Lampka tylna na 2xAA

Data: 2017-10-08 04:03:28
Autor: Marek
Lampka tylna na 2xAA
Piotr aka dracorp napisał:

Znacie jakieś sensowne tylne lampki na 2xAA?
Katuję walliego ale i tak muszę kupić drugą

Ale czemu na dwa paluszki? Przecież przy tak małym jak w tylnej lampce
zużyciu prądu i jeden paluszek na długo wystarcza. Po co więc wozić dwa?
Lampka na 1 AA jest mała, poręczna i na dodatek pozwala zagospodarować
nieparzystą bateryjkę z blistra - jak ktoś nią np. myszy nie karmi (tej
komputerowej). Bo do czołówki zwykle wchodzą trzy paluszki AA, a w blistrze
tkwią minimum cztery.
Od niedawna używam CatEye Rapid 3 i jest to - według mnie - strzał
w dziesiątkę.

--
Marek

Data: 2017-10-08 09:59:51
Autor: przemek.jedrzejczak
Lampka tylna na 2xAA
Długo to pojęcie względne. CatEye Rapid 3 wytrzyma 16h ixback senso 25h ale wszystko zależy od profilu użytkowania. Mnie te przełączanie i myślenie o bateriach po prostu osłabiało ;-)

Data: 2017-10-08 11:57:33
Autor: Piotr aka dracorp
Lampka tylna na 2xAA
Dnia Sun, 08 Oct 2017 04:03:28 -0700, Marek napisał(a):

[...]
I po co te spekulacje. Wszędzie mam parzyście. Akurat mam czołówkę Silva która jest na 4xAA i do tego ma super mocowanie do kasku.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Lampka tylna na 2xAA