Lampka się ze mną droczy

Data: 2009-10-24 11:27:08
Autor: Budzik
Lampka się ze mną droczy
Osobnik posiadający mail stefandora@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

na początku roku kupiłam sobie tylną lampkę Cateye TL-LD150. Całkiem
niedawno pojawił się problem. Lampka jest na dwie baterie i teraz
uwaga: wkładam jedną baterię - ciemno (wiadomo), wkładam drugą baterię
i lampka zaczyna świecić... przez dwie sekundy. To nie jest kwestia
baterii, bo testowałam nowsze i starsze. Po dwóch sekundach przestaje
świecić, zaczyna ponownie gdy znowu wyjmę i włożę baterię.

Jest to jakiś rozpoznawalny problem czy dać sobie spokój i kupić nową
(lampka kosztowała około 40-50pln).

reklamowac u sprzedawcy obecna.

"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2009-10-24 14:23:13
Autor: stefandora
Lampka się ze mną droczy
Budzik wrote:
(lampka kosztowała około 40-50pln).

reklamowac u sprzedawcy obecna.

Niestety, nie mam rachunku.... :(

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-24 15:27:09
Autor: Budzik
Lampka się ze mną droczy
Osobnik posiadający mail stefandora@onet.eu napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

(lampka kosztowała około 40-50pln).

reklamowac u sprzedawcy obecna.

Niestety, nie mam rachunku.... :(

i zadnego innego sposobu zeby udowodnic,ze to u tego sprzedawcy było kupione? Jakis wydruk z aukcji allegro czy tym podobne?

"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
siedzieć i przyglądać się jej."   Jerome K. Jerome

Data: 2009-10-24 17:29:48
Autor: stefandora
Lampka się ze mną droczy
Budzik wrote:

> [...]

i zadnego innego sposobu zeby udowodnic,ze to u tego sprzedawcy było kupione? Jakis wydruk z aukcji allegro czy tym podobne?

Sklep stacjonarny, płatność gotówką.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-24 18:42:06
Autor: Budzik
Lampka się ze mną droczy

> [...]

i zadnego innego sposobu zeby udowodnic,ze to u tego sprzedawcy było kupione? Jakis wydruk z aukcji allegro czy tym podobne?

no to dupa.

"Nic na to nie można poradzić. To byłby
dobry tytuł do historii mojego życia."  Irwin Shaw

Data: 2009-10-25 13:47:46
Autor: MichałG
Lampka się ze mną droczy
stefandora pisze:
Budzik wrote:

> [...]

i zadnego innego sposobu zeby udowodnic,ze to u tego sprzedawcy było kupione? Jakis wydruk z aukcji allegro czy tym podobne?

płac kartą .....
M.

Data: 2009-10-25 16:57:08
Autor: Budzik
Lampka się ze mną droczy
Osobnik posiadający mail grodmich@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]

i zadnego innego sposobu zeby udowodnic,ze to u tego sprzedawcy było kupione? Jakis wydruk z aukcji allegro czy tym podobne?

albo brak fakture.

"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
wyrosną starzy, wkurwieni..?"  J. Kofta

Data: 2009-10-25 20:23:15
Autor: stefandora
Lampka się ze mną droczy
Budzik wrote:

> [...]

i zadnego innego sposobu zeby udowodnic,ze to u tego sprzedawcy było kupione? Jakis wydruk z aukcji allegro czy tym podobne?

Paragonu nie potrafię dochować, to myślisz, że z fakturą pójdzie mi lepiej? :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-25 22:27:09
Autor: Budzik
Lampka się ze mną droczy
Osobnik posiadający mail stefandora@onet.eu napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

albo brak fakture.

Paragonu nie potrafię dochować, to myślisz, że z fakturą pójdzie mi lepiej? :)

z faktura jest tak fajnie, ze nie trzeba jej trzymac.
Zawsze przeciez masz prawo poprosic o duplikat. :)

"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
a każdy geniusz dzieckiem."  Artur Schopenhauer

Data: 2009-10-25 23:30:20
Autor: stefandora
Lampka się ze mną droczy
Budzik wrote:
[...]

O w mordę, tak przez pięć lat?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-25 22:57:06
Autor: Budzik
Lampka się ze mną droczy
[...]

a dlaczego 5?
Tyle jest gwarancji na te lampke? --
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.
Frank Herbert

Data: 2009-10-25 23:58:52
Autor: stefandora
Lampka się ze mną droczy
Budzik wrote:
[...]

Eh, nieważne, pewnie bełkoczę. Coś mi się ubzdurało, że faktury itp trzyma się przez 5 lat (oczywiście to nie ma nic wspólnego z czasem gwarancji).

--
Dorota,
Szprota.

Lampka się ze mną droczy