015-11-12 08:14:14
Autor: mbut
Lampka przednia rowerowa
Witam wszystkich koleżanek i kolegów
Do tej pory używałem lampkę typu RHL-11, ale juz poszła na emeryturę, więc bardzo proszę o info na ten temat. Na sieci jest tak duży wybór, że trudno na coś ciekawego trafić. Obecnie szybko ciemnieje to czasami wyskakuję trochę po mieście rozprostować gnaty:). Cena do 100zł
pozdr

Data: 2015-11-12 15:07:00
Autor: Andrzej Ozieblo
Lampka przednia rowerowa
W dniu 2015-11-12 o 08:14, mbut pisze:

[...]

A wiecej nie mozesz/chcesz wydac? Polecam Mactronic Voyager, niestety najtaniej 180 zl. Poczytaj moja opinie na ceneo.

Data: 2015-11-12 18:27:30
Autor: Piotr Rogoza
Lampka przednia rowerowa
Dnia Thu, 12 Nov 2015 08:14:14 +0100, mbut napisał(a):

[...]

A jakie wymagania np. względem zasilania? Bo jak dla mnie to główny podział. Na miasto kupuje Sigmy, ale mam też MagicShine z osobnym akumulatorem.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-11-20 12:13:37
Autor: Pszemol
Lampka przednia rowerowa
"mbut" <mbut@wp.pl> wrote in message news:n21e85$aqu$1speranza.aioe.org...
[...]

Ja używam lampkę Cygolite Metro 400 lub 500, nie pamiętam.
400 lumenów ciągłego światła, 500 lumentów przy błyskach.
Oświetla drogę wyśmienicie, widać w nocy wszystkie wertepy
i dziury w asfalcie - polecam. Co mi się w niej podoba, że ma
wbudowany akumulator Litowy, ładowany z USB, więc nie ma
żadnych bateryjek ze sprężynkami i obruszającymi się i potem
niekontaktującymi frustrująco :-) Cena ciut większa niż 100zł,
ale może dorwiesz za 100zł używaną na eBay/Allegro.

Data: 2015-11-21 09:51:57
Autor: Crimi
Lampka przednia rowerowa
W dniu 2015-11-20 o 19:13, Pszemol pisze:
więc nie ma
żadnych bateryjek ze sprężynkami i obruszającymi się i potem
niekontaktującymi frustrująco :-) Cena ciut większa n

   Ile cykli Å‚adowaÅ„ to to ma do przeżycia ?

Data: 2015-11-21 12:28:13
Autor: Pszemol
Lampka przednia rowerowa
"Crimi" <robertsad@wp.pl> wrote in message news:n2pbbm$nc7$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2015-11-20 o 19:13, Pszemol pisze:
więc nie ma
żadnych bateryjek ze sprężynkami i obruszającymi się i potem
niekontaktującymi frustrująco :-) Cena ciut większa n

Jaki dzis kurs dolara? Ile złotówek to 38 USD?
http://www.amazon.com/dp/B00LXTOT6I/ref=dra_a_rv_ff_fx_xx_P2000_1000

  Ile cykli Å‚adowaÅ„ to to ma do przeżycia ?

Pewnie tyle samo co każda inna litowo-jonowa.
A potem, za kilka-kilkanaście lat kupisz sobie nową.

Data: 2015-11-22 02:30:32
Autor: tadeklodz
Lampka przednia rowerowa
W dniu sobota, 21 listopada 2015 19:28:10 UTC+1 u¿ytkownik Pszemol napisa³:

Data: 2015-11-22 17:29:41
Autor: Pszemol
Lampka przednia rowerowa
<tadeklodz@poczta.onet.pl> wrote in message news:8150abb6-5252-4079-ab76-a9aa5049854agooglegroups.com...
> [...]

http://www.amazon.com/dp/B00LXTOT6I/ref=dra_a_rv_ff_fx_xx_P2000_1000

>licz 4 z³ za $ ale musisz doliczyæ koszt przelewu a jest on znaczny

Nie przyjmuje amazon naszych polskich kart bankowych??
Paypala te¿ nie?

Data: 2015-11-24 00:44:11
Autor: tadeklodz
Lampka przednia rowerowa
W dniu poniedzia³ek, 23 listopada 2015 00:29:36 UTC+1 u¿ytkownik Pszemol napisa³:
> [...]
> W dniu sobota, 21 listopada 2015 19:28:10 UTC+1 u¿ytkownik Pszemol > napisa³:

Nie przyjmuje amazon naszych polskich kart bankowych??

Paypal jest do¶æ drogi. Przeliczaj± po niekrzystnym kursie

Data: 2015-11-24 12:02:19
Autor: JDX
Lampka przednia rowerowa
On 2015-11-24 09:44, tadeklodz@poczta.onet.pl wrote:
[...]
Paypal jest do¶æ drogi. Przeliczaj± po niekrzystnym kursie
Nigdy mi nawet do g³owy nie przysz³o, aby sprawdzaæ "drogo¶æ" PayPal-a,
ale na pewno jest tañszy od przelewu. :-D Poza tym w sam raz w przypadku
Amazona mo¿na bez obaw zap³aciæ kart± bez korzystania z us³ug po¶redników.

Data: 2015-11-24 19:15:45
Autor: Ghost
Lampka przednia rowerowa

U¿ytkownik "JDX"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:565443c2$0$685$65785112@news.neostrada.pl...

On 2015-11-24 09:44, tadeklodz@poczta.onet.pl wrote:
[...]
[...]

Oczywi¶cie, nawet nie wiedzia³em, ze mo¿na paypalem na amazonie. K³opot jedynie w tym, ze pszemol proponuje lampkê za prawie 70 dolców gdy pytanie jest do 100pln.

Data: 2015-11-22 17:32:56
Autor: Ghost
Lampka przednia rowerowa

Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n2qcva$76l$1@dont-email.me...

[...]

Ja tu widze prawie $70.

Data: 2015-11-24 11:45:01
Autor: Andrzej Ozieblo
Lampka przednia rowerowa
W dniu 2015-11-20 o 19:13, Pszemol pisze:

Ja używam lampkę Cygolite Metro 400 lub 500, nie pamiętam.
400 lumenów ciągłego światła, 500 lumentów przy błyskach.

To prawdopodobnie to samo co popularny w Polsce Mactronic Noise 500. Rozni sie nazwa. Uzywam takiej w slabszej wersji Noise 300. W srodku jest typowe ogniwo 18650, niestety zaklejone w teoretycznie niezrozbieralnej kapsule. Nie da sie latwo dokupic ekstra ogniwa, chyba ze w komplecie i oczywiscie 2-krotnie drozej. Mozna to ladowac bez konca. U mnie od kilku dobrych lat bez oznak zuzycia.

Mimo wszystko sadze, ze model Mactronic Voyager jest lepszy, bo lepiej dostosowany do roweru (swiatlo odbijane jest od specjalnie ustawionego odblysnika). Tylko 200 lm, ale lepiej wykorzystane.

Data: 2015-11-25 07:39:10
Autor: Pszemol
Lampka przednia rowerowa
"mbut" <mbut@wp.pl> wrote in message news:n33m3o$h4v$1speranza.aioe.org...
W koncu kupiłem
MacTronic Bike Pro Scream 02 A30011
równomierny strumień światła
focus, solidny zaczep na kierownicÄ™
wyłącznik taktyczny,

Co to jest wyłącznik taktyczny?

obudowa z aluminium lotniczego

:-)

zasilanie : 3 x R03 / AAA (w komplecie)

Jak długo pracuje na tych 3 mini-paluszkach?

4 tryby pracy : 100%, 50%, 10%, stroboskop
400 lumenów

Co robi jak się baterie kończą?
Czy świeci cały czas te 50% i po prostu gaśnie?