Lampka z Lidla

Data: 2014-09-12 16:45:10
Autor: Maciek
Lampka z Lidla
Ma ktoÅ›? Jak opinie?

Ma ktoÅ› ;-)
Spostrzeżenia jeżeli chodzi o świecenie :
- dla moich wymagań 100% wystarczająca, oświetla ok a zauważenie niespodzianek na drodze to nie problem (moja jazda to głównie drogi asfaltowe i miasto. Wcześniej używałem własnego moda na XM-L żrącego 2.7A :) z 3ma trybami lo/med/hi. Drugi stopień był już naprawdę silny)
- nie oślepia przechodniów i samochodów, lustro jej jest tak skonstruowane, że rzuca światło konkretnie w dany obszar a dookulna poświata jest słaba. Na drodze z przeciwka widać jednak bardzo mocny punkt świetlny, więc jesteśmy dobrze widoczni.

Ogólnie jak za tą cenę (2 lampki + baterie) świeci naprawdę dobrze.
Oczywiście do szaleństw na ścieżkach leśnych z prędkościami 40km/h nie nadaje się ;-)

Jakość wykonania:
- kiepskie i cienkie plastiki, mam też porównanie do Sigmy Roadster i tutaj nie ma co porównywać Sigma to zdecydowanie lepsza jakość i spasowanie. Za to w drugą stronę świecenie Lidla a Sigmy to jak dzień i noc.
- uchwyt nie wzbudza zaufania, no i tutaj też taka Sigma się trzyma na kierownicy bez ruchu a Lidl no cóż, nie jest tak stabilny. Do tego zatrzask w uchwycie wygląda jakby już na samym starcie nie chciał jej trzymać na swoim miejscu. Podejrzewam, że po jakimś czasie może być z nim kłopot.

Co do reszty może być ;-)

Warto kupić?

Mając za 35zł pełne oświetlenie do roweru z bateriami i naprawdę świecące a nie żarzące się myślę, że warto. Jednak trzeba się liczyć z tym, że uchwyt jest kiepski.

Lampka z Lidla