Lampka rowerowa a rdza na mocowaniu

Data: 2010-10-13 14:11:13
Autor: Raist
Lampka rowerowa a rdza na mocowaniu
Użytkownik "Pawel Ratajczak" <10swen@pratajczak.pl> napisał w wiadomości news:i94741$pe9$1news2.ipartners.pl...
 Przy Å›ciÄ…ganiu uchwytu z roweru
wyszedł 2 problem - gwint śruby w mocowaniu oraz nakrętka są
pordzewiałe, co sprawiło sporą trudność z demontażem.

tzn jaka byla trudność z demontażem?
widzę tam wygodny uchwyt do odkręcania, nie dało się tego ruszyć od rdzy?

Raist

Data: 2010-10-13 15:08:50
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2010-10-13 14:11, Raist pisze:
tzn jaka byla trudność z demontażem?
widzę tam wygodny uchwyt do odkręcania, nie dało się tego ruszyć od rdzy?

Było tak zażarte, że musiałem użyć wkrętaka zamiast pokrętła jakie ma
lampka a i tak nieźle się namęczyłem z odkręceniem.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-10-13 13:13:45
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-10-13, Pawel Ratajczak wrote:
[...]

Różni producenci potrafią takie chałtury poodstawiać - Topeak potrafi
dać absolutnie beznadziejne śruby do niby solidnych turystycznych
ustrojstw (rdzewiejące i z upośledzonym gniazdem imbusa tylko na
krawędzi), Zefal daje zwykłe rdzewiejące śruby do lusterek (co
spowodowało, że jak chciałem po miesiącu ruszyć lusterko, to musiałem
spiłować 2-3 mm plastiku, żeby dobrać się kombinerkami do nasady śruby
idiotycznie klinującej się w mięciutkim plastiku.

Tak to już bywa. Warto zaopatrzyć się w kilogram śrubek nierdzewnych w
metalowym i wymieniać w czymkolwiek, co się kupi.

Data: 2010-10-13 15:44:05
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2010-10-13 15:13, Jan Srzednicki pisze:
Warto zaopatrzyć się w kilogram śrubek nierdzewnych w
metalowym i wymieniać w czymkolwiek, co się kupi.

heh to pewnie jest jakieÅ› rozwiÄ…zanie ;-)

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Lampka rowerowa a rdza na mocowaniu