[WRO] Lampki BUMM na dynamo.

Data: 2009-11-15 22:41:13
Autor: Dominik Mirowski
[WRO] Lampki BUMM na dynamo.
Najprawdopodobniej będe robił zakupy w tym sklepie w ciągu kilku dni :
http://stores.shop.ebay.de/Rad-und-Sportkonig

Jeśli ktoś chce jakieś graty i dołączyć się do kosztów przesyłki ok 15-16 euro do podziału - to zapraszam - sklep ma między innymi prawie pełną ofertę lampek zasilanych z dynama produkcji Busch & Müller.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-11-15 23:29:25
Autor: Titus Atomicus
[WRO] Lampki BUMM na dynamo.
In article <hdpsi6$7ns$1@opal.futuro.pl>,
 "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> wrote:

[...]

Ale na prawde wychodzi taniej, niz w Cykloturze czy Unibike?
Kilka dni temu sprawdzalem kilka lampek BUMM w kilku wysylkowych sklepach w Niemczech i ceny byly zgrubsza te same.

TA

Data: 2009-11-15 23:32:29
Autor: Dominik Mirowski
[WRO] Lampki BUMM na dynamo.
Użytkownik wyklepał(a) :

Ale na prawde wychodzi taniej, niz w Cykloturze czy Unibike?
Kilka dni temu sprawdzalem kilka lampek BUMM w kilku wysylkowych
sklepach w Niemczech i ceny byly zgrubsza te same.

Ja akurat kupuje sobie dwie HL-EL500G, których u nas po prostu nie ma :).
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-11-16 19:08:24
Autor: jacek duma
[WRO] Lampki BUMM na dynamo.
Dominik Mirowski pisze:
Użytkownik wyklepał(a) :

[...]

Nie powiem, ale jest taniej. Nie wiem wg jakiego kursu przeliczyć zakupy. Wg. kursu nbp = 4.10 zł za 1 E. to wychodzi taniej

http://cgi.ebay.de/B-M-Busch-Mueller-Lumotec-IQ-Fly-N-Plus-Mod-2010-Neu_W0QQitemZ360207694326QQcmdZViewItemQQptZSport_Radsport_Fahrradteile?hash=item53de0d39f6

Ja dałem za to 209 zł - a po przeliczeniu waluty wyszło 151,7 zł.
Więc może jednak warto :-)
jd

Data: 2009-11-16 19:53:19
Autor: Dominik Mirowski
[WRO] Lampki BUMM na dynamo.
jacek duma wyklepał(a) :

Nie powiem, ale jest taniej. Nie wiem wg jakiego kursu przeliczyć
zakupy. Wg. kursu nbp = 4.10 zł za 1 E. to wychodzi taniej

Zawsze musisz przeliczać po kursie "sprzedaży" czyli po ile kupujesz ojro - obecnie jest to około 4,2 pln - płacąc paypalem zwykle jeszcze obrywasz na gorszym kursie wymiany dlatego bezpiecznie jest liczyć 4,4 i nie będzie zaskoczenia.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-11-16 20:20:59
Autor: jacek duma
[WRO] Lampki BUMM na dynamo.
Dominik Mirowski pisze:
jacek duma wyklepał(a) :

[...]

Dalej lepiej 163 zł + koszta przesyłki. Może TA się skusi ... bo wiem że ma ochotę.

jd

Data: 2009-11-16 12:40:42
Autor: tadek
Lampki BUMM na dynamo.
On 16 Lis, 20:20, jacek duma <du...@spam.pl> wrote:
Dominik Mirowski pisze:

> [...]

> nie będzie zaskoczenia.

Dalej lepiej 163 zł + koszta przesyłki. Może TA się skusi ... bo wiem że

wczoraj płaciłem PayPal-em i kurs był 4,2 zł

[WRO] Lampki BUMM na dynamo.