Lampka tylna AIM - tryb migający

Data: 2010-06-17 17:04:58
Autor: MadMan
Lampka tylna AIM - tryb migający
Witam,

nabyłem taką oto lampkę: http://www.aimbikeparts.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.aim_flypage&product_id=33&category_id=6&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=38

czy ktoś z preclowiczów może ją posiada? Teoretycznie ma ona 2 tryby -
stały i migający, ale tego drugiego nie potrafię włączyć. Na opakowaniu
napisali, że po włączeniu lampki i przytrzymaniu włącznika sekundę
powinna się przeprogramować, ale jakoś tak nie robi tylko się wyłącza. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-18 03:41:07
Autor: (p)
On 17 Cze, 17:04, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
[...]

Mam taką, ale nigdy nie korzystałem z trybu migającego. Natomiast
wiem, że po włączeniu pojedynczym naciśnięciem przycisku aktywuje się
czujnik ruchu/oświetlenia.
Pomiędzy diodami, patrząc od góry - pod literą m, jest malutka żółtawa
diodka wskazująca tryb działania. Gdy lampka jest włączona w trybie
ciągłym (podwójne naciśnięcie przycisku), ta diodka mruga z dużą
częstością. W trybie czujnikowym przy świecącej lampce miga z małą
częstością, a przy wyłączonej przez czujniki świeci w sposób ciągły.
Można to zaobserwować, włączając lampkę pojedynczym kliknięciem i
czekając aż sama zgaśnie.

Pozdrawiam
(p)

Data: 2010-06-18 12:52:48
Autor: MadMan
Dnia Fri, 18 Jun 2010 03:41:07 -0700 (PDT), (p) napisał(a):

Mam taką, ale nigdy nie korzystałem z trybu migającego. Natomiast
wiem, że po włączeniu pojedynczym naciśnięciem przycisku aktywuje się
czujnik ruchu/oświetlenia.

To ja też wiem, swoją drogą ciekawy system - można trzymać ją tak
włączoną w trybie auto cały czas, bo włączy się dopiero po wykryciu
wstrząsów przy lichym oświetleniu. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Lampka tylna AIM - tryb migający