Lampka z laserami

Data: 2015-10-29 05:50:35
Autor: rmikke
Lampka z laserami
W dniu czwartek, 29 października 2015 13:47:04 UTC+1 użytkownik twistedme napisał:
Witam,

w związku z moimi ostatnimi przygodami w lesie :) postanowiłem zainwestować w kilka gadżetów rowerowych i jak kupowałem lampkę solarstorm x3, to w sklepie mieli takie cudo na tył za 17 zł, więc postanowiłem zaryzykować. Właśnie zamontowałem:

http://pokazywarka.pl/8zhgq3/

Wygląda fajnie. Ktoś używa? Nie widziałem na drodze nigdy roweru z czymś takim.

Nikt tego nie zauważy. A już na pewno nie adresaci przesłania.

Data: 2015-10-29 14:01:08
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
Lampka z laserami
W dniu 29.10.2015 o 13:50, rmikke pisze:
[...]

Zgadza się, te cudne "linie" widać z odległości góra 2-3m i to jadąc prędkością "rowerową" - 20-30km/h. Jeśli ktoś łudzi się, że ktoś to będzie widział z odległości kilkunastu metrów,jadąc koło 40-50km/h to mija się z prawdą :)

Data: 2015-10-29 14:16:37
Autor: bans
Lampka z laserami
W dniu 2015-10-29 o 14:01, Piotr "Charvel" Majka pisze:

[...]

Zaraz, chwilę, "jeśli się łudzi to mija się z prawdą"? Zawiłe to trochę :P

A na serio - zgadzam się, poroniony pomysł. Solidna czerwona lampa typu Wall-e z tyłu powoduje, że auta na wszelki wypadek omijają cię szeroookim łukiem :)

--
bans

Data: 2015-10-29 06:27:19
Autor: farfolini
Lampka z laserami
W dniu czwartek, 29 października 2015 14:16:39 UTC+1 użytkownik bans napisał:
> [...]

A na serio - zgadzam się, poroniony pomysł. Solidna czerwona lampa typu Wall-e z tyłu powoduje, że auta na wszelki wypadek omijają cię szeroookim łukiem :)

Kurde, nie wiem czemu nie widzę tej dyskusji w thunderbirdzie na news.neostrada.pl...

Może dlatego nigdy tego na ulicy nie widziałem, bo tego w ogóle nie widać :) Tam jest jeszcze spora część, która świeci normalnie i po to ją kupiłem, laser to ciekawy dodatek. Jak się zepsuje, a sądząc po cenie, to dość szybko, to kupię tego walle, bo dużo ludzi właśnie poleca.

Data: 2015-10-29 06:37:00
Autor: rmikke
Lampka z laserami
W dniu czwartek, 29 października 2015 14:27:24 UTC+1 użytkownik farf...@gmail.com napisał:

> [...]

Może dlatego nigdy tego na ulicy nie widziałem, bo tego w ogóle nie widać :) Tam jest jeszcze spora część, która świeci normalnie i po to ją kupiłem, laser to ciekawy dodatek. Jak się zepsuje, a sądząc po cenie, to dość szybko, to kupię tego walle, bo dużo ludzi właśnie poleca.

Cokolwiek z dobrą półwatową diodą :D
Wall-E ma takie dwie, ale ja wolę tę lampkę http://goo.gl/1KuoVX
Jedna dioda całkowicie wystarcza, żeby kierowcy zjeżdżali na lewy pas,
a sprytny algorytm mrugania bardziej zwraca uwagę z dużej odległości.

Data: 2015-10-29 14:35:41
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
Lampka z laserami
W dniu 29.10.2015 o 14:27, farfolini@gmail.com pisze:

[...]

Mam Wallego, tą pierwszą wersje, mocniejszą. Polecam :) Po odległości w jakiej mnie mijają widzę, że spełnia swoje zadanie :)

Data: 2015-10-31 17:48:07
Autor: m4rkiz
Lampka z laserami
"bans" <goc@o2.pl> wrote in message news:n0t67l$6g9$1node1.news.atman.pl...
A na serio - zgadzam się, poroniony pomysł. Solidna czerwona lampa typu Wall-e z tyłu powoduje, że auta na wszelki wypadek omijają cię szeroookim łukiem :)

mialem i uwazam ze jest to lampa kiepska, zalaczona w trybach
mrugajacych poprostu oslepia kierowcow, nadaje sie w zasadzie
tylko do jazdy w dzien lub jako przeciwmgielna

duzo lepszym wyborem jest tl-ld1000 czy 1100 swiatlo
jest bardziej rozproszone ale dobrze widoczne ze wszystkich stron

https://www.youtube.com/watch?v=qiB6CeK6jRE

--
http://db.org.pl/

Lampka z laserami