Lampka się ze mną droczy

Data: 2009-10-23 07:51:55
Autor: Stefandora
Lampka się ze mną droczy
Panie i Panowie,

na początku roku kupiłam sobie tylną lampkę Cateye TL-LD150. Całkiem
niedawno pojawił się problem. Lampka jest na dwie baterie i teraz
uwaga: wkładam jedną baterię - ciemno (wiadomo), wkładam drugą baterię
i lampka zaczyna świecić... przez dwie sekundy. To nie jest kwestia
baterii, bo testowałam nowsze i starsze. Po dwóch sekundach przestaje
świecić, zaczyna ponownie gdy znowu wyjmę i włożę baterię.

Jest to jakiś rozpoznawalny problem czy dać sobie spokój i kupić nową
(lampka kosztowała około 40-50pln).

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-23 08:34:11
Autor: Michał Wolff
Lampka się ze mną droczy
On 23 Paź, 16:51, Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:
[...]

Tego typu problemu nie miałem, ale generalnie ta lampka to straszny
szmelc. Używałem dwóch - i w obu po 2-3 miesiącach używania urywał się
włącznik, strasznie tandetnie rozwiązany - taki cienki bolec, prędzej
czy później pewnie wytnie Ci ten sam numer, więc lepiej kupić coś
innego. Starsza wersja tej lampki TL-LD 130 była zdecydowanie lepsza,
ale nie byłem w stanie jej już dostać i kupiłem w końcu lampkę Smarta,
taki model:
http://allegro.pl/item791492563_okazja_lampka_smart_do_600m_abp.html

Ponad dwa razy tańsza - a zwyczajnie lepsza, normalny włącznik,
zdecydowanie mocniejsza. Jej mocniejszy brat Smart SuperFlash jest
obecnie chyba najmocniejszą tylną lampką na rynku:
http://allegro.pl/item791494833_rewelacyjna_lampka_smart_superflash_3_diody_abp.html
Mocniejszy od najsilniejszego CatEye TL-LD 1000, a tańszy chyba trzy
razy
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-10-23 15:38:56
Autor: Jan Srzednicki
Lampka się ze mną droczy
On 2009-10-23, Michał Wolff wrote:

[...]

Ponoć Blackburn Mars 3.0 jest już ciutkę lepszy od stareńkiego w końcu
Superflasha.

Data: 2009-10-23 08:46:32
Autor: Michał Wolff
Lampka się ze mną droczy
On 23 Paź, 17:38, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

Ponoć Blackburn Mars 3.0 jest już ciutkę lepszy od stareńkiego w końcu
Superflasha.

Możliwe, ale pewnie tańszy nie będzie. W każdym razie już i ten zwykły
Smart daje wystarczające światło do jazdy nocą, SuperFlash wręcz
doskonałe
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-10-23 20:01:59
Autor: Niewe
Lampka się ze mną droczy
Jan Srzednicki pisze:
Ponoć Blackburn Mars 3.0 jest już ciutkę lepszy od stareńkiego w końcu
Superflasha.

Jest coś mocniejszego od SuperFlasha?
Jestem w szoku.

Data: 2009-10-23 20:56:02
Autor: stefandora
Lampka się ze mną droczy
Niewe wrote:
Jan Srzednicki pisze:
Ponoć Blackburn Mars 3.0 jest już ciutkę lepszy od stareńkiego w końcu
Superflasha.

Jest coś mocniejszego od SuperFlasha?
Jestem w szoku.

Nie wiem jak tenj superflash, ale blackburn ma fajne diody boczne. Na tył czerwone, na boki pomarańczowe światło. Nie jest przyjemnie za nim jechać.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-23 21:25:13
Autor: Niewe
Lampka się ze mną droczy
stefandora pisze:
Nie wiem jak tenj superflash, ale blackburn ma fajne diody boczne. Na tył czerwone, na boki pomarańczowe światło. Nie jest przyjemnie za nim jechać.
Koledzy za Smartem też psioczą :-)
Ale fakt, że bocznych diód nie ma.

Data: 2009-10-28 18:56:43
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Lampka się ze mną droczy
stefandora bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Nie wiem jak tenj superflash, ale blackburn ma fajne diody boczne. Na tył czerwone, na boki pomarańczowe światło. Nie jest przyjemnie za nim jechać.

No to zostaje Ci tzw. zamek - jechać na końcu ekipy. --

Data: 2009-10-28 22:52:46
Autor: stefandora
Lampka się ze mną droczy
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

To tak informacyjnie, zazwyczaj nie jeżdżę z tyłu ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-29 10:26:26
Autor: Coaster
Lampka się ze mną droczy
stefandora wrote:
[...]

O, a kiedy jedziesz niezwyczajnie? ;-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-10-24 08:27:40
Autor: Wojtek Paszkowski
Lampka się ze mną droczy
"Niewe" <niewe@beztegoitamtegoo2.pl> wrote in message news:hbsr2o$tm6$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Jan Srzednicki pisze:
Ponoć Blackburn Mars 3.0 jest już ciutkę lepszy od stareńkiego w końcu
Superflasha.
Jest coś mocniejszego od SuperFlasha?

może nie mocniejszego, ale przynajmniej porównywalnego. Od dłuższego czasu w SR-ach na mojej wsi można dostać coś takiego:

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=42479

Taki Superflash, tyle że poziomy. I dodatkowe diody chyba właśnie świecą na boki. Cena zbliżona.
A że Superflash świeci mocno kierunkowo - może to i lepiej? Przez to jest lepiej widoczny z dużej odległości, a mniej uciążliwy z bliska (gdy i tak go dobrze widać).

Tak jeszcze a'propos wykoniania superflasza: mam toto "od zarania dziejów" (pozdrowienia dla geosa) i jak na razie, odpukać, bezproblemowo. A przejeździł bez liku kilometrów, głównie w terenie, zazwyczaj będąc zamocowanym na rowerze. Może m.in. dzięki temu, że niemal zawsze był osłonięty błotnikiem i nie zaliczał prysznicy błotnych? Tak czy inaczej, jeśli planuję jakiś wypad poza miasto z możliwym powrotem nocą, zabieram zazwyczaj zapasową lampkę (hehe, to może dodatkowa przyczyna, złośliwość rzeczy martwych ma ograniczone pole do popisu).

Do tego typu lampek polecam też od razu akumulatorki - baterie zużywają się jednak bardzo szybko, zwłaszcza jak się jeździ na trybie ciągłym (a przy jeździe w kupie czy ścieżkami przy tej lampce to często konieczne).

pozdr

Data: 2009-10-23 20:54:25
Autor: stefandora
Lampka się ze mną droczy
Jan Srzednicki wrote:
On 2009-10-23, Michał Wolff wrote:

[...]

Ma Maciek. Jeżeli będę kupować nową, to właśnie chyba Marsa 3.0. Sprawdziłam nowszy model 4.0 i już nie wygląda tak dobrze jak poprzednik, a recenzje potwierdzają pierwsze wrażenie.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-24 22:47:49
Autor: Ryszard Mikke
Lampka się ze mną droczy
stefandora <stefandora@onet.eu> napisał(a):
Jan Srzednicki wrote:

> [...]

Ma Maciek. Jeżeli będę kupować nową, to właśnie chyba Marsa 3.0. Sprawdziłam nowszy model 4.0 i już nie wygląda tak dobrze jak poprzednik, a recenzje potwierdzają pierwsze wrażenie.

3.0 na pewno nie jest mocniejszy, sprawdzaliśmy z Frankie'm
(apostrof celwy).

rmikke

Data: 2009-10-25 00:51:38
Autor: stefandora
Lampka się ze mną droczy
Ryszard Mikke wrote:
[...]

Ok, moc mocą, ale widoczność? Na zdjęciach wygląda na mniejszą i bardziej zabudowaną.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-24 22:56:03
Autor: Ryszard Mikke
Lampka się ze mną droczy
Ryszard Mikke wrote:
> stefandora <stefandora@onet.eu> napisał(a): >> Ma Maciek. Jeżeli będę kupować nową, to właśnie chyba Marsa 3.0. >> Sprawdziłam nowszy model 4.0 i już nie wygląda tak dobrze jak >> poprzednik, a recenzje potwierdzają pierwsze wrażenie.
> (apostrof celwy).

Ok, moc mocą, ale widoczność? Na zdjęciach wygląda na mniejszą i bardziej zabudowaną.

My sprawdzaliśmy widoczność, frankie nawet z tego stronkę
zrobił ze zdjęciami, ale zdaje się, że już jej nie ma.

rmikke

Data: 2009-10-23 21:58:22
Autor: Dominik Mirowski
Lampka się ze mną droczy
Jan Srzednicki wyklepał(a) :

Ponoć Blackburn Mars 3.0 jest już ciutkę lepszy od stareńkiego w końcu
Superflasha.

Mocniejszy nie jest, porĂłwnywalny z SuperF jest Mars 4.0 - ta sama moc w sumie :)  tylko dodatkowe ledy po bokach.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-10-23 22:00:10
Autor: stefandora
Lampka się ze mną droczy
Dominik Mirowski wrote:
Jan Srzednicki wyklepał(a) :

Ponoć Blackburn Mars 3.0 jest już ciutkę lepszy od stareńkiego w końcu
Superflasha.

Mocniejszy nie jest, porównywalny z SuperF jest Mars 4.0 - ta sama moc w sumie :)  tylko dodatkowe ledy po bokach.

No ale jak patrzyłam na foty to 4 wygląda na mniejszą i bardziej zabudowaną niż 3.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-24 00:49:53
Autor: Jan Srzednicki
Lampka się ze mną droczy
On 2009-10-23, Dominik Mirowski wrote:
Jan Srzednicki wyklepał(a) :

[...]

Faktycznie, chodziło mi o Mars 4.0, przepraszam.

Data: 2009-10-24 08:05:41
Autor: Niewe
Lampka się ze mną droczy
Dominik Mirowski pisze:
Jan Srzednicki wyklepał(a) :

[...]

Uff :-)

Data: 2009-10-29 12:55:19
Autor: cynamoon
Lampka się ze mną droczy
Ponoć Blackburn Mars 3.0 jest już ciutkę lepszy od stareńkiego w końcu
Superflasha.

Mars 3.0 nie jest zły ale ma strasznie kiepski włącznik, nie da się go wymacać w czasie jazdy.
Wyskakujesz z lasu na szosę i musisz stanąć, skupić wzrok na lampce, ponaciskać z raz albo i więcej razy zanim utrafisz w punkt...
w przypadku chłodnej pory roku i rękawic z palcami to już w ogóle beznadzieja jest.
Z wyłączaniem tego ustrojstwa jest podobnie.
Marek
PS. manualnie jestem sprawny ponad średnią krajową, tak tylko informuję gdyby ktoś miał uwagi na ten temat ;-) --

Data: 2009-10-29 05:15:12
Autor: Stefandora
Lampka siÄ ze mnÄ droczy
On 29 Paź, 12:55, "cynamoon" <pul...@poczta.onet.pl> wrote:

Wyskakujesz z lasu na szosę i musisz stanąć, skupić wzrok na lampce,

[ciach]

PS. manualnie jestem sprawny ponad średnią krajową, tak tylko informuję gdyby
ktoś miał uwagi na ten temat ;-)

A wzrok? :p

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-29 13:26:15
Autor: cynamoon
Lampka siÄ ze mnÄ droczy
> [...]

[ciach]

> PS. manualnie jestem sprawny ponad średnią krajową, tak tylko informuję

A wzrok? :p
no z tym to gorzej jest ale ślepy jak kret wszak nie jestem :P
i z innymi lampkami nie miałem takich problemów...miałem inne
Marek --

Data: 2009-10-29 05:29:33
Autor: Stefandora
Lampka siÄ ze mnÄ droczy
On 29 Paź, 13:26, "cynamoon" <pulserWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> A wzrok? :p

no z tym to gorzej jest ale ślepy jak kret wszak nie jestem :P
i z innymi lampkami nie miałem takich problemów...miałem inne
Marek

A ja dzisiaj otrzymałam kolejny dowód na to, że ta lampka faktycznie
się ze mną droczy. Dzisiaj rano, po przebudzeniu, w drodze do... a nie
ważne, w każdym razie leżała na półce i mrugała, złośliwa bestia.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-29 13:41:26
Autor: cynamoon
Lampka siÄ ze mnÄ droczy
A ja dzisiaj otrzymałam kolejny dowód na to, że ta lampka faktycznie
się ze mną droczy. Dzisiaj rano, po przebudzeniu, w drodze do... a nie
ważne, w każdym razie leżała na półce i mrugała, złośliwa bestia.

może wilgoci trochę złapała? ostatnio dość mokro było!
otwórz, wysusz może to pomoże...chociaż do następnego deszczu ;-)
Marek

Data: 2009-10-29 05:51:15
Autor: Stefandora
Lampka siÄ ze mnÄ droczy
On 29 Paź, 13:41, "cynamoon" <pulserWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

może wilgoci trochę złapała? ostatnio dość mokro było!
otwórz, wysusz może to pomoże...chociaż do następnego deszczu ;-)

O, to już ją dyskwalifikuje... w trakcie jazdy się wyłączy bez mojej
wiedzy i może być nieciekawie...

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-29 14:20:08
Autor: Coaster
Lampka siÄ ze mnÄ droczy
Stefandora wrote:
[...]

Wez ze soba trzy. ;-)

Data: 2009-10-29 13:44:01
Autor: Coaster
Lampka siÄ ze mnÄ droczy
Stefandora wrote:
[...]

Hmm, a w drodze z... tez mrugala? ;-)

Data: 2009-10-29 05:54:59
Autor: Stefandora
Lampka siÄ ze mnÄ droczy
On 29 Paź, 13:44, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:
> [...]
> się ze mną droczy. Dzisiaj rano, po przebudzeniu, w drodze do... a nie
> ważne, w każdym razie leżała na półce i mrugała, złośliwa bestia.

No, nie :) Zabrałam ją do...., a tam mam specjalny wihajster, za
pomocą którego ją wyłączyłam. A wihajster, bo jak wspomniałam, ten
dings do włączania i wyłączania się starł...

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-29 14:34:45
Autor: Coaster
Lampka siÄ ze mnÄ droczy
Stefandora wrote:
[...]

Czy to znaczy, ze wihajster masz stacjonarny i tylko w... mozesz wlaczyc/wylaczc lampke? ;-)

A wihajster, bo jak wspomniałam, ten
dings do włączania i wyłączania się starł...

Mozna by pewnie zastapic dinks prostym wylacznikiem...

Data: 2009-10-29 07:08:53
Autor: Stefandora
Lampka siÄ ze mnÄ droczy
On 29 Paź, 14:34, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:
> [...]
> pomocą którego ją wyłączyłam.

Czy to znaczy, ze wihajster masz stacjonarny i tylko w... mozesz

W warunkach domowych jest najbardziej poręczny.

> A wihajster, bo jak wspomniałam, ten
> dings do włączania i wyłączania się starł...

Mozna by pewnie zastapic dinks prostym wylacznikiem...

Taaa, to nie jest takie proste, bo po tym dingsie ostał się jeno
dołek. Już obmyśliłam parę projektów, na razie jeżdżę z agrafką
zapiętą w rękawie :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-29 14:12:13
Autor: Wojtek Paszkowski
Lampka siÄ ze mnÄ droczy

"Stefandora" <stefandora@gmail.com> wrote in message news:12adfff2-4b5e-4328-a532-448ec950492ff16g2000yqm.googlegroups.com...

A ja dzisiaj otrzymałam kolejny dowód na to, że ta lampka faktycznie
się ze mną droczy. Dzisiaj rano, po przebudzeniu, w drodze do... a nie
ważne, w każdym razie leżała na półce i mrugała, złośliwa bestia.

eee, ciesz się, że to tylko lampka, a nie hamulec....

Akurat rozdział o złośliwej naturze lampek i innego szpeju rowerowego z pewnej bardzo życiowej książki figuruje na OZSR, możesz sobie ku pokrzepieniu poczytać (choć oryginał lepszy):

http://www.ii.uj.edu.pl/~zbooy/polish/jerome.html

pozdr

Data: 2009-10-29 15:05:15
Autor: Coaster
Lampka siÄ ze mnÄ droczy
Wojtek Paszkowski wrote:

"Stefandora" <stefandora@gmail.com> wrote in message news:12adfff2-4b5e-4328-a532-448ec950492ff16g2000yqm.googlegroups.com...

A ja dzisiaj otrzymałam kolejny dowód na to, że ta lampka [...] leżała na półce i mrugała, złośliwa bestia.

eee, ciesz się, że to tylko lampka, a nie hamulec....

Faktycznie, mrugajacy hamulec lezacy na polce to znak, ze nalezy brac nogi za pas i uciekac gdzie pieprz rosnie ;-)

Data: 2009-10-23 19:14:55
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Lampka się ze mną droczy
Dnia 23.10.2009 17:34 użytkownik Michał Wolff napisał :
[...]

Tylko z SuperFlashem trzeba uważać, bo nie jest taki idealny. Fakt, że świeci fantastycznie, ale wykonanie jest już średnie. Po pierwsze przemaka jeśli porządnie ją oblać, po drugie obudowa potrafi się rozpaść i po lampce (gubimy ją gdzieś w trasie), po trzecie cieniutki plastik nad włącznikiem potrafi pęknąć od zwykłego przyciśnięcia. Widać zatem na czym zbili cenę.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-24 19:13:29
Autor: Fabian
Lampka się ze mną droczy
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
[...]

Ja niestety zgubiłem w ten sposób jednego superflasha w czwartek wracając z pracy, a drugiego następnego dnia jadąc do pracy :/ I coś takiego po 2 latach jeżdżenia z jedną nich codziennie do pracy :/

Fabian.

Data: 2009-10-24 22:53:46
Autor: Ryszard Mikke
Lampka się ze mną droczy
Mikołaj \Miki\ Menke <miki@menek.one.pl> napisał(a):
> [...]

Tylko z SuperFlashem trzeba uważać, bo nie jest taki idealny. Fakt, że świeci fantastycznie, ale wykonanie jest już średnie. Po pierwsze przemaka jeśli porządnie ją oblać, po drugie obudowa potrafi się rozpaść i po lampce (gubimy ją gdzieś w trasie), po trzecie cieniutki plastik nad włącznikiem potrafi pęknąć od zwykłego przyciśnięcia. Widać zatem na czym zbili cenę.

Nie wiem, co z nimi robisz. Kupiłem łącznie 10 sztuk, są u rodziny i znajomych. Jedyne co mogę potwierdzić: tak, potrafi odpaść przy uderzeniu
z boku. Moje własne egzemplarze przeżyły parę niezłych ulew (i nie są schowane pod siodełkiem) i zalania przez przejeżdżające autobusy.
Nieraz też zapalałem i gasiłem w grubych rękawiczkach, więc niezbyt delikatnie.

rmikke

Data: 2009-10-25 11:32:12
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Lampka się ze mną droczy
Dnia 25.10.2009 00:53 użytkownik Ryszard Mikke napisał :
[...]

W czasie jazdy nigdy mi nie przemokła, ale jak płukałem pod kranem, to w środku potem było parę kropel wody.

Nieraz też zapalałem i gasiłem w grubych rękawiczkach, więc niezbyt delikatnie.

Właśnie dlatego nie strzelił ten plastik, spróbuj nacisnąć bardziej punktowo paznokciem.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-25 23:27:48
Autor: Ryszard Mikke
Lampka się ze mną droczy
> [...]

W czasie jazdy nigdy mi nie przemokła, ale jak płukałem pod kranem, to w środku potem było parę kropel wody.

Hmmm... WYDAJE mi się, że raz płukałem i nic. Ale zwykle
po prostu ścierałem błoto paluchem według starej zasady
"jak się zasuszy, to się wykruszy". Wykrusza się idealnie,
nawet z tego dołka w samym środku.

> Nieraz też zapalałem i gasiłem w grubych rękawiczkach, więc niezbyt delikatni
e.

Właśnie dlatego nie strzelił ten plastik, spróbuj nacisnąć bardziej punktowo paznokciem.

Ale... po co? Lampka świetnie się włącza i wyłącza palcem,
jakoś nigdy nie czułem potrzeby mocowania się z nią...

rmikke

Data: 2009-10-26 09:23:41
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Lampka się ze mną droczy
Dnia 26.10.2009 00:27 użytkownik Ryszard Mikke napisał :
[...]

Wcale się nie mocowałem, zupełnie przypadkowo włączyłem paznokciem.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-25 13:19:25
Autor: artek
Lampka się ze mną droczy
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

mój superflash też się na lekkich wybojach rozpadł i zgubił. założyłem więc nieśmiertelnego cateya tl-ld-500r. nie tak mocny jak supeflash, ale pewny i z odblaskiem.

btw na rynku pojawiła się lampka niezwykle podobna do Superflasha, a firmowana przez authora:

http://www.krajek.pl/User.do?a=8&p=KrajekW956&k=16&v=k

--
artek

Data: 2009-10-25 14:05:39
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Lampka się ze mną droczy
Dnia 25.10.2009 13:19 użytkownik artek napisał :
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

Ja się zabezpieczyłem i zakleiłem SuperFlasha taśmą dookoła.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-23 20:52:32
Autor: stefandora
Lampka się ze mną droczy
Michał Wolff wrote:
On 23 Paź, 16:51, Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:
na początku roku kupiłam sobie tylną lampkę Cateye TL-LD150.

ta lampka to straszny
szmelc.

Fakt.

po 2-3 miesiącach używania urywał się
włącznik, strasznie tandetnie rozwiązany - taki cienki bolec, prędzej
czy później pewnie wytnie Ci ten sam numer

Już wyciął, mniejwięcej po tym samym czasie.

http://allegro.pl/item791492563_okazja_lampka_smart_do_600m_abp.html
Ponad dwa razy tańsza - a zwyczajnie lepsza, normalny włącznik,
zdecydowanie mocniejsza.

Rozpatrzę. Dzięki.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-25 05:47:47
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Lampka się ze mną droczy
On 23 Paź, 16:34, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
> [...]

innego. Starsza wersja tej lampki TL-LD 130 była zdecydowanie lepsza,
ale nie byłem w stanie jej już dostać i kupiłem w końcu lampkę Smarta,
Mam TL-LD130 i to jest dokładnie ta sama obudowa co w 150.
Z mojej jestem bardzo zadowolony (coś ponad rok ma), często otwierana
(dzieli się bateriami z mp3) i używana.
A w LD120 poszedł mały duperelek, mniej więcej po takim czasie jak mam
teraz 130... lutownica w dłoń i działa dalej:)

Data: 2009-10-23 08:37:34
Autor: Michał Wolff
Lampka się ze mną droczy
A sorki pokręciłem numerację. Ja używałem TL-LD130, a starsza wersja
tej lampki to TL-LD120. Ale "150" od "130" to się różni chyba jedynie
ilością diód - 5 zamiast 3, reszta konstrukcji ta sama, więc to co
napisałem powinno być dalej aktualne
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-10-23 22:28:18
Autor: Titus Atomicus
Lampka się ze mną droczy
In article <1c05c092-5314-4f43-9383-5a4d5ece5871@m20g2000vbp.googlegroups.com>,
[...]

Jakies zwarcie. A gwarancja albo rekojmia?

TA

Data: 2009-10-24 11:27:08
Autor: Budzik
Lampka się ze mną droczy
Osobnik posiadający mail stefandora@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

reklamowac u sprzedawcy obecna.

"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2009-10-24 14:23:13
Autor: stefandora
Lampka się ze mną droczy
Budzik wrote:
(lampka kosztowała około 40-50pln).

reklamowac u sprzedawcy obecna.

Niestety, nie mam rachunku.... :(

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-24 15:27:09
Autor: Budzik
Lampka się ze mną droczy
Osobnik posiadający mail stefandora@onet.eu napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

(lampka kosztowała około 40-50pln).

reklamowac u sprzedawcy obecna.

Niestety, nie mam rachunku.... :(

i zadnego innego sposobu zeby udowodnic,ze to u tego sprzedawcy było kupione? Jakis wydruk z aukcji allegro czy tym podobne?

"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
siedzieć i przyglądać się jej."   Jerome K. Jerome

Data: 2009-10-24 17:29:48
Autor: stefandora
Lampka się ze mną droczy
Budzik wrote:

> [...]

i zadnego innego sposobu zeby udowodnic,ze to u tego sprzedawcy było kupione? Jakis wydruk z aukcji allegro czy tym podobne?

Sklep stacjonarny, płatność gotówką.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-24 18:42:06
Autor: Budzik
Lampka się ze mną droczy

> [...]

i zadnego innego sposobu zeby udowodnic,ze to u tego sprzedawcy było kupione? Jakis wydruk z aukcji allegro czy tym podobne?

no to dupa.

"Nic na to nie można poradzić. To byłby
dobry tytuł do historii mojego życia."  Irwin Shaw

Data: 2009-10-25 13:47:46
Autor: MichałG
Lampka się ze mną droczy
stefandora pisze:
Budzik wrote:

> [...]

i zadnego innego sposobu zeby udowodnic,ze to u tego sprzedawcy było kupione? Jakis wydruk z aukcji allegro czy tym podobne?

płac kartą .....
M.

Data: 2009-10-25 16:57:08
Autor: Budzik
Lampka się ze mną droczy
Osobnik posiadający mail grodmich@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]

i zadnego innego sposobu zeby udowodnic,ze to u tego sprzedawcy było kupione? Jakis wydruk z aukcji allegro czy tym podobne?

albo brak fakture.

"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
wyrosną starzy, wkurwieni..?"  J. Kofta

Data: 2009-10-25 20:23:15
Autor: stefandora
Lampka się ze mną droczy
Budzik wrote:

> [...]

i zadnego innego sposobu zeby udowodnic,ze to u tego sprzedawcy było kupione? Jakis wydruk z aukcji allegro czy tym podobne?

Paragonu nie potrafię dochować, to myślisz, że z fakturą pójdzie mi lepiej? :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-25 22:27:09
Autor: Budzik
Lampka się ze mną droczy
Osobnik posiadający mail stefandora@onet.eu napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

albo brak fakture.

Paragonu nie potrafię dochować, to myślisz, że z fakturą pójdzie mi lepiej? :)

z faktura jest tak fajnie, ze nie trzeba jej trzymac.
Zawsze przeciez masz prawo poprosic o duplikat. :)

"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
a każdy geniusz dzieckiem."  Artur Schopenhauer

Data: 2009-10-25 23:30:20
Autor: stefandora
Lampka się ze mną droczy
Budzik wrote:
[...]

O w mordę, tak przez pięć lat?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-25 22:57:06
Autor: Budzik
Lampka się ze mną droczy
[...]

a dlaczego 5?
Tyle jest gwarancji na te lampke? --
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.
Frank Herbert

Data: 2009-10-25 23:58:52
Autor: stefandora
Lampka się ze mną droczy
Budzik wrote:
[...]

Eh, nieważne, pewnie bełkoczę. Coś mi się ubzdurało, że faktury itp trzyma się przez 5 lat (oczywiście to nie ma nic wspólnego z czasem gwarancji).

--
Dorota,
Szprota.

Lampka się ze mną droczy